quote:Op zondag 28 juli 2013 16:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ooit eens teruggegaan om alsnog een krat bier te betalen. Ik verhaal vertellen bij die servicebalie, werd ik gewoon uitgelachen omdat ik het alsnog wilde betalen....
word al jaren mee gedreigd en is vrijwel nooit uitgevoerd.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:25 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het meestal meteen in de gaten en zeg dan ook direct dat het niet klopt.
Laatst in een week tijd zo zeventig euro gratis geld door mijn eigen neus geboord. Maar ik zie altijd voor me hoe zo'n meiske op d'r falie krijgt en bij moet leggen van haar toch al magere loontje.
![]()
Ik zou dus wel teruggaan.
Vrijwel nooit geeft mij geen zekerheid.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:28 schreef mentalpower het volgende:
word al jaren mee gedreigd en is vrijwel nooit uitgevoerd.
valt gewoon onder een verliespost meer niet.
Dat is inderdaad asociaal. Als je ipv 36 maar 30 blikken afrekent kan ik het begrijpen omdat het bedrag nagenoeg gelijk is, maar als jij maar 6 blikjes hoeft te betalen heb je meteen door dat dit niet klopt. Dus asociaal inderdaadquote:Op zondag 28 juli 2013 16:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Ja ik ga dan echt niet braaf terug en vragen of ik de rest nog even kan betalen.
Misschien asociaal, maar op zulke moment heb ik zoiets van bedankt en laters
Ja ik geef het ook gewoon toe hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 17:02 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad asociaal. Als je ipv 36 maar 30 blikken afrekent kan ik het begrijpen omdat het bedrag nagenoeg gelijk is, maar als jij maar 6 blikjes hoeft te betalen heb je meteen door dat dit niet klopt. Dus asociaal inderdaad
Ok.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:22 schreef Copycat het volgende:
Aan stelen? Niets. Vandaar ook het denigrerende tje erachter ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |