ik denk dat mannen het sneller merken en terug willen gaan, maar het niet doen omdat tijd/winst ratioquote:Op zondag 28 juli 2013 20:01 schreef eight het volgende:
Ik denk overigens dat in het algemeen mannen hier eerder toe geneigd zijn dan vrouwen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik denk dat mannen het sneller merken en terug willen gaan, maar het niet doen omdat tijd/winst ratio
nee mannen doen dat niet, die merken dat het gewicht van hun geldbuidel niet overeenkomst met het gewicht van de boodschappen en rekenen dan terugquote:Op zondag 28 juli 2013 20:15 schreef eight het volgende:
[..]![]()
Vrouwen controleren in de supermarkt gelijk de kassabon en is de fout in hun voordeel dan lopen ze vaak weg. Mannen controleren de bon pas als ze thuis op de bank liggen (als ze uberhaupt controleren).
Nog niet eens een eenvoudige persoonsvorm goed kunnen schrijven en anderen dom noemen is ook niet het toppunt van intelligentie.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:08 schreef M1stral het volgende:
Dan ben je overigens als klant echt dom als je dan bevestigd
ze printen hem toch al..quote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Copycat het volgende:
Bon controleren? Die vraag ik niet eens. Papierverspilling.
Niet bij mijn AH.quote:
Nee hoor. Laatst moest ik voor een vergelijkend stuk namelijk wel kassabonnen hebben van diverse supermarkten, waaronder de AH. Op de achterkant van hun bonnen staat hoeveel papier er al bespaard is door geen onnodige bonnen te printen. Haske MVO, die Appie.quote:
erop vertrouwen dat een vrouw de benodigde producten allemaal meeneemt EN nog binnen het uur terug isquote:Op zondag 28 juli 2013 20:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Sowieso, als man zijnde boodschappen doen.
Hmja truequote:Op zondag 28 juli 2013 21:15 schreef Copycat het volgende:
Praat het maar 'goed'. Je kunt ook gewoon meekijken op het scherm, zie je meteen dat de bonus eraf gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |