abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:14:08 #76
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_129527419
Meer Sesto Elemento ( :9) http://transmission.blogs(...)-the-sesto-elemento/

-edit- Oeh, leuk geluidsmeisje aan t einde :P

[ Bericht 20% gewijzigd door qu63 op 30-07-2013 23:19:21 ]
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:20:37 #77
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_129527728
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:41 schreef k_man het volgende:
Ja, dat weet ik. Dat was het punt toch niet? Ik zei dat - mochten de huidige presentatoren stoppen - dat niet per definitie het einde van het programma hoeft te zijn. Het zo verder kunnen met andere presentatoren. Zulks is immers eerder gebeurd.
Maar voor Jeremy, Richard en James was het een autoprogramma, geen entertainment. Ja er werde Ferrari's getest, maar niet zoals het sinds 2002 gedaan wordt..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_129528405
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:14 schreef qu63 het volgende:
Meer Sesto Elemento ( :9) http://transmission.blogs(...)-the-sesto-elemento/

-edit- Oeh, leuk geluidsmeisje aan t einde :P
Wat een geluid! :9~

Op zulke momenten baal ik enorm dat we geen goed geluidssysteem hebben bij de tv. ;(
Als je dat gewend bent maakt het niet veel uit, maar als je het later hoort met beter geluid (koptelefoon of iets anders) dan merk je dat je zoveel mist als je puur met TV speakers moet doen...
  woensdag 31 juli 2013 @ 00:11:04 #79
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_129529763
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Wat een geluid! :9~

Op zulke momenten baal ik enorm dat we geen goed geluidssysteem hebben bij de tv. ;(
Als je dat gewend bent maakt het niet veel uit, maar als je het later hoort met beter geluid (koptelefoon of iets anders) dan merk je dat je zoveel mist als je puur met TV speakers moet doen...
Ik heb een 5.1 set met actieve subwoofer, op standje 3 van 50 trillen m'n cd's al uit de kast :D

Ik draaide dus ook mijn volume open toen Jeremy in die 'groene' Mercedes zat.. Dat viel even tegen :D
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_129530012
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:58 schreef Dingest het volgende:
Onder grote invloed van Clarkson, die de doorstart en het nieuwe format regelde en het 'oude' Top Gear al grote faam had bezorgd én aanvankelijk met zijn bekendheid het nieuwe format moest dragen. Of je het er nu mee eens bent in welke richting het programma sindsdien is gegaan of niet, het draait hoofdzakelijk om dit trio met Clarkson nog steeds als het centrale figuur. Een meer gebruikelijk, informatief autoprogramma (zoals Fifth Gear) kan met redelijk gemak presentatoren wisselen zolang die maar hun vak verstaan, maar het huidige format Top Gear niet.
Tuurlijk kan dat wel. Als je het programma alleen zou kunnen maken met het huidige trio, had het format ook niet aan andere landen verkocht kunnen worden. :)

Ik betwijfel sterk of het zal gebeuren hoor. Waarschijnlijk inderdaad niet. Het zal namelijk op z'n minst erg wennen zijn, maar je krijgt toch altijd de vergelijking met de huidige drie. Je moet er als presentator ook maar net zin in hebben; je krijgt gegarandeerd een berg gezeik over je heen dat je het niet haalt bij je voorganger.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2013 00:18:06 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 31 juli 2013 @ 00:23:32 #81
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_129530188
Tranen over m'n wangen bij de caravan repo. Echt heerlijk.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_129530692
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat wel. Als je het programma alleen zou kunnen maken met het huidige trio, had het format ook niet aan andere landen verkocht kunnen worden. :)

Ik betwijfel sterk of het zal gebeuren hoor. Waarschijnlijk inderdaad niet. Het zal namelijk op z'n minst erg wennen zijn, maar je krijgt toch altijd de vergelijking met de huidige drie. Je moet er als presentator ook maar net zin in hebben; je krijgt gegarandeerd een berg gezeik over je heen dat je het niet haalt bij je voorganger.
Nee, dat kan niet :P Die buitenlandse spin-offs doen het in velden of wegen niet zo goed als het origineel en zijn geen exact kopie maar volgen gewoon hun eigen, lokale stijl (Rusland en Australië zijn al gecanceld en alleen de US-versie krijgt enige internationale aandacht binnen de TG-community). Top Gear UK draait tegenwoordig puur op zijn cast, net als elk andere gescripte tv-serie. Eén daarvan veranderen kan wel, maar je hebt een probleem als de 'leading man' of de hele cast ermee kapt. Je kunt prima spin-offs maken met hun eigen set presentatoren in hun eigen stijl, maar je kan zo'n gevestigd trio niet vervangen en dan exact dezelfde show maken. Zij zijn de show, in het huidige format.

Mocht zo'n scenario zich voordoen, moet de show een reset krijgen in álle opzichten zodat het totaal afwijkt van wat het nu is zodat het weer in zijn eigen natuurlijk stijl kan ontwikkelen. Maar internationaal publiek tolereert geen drastische verandering in een populair format ;)
Over het algemeen doet de UK hier trouwens ook niet aan. Langlopende radio- en tv-shows blijven doorgaan met een geleidelijke, natuurlijk verandering, vaak letterlijk totdat de presentatoren het loodje leggen. Dan pas gaan ze kijken naar vervanging :P
pi_129530875
Tjemig. Je haalt er weer allerlei dingen bij die ik helemaal niet genoemd heb en baseert daar dan vervolgens een redenatie op. Lekker handig.
pi_129530940
Dat kan misschien komen omdat de dingen die jij niet genoemd hebt, desondanks wel degelijk relevant zijn ;)
pi_129531053
Nee. Je zegt bijvoorbeeld dat je met andere presentatoren niet exact dezelfde show kunt maken. Ja, duh. Trap nog eens een open deur in. Ik verwees juist naar de vorige presentatoren, die een totaal andere programma maakten. Ik geef zelf aan dat het anders zal zijn en vervolgens ga jij me vertellen dat het niet hetzelfde zal zijn. Uhm, ok.
pi_129531251
Jij zegt dat je gerust Top Gear kan maken met andere presentatoren in hetzelfde format, en dat het nog steeds net zo populair zal blijven. Ik zeg je enkel dat door de naamverbondenheid van de drie, maar vooral Clarkson, dit absoluut niet meer gaat werken :)
pi_129531859
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 01:05 schreef Dingest het volgende:
Jij zegt dat je gerust Top Gear kan maken met andere presentatoren in hetzelfde format, en dat het nog steeds net zo populair zal blijven.
Dit is dus precies wat ik bedoel. Jij claimt dat ik bepaalde dingen gezegd heb en vervolgens ga je me vertellen waarom die dingen niet zo zijn. Maar ik heb dat nooit gezegd!
pi_129531916
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:58 schreef Dingest het volgende:
Een meer gebruikelijk, informatief autoprogramma (zoals Fifth Gear) kan met redelijk gemak presentatoren wisselen zolang die maar hun vak verstaan, maar het huidige format Top Gear niet.
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat wel. Als je het programma alleen zou kunnen maken met het huidige trio, had het format ook niet aan andere landen verkocht kunnen worden. :)
pi_129532855
Joh, hou er nu gewoon mee op. Je kunt wel selectief gaan quoten, maar zelfs uit die quote blijkt nergens dat ik gezegd heb dat het dan net zo succesvol zou zijn of dat er niks zou veranderen. En als je minder selectief zou quoten, zou blijken dat ik zelfs het tegengestelde heb beweerd.

Het is nu wel leuk geweest met het trollen. Ik ga er niet meer op in. :W

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2013 03:42:00 ]
pi_129533033
Ik quote niet eens selectief, maar citeer letterlijk het gesprek _O-
  donderdag 1 augustus 2013 @ 23:02:46 #91
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_129595129
Crap, zondag alweer de laatste aflevering! ;(
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_129595145
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tranen over m'n wangen bij de caravan repo. Echt heerlijk.
Idem hier, geweldig _O-.
sig verwijderd door FA
pi_129597441
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:02 schreef qu63 het volgende:
Crap, zondag alweer de laatste aflevering! ;(
Ben je serieus?

Hoeveel afleveringen zijn er geweest?
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 00:49:50 #94
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_129599021
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 01:05 schreef Dingest het volgende:
Jij zegt dat je gerust Top Gear kan maken met andere presentatoren in hetzelfde format, en dat het nog steeds net zo populair zal blijven. Ik zeg je enkel dat door de naamverbondenheid van de drie, maar vooral Clarkson, dit absoluut niet meer gaat werken :)
Denk ik ook, hoewel het er aan ligt.
De Australische versie van Top Gear is in Australië bijv erg populair en de Amerikaanse versie in Amerika..
Maar Clarkson, Hammond en May zijn in de afgelopen jaren zo op elkaar ingespeeld dat het moeilijk zal worden om 1 van de 3 te vervangen.
Bij May duurde het ook even voor ie geaccepteerd werd door het publiek en die kwam alleen bij de andere 2 en verving niemand.
Iemand die C., H. of M. moet vervangen zal kritisch bekeken worden door de kijker.
pi_129599096
May heeft toch dat kleine dikkerdje vervangen? Al was de serie toen wel pas net begonnen.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 01:16:18 #96
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_129599571
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:53 schreef tjoptjop het volgende:
May heeft toch dat kleine dikkerdje vervangen? Al was de serie toen wel pas net begonnen.
Jason Dawe ja. Maar May zat in '99 ook al bij Top Gear, en daarna werd t stopgezet ;)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 01:17:13 #97
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_129599585
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:59 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ben je serieus?

Hoeveel afleveringen zijn er geweest?
Jup, zag t net in een promo op BBC 2.
Tot nu toe 5 afleveringen: http://en.wikipedia.org/w(...)isodes#Series_Twenty
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_129600692
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:49 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Denk ik ook, hoewel het er aan ligt.
De Australische versie van Top Gear is in Australië bijv erg populair en de Amerikaanse versie in Amerika..
Maar Clarkson, Hammond en May zijn in de afgelopen jaren zo op elkaar ingespeeld dat het moeilijk zal worden om 1 van de 3 te vervangen.
Bij May duurde het ook even voor ie geaccepteerd werd door het publiek en die kwam alleen bij de andere 2 en verving niemand.
Iemand die C., H. of M. moet vervangen zal kritisch bekeken worden door de kijker.
De Australische versie is wel gecancelled nadat het door 3 zenders en 2052903 presentatoren (alleen die Steve Pizzati heeft in alle series gezeten) is gegaan :P

Het is gewoon een act, natuurlijk. Dat is ook te zien aan de gescripte items :P Dat is nooit de bedoeling geweest, maar dat is het wel geworden. Daarmee is het ook populair geworden en daar draait inderdaad de show eigenlijk volledig op nu. Ze proberen wel lui toe te voegen - Top Gear Dog, Top Gear Stuntman - maar afgezien van de Stig is er nooit wat blijven hangen. May kwam er voor de tweede keer bij toen het nog een vrij gewoon autoprogramma was en verstoorde niets van belang ;)

Maar het blijft natuurlijk nog steeds wel vermakelijk allemaal :D Met dit weer zit ik trouwens lekker in de tuin met een boekje van Hammond, en eentje van Clarkson.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 07:21:11 #99
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_129602243
Top gear dog



quote:
Top Gear Dog is a dog that was owned by the Top Gear team. She went with them on their caravan holiday and vomited copiously in the boot of their car. Some consider her a pseudo-presenter. Top Gear Dog was originally (and somewhat jokingly) going to be named 'Prius' after the Toyota hybrid of the same name, however Clarkson stated "that would have been cruel, and she would have eaten a lot more than we were expecting". She was introduced in the 2006 series of Top Gear which chronologically is Season 8.

Behind the scenes Edit
Top Gear Dog is actually owned by Richard Hammond (she is known in his household as 'TG'), and she is female. She is a labradoodle (a labrador/poodle cross); a hybrid hence the original name. Oddly being named Top Gear 'Dog' implies a male organism and is technically incorrect, but it would likely have fallen foul of censoring if the technically correct gender name (Top Gear Bitch) had been used.
Het was gewoon de hond van Hamster die hem meenam
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 07:24:42 #100
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_129602255
Reden dat TGD maar een paar keer meedeed was trouwens dat ie altijd kotste in de auto's
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')