Nee, daarvoor moet ze aan het infuus en dat gaat niet thuis. En ik denk ook niet dat ik dat zou willen hoor. Zo'n beestje snapt ook niet waarom ze zo'n stom ding aan d'r pootje moet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Oke dan maar hopen dat de waardes snel dalen. Kun je een kat zelf een nierdialyse geven of is dat onmogelijk?
allen vogels die niet op terrasen flatsen danquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:24 schreef Greys het volgende:
Ik duim nog steeds uiteraard voor Kitty!
Vond haar er wel minder bang uit zien op de foto![]()
Balen zeg FR!
Denken degenen met een tuintje nog even vanaf donderdag weer aan badder- en drinkwater voor de vogels? Tis ondanks de buien van afgelopen weekend nog steeds veel te droog, alles wat er nu ligt is donderdag of morgen alweer verdampt:
F&F / Droog en warm weer: drink- en badderwater voor de vogels!
Ohhhhhh en er zitten hier in de bomen in de straat een koppel van die halsbandparkieten. Ringbandparkieten? Hoe heten ze ook alweer? Van die grote parkieten die in Den Haag en Amsterdam in grote getalen in het wild leven.
Hier staat altijd water buiten voor de katten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:24 schreef Greys het volgende:
Ik duim nog steeds uiteraard voor Kitty!
Vond haar er wel minder bang uit zien op de foto![]()
Balen zeg FR!
Denken degenen met een tuintje nog even vanaf donderdag weer aan badder- en drinkwater voor de vogels? Tis ondanks de buien van afgelopen weekend nog steeds veel te droog, alles wat er nu ligt is donderdag of morgen alweer verdampt:
F&F / Droog en warm weer: drink- en badderwater voor de vogels!
Ohhhhhh en er zitten hier in de bomen in de straat een koppel van die halsbandparkieten. Ringbandparkieten? Hoe heten ze ook alweer? Van die grote parkieten die in Den Haag en Amsterdam in grote getalen in het wild leven.
Ik vind de steun al heel fijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:29 schreef Laysa het volgende:
Ik zou meer voor jullie willen doen, maar helaas
Oh ja! Ik vind ze zo leukquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
allen vogels die niet op terrasen flatsen dan
quote:Nee nee hoor ik zal de waterbak bij mijn schoonouders morgen even laten aanvullen
nou wat moesten we lachenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! Ik vind ze zo leuk
Hopen dat ze een beetje rond blijven hangen hier in het parkje
Vannacht sliep ik met het raam open en volgens mij hoorde ik ze toen vlakbij. Ze hebben een heel ander geluid dan andere normale vogels, dus volgens mij waren ze het echt.
[..]![]()
![]()
![]()
ik moet er nog steeds om lachen.
RakketakketakketakFLATS
[..]
nahwwwquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
dikke liefde van Ean haar kant van Zorro zijn kant nog niet helemaal volgens mij.
Misschien tijdens het acrobatisch gebeuren op het gras?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:30 schreef Laysa het volgende:
Greys, heb ik soms met mijn kin over de vloer liggen schuren? heb schaafwond op mijn kin![]()
O my god ik zag het plafond rapjes naar me toe komenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien tijdens het acrobatisch gebeuren op het gras?![]()
Of toen Heer Ingetje zo subtiel naast je sprong?
Daar zeg je zowat! Ik ga een waterbak in mijn tuin neerzetten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
allen vogels die niet op terrasen flatsen dan
Nee nee hoor ik zal de waterbak bij mijn schoonouders morgen even laten aanvullen
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zeg je zowat! Ik ga een waterbak in mijn tuin neerzetten.![]()
Kom maarrr vogeltjessssss....![]()
Hihahohilarisch.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
O my god ik zag het plafond rapjes naar me toe komen
het was ook goor... en toen ook nog op het broodquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hihahohilarisch.![]()
![]()
Maes was er echt vies van, ik werd na de derde keer wat mopperig.
Ik had spontaan geen trek meerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
het was ook goor... en toen ook nog op het brood
Op het plastic zakje toch? die kon je er nog afhalenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had spontaan geen trek meer
En op mijn waterpistolen
Dat doen stadse maisjes niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Op het plastic zakje toch? die kon je er nog afhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |