Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Hansquote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Programma van enkele uren met een bekende gast, die enkele scenes uit film- en televisieland heeft geselecteerd, en daar samen met de presentator over gaat praten. Momenteel is Hans Teeuwen te gast.
Naja, hij 'blijkt' best weinigzeggend te zijn, maar het gaat mij vooral om de scenes.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Hans![]()
Met zulke gasten hoef ik het ook niet te zien.
Is dit zoiets als de wereld draait door maar dan uren lang? Want die Hans komt daar toch ook altijd?
Ik ook niet, maar ik weet daar wel van het bestaan af en ongeveer hoe het eruit ziet.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Naja, hij 'blijkt' best weinigzeggend te zijn, maar het gaat mij vooral om de scenes.
Ik kijk nooit naar de wereld draait door, ik vind dat een vreselijk programma. Zomergasten duurt tot 23.25 vanavond.
Ik kan niks bedenken wat niet vervelend is aan hem.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef picodealion het volgende:
Wat is er nou weer mis met Hans Teeuwen?
Ik vind hem gewoon irritant.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef picodealion het volgende:
Wat is er nou weer mis met Hans Teeuwen?
Hij is sterfelijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik kan niks bedenken wat niet vervelend is aan hem.
Dat is gewoon zijn trade mark... net als de uitpuilende ogen van Guido Weijers en de hyperactieviteit van Bert Fisher en die andere...quote:
Die vind ik dan ook allemaal vreselijkquote:Op zondag 28 juli 2013 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn trade mark... net als de uitpuilende ogen van Guido Weijers en de hyperactieviteit van Bert Fisher en die andere...
Die vind ik dan nog wel net om aan te zien, en o Bertjequote:Op zondag 28 juli 2013 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn trade mark... net als de uitpuilende ogen van Guido Weijers en de hyperactieviteit van Bert Fisher en die andere...
Ik ook. Het was dan ook alleen maar om het te verduidelijken... Ik hou zo wie zo niet van dat soort dingen... Ik vind die kale met zijn muziek nog wel grappig, maar verder... doet het me vrij weinig...quote:Op zondag 28 juli 2013 20:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die vind ik dan ook allemaal vreselijk
Namelijk?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Die vind ik dan nog wel net om aan te zien, en o Bertje![]()
Mwa mijn favoriet kan bijna niemand waarderen, en die zal statistisch gezien eerder sterven dan Hans Teeuwen
Wie is je favoriet dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Die vind ik dan nog wel net om aan te zien, en o Bertje![]()
Mwa mijn favoriet kan bijna niemand waarderen, en die zal statistisch gezien eerder sterven dan Hans Teeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |