Vannacht heeft ze iig ook 2 keer geplast weet ik, maar verder weet ik dan weer niet of dat een echt goed teken is.. Nou ja, het is toch afwachten tot donderdag.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ook niet na vannacht, toen ze niet aan het infuus lag? Dat zou dan wél een positief teken kunnen zijnBoh, moeilijk hoor, dat lange wachten
Indaha, hoe is de stand van zaken bij jullie nu?
Voorlopig geen ziekenhuizen meerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Alles rustig hier, mijn man moet de schoenen laten aanpassen, zijn conditie weer opbouwen en een kilo of 10 afvallen
Als maandag de nierscan goed is hoeft hij alleen volgende maand een scan van de voet en dan hopelijk voorlopig geen ziekenhuizen meer .
En volgende week komt ons petekind een weekje logeren en daar kijken we erg naar uit
Oh ja, zie, ik had ergens iets gelezen over een scan en kon dat niet helemaal plaatsen, maar dat heeft dus met de nieren te maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:28 schreef indaha het volgende:
Alles rustig hier, mijn man moet de schoenen laten aanpassen, zijn conditie weer opbouwen en een kilo of 10 afvallen Als maandag de nierscan goed is hoeft hij alleen volgende maand een scan van de voet en dan hopelijk voorlopig geen ziekenhuizen meer .En volgende week komt ons petekind een weekje logeren en daar kijken we erg naar uit
Eind van de middag ga ik weer samen met Requote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:21 schreef Adnap het volgende:
Hier kookt zoonlief vandaag : lasagneben er niet gek op dus maak ik voor mezelf een flinke salade maar t is heerlijk een dagje niet koken. Nog steeds niet helemaal fit, maar stukken beter dan gisteren.
Ferrari ik hoop dat jullie geduld beloond wordt, wat een gedoe weer.
MB wanneer mag je weer op bezoek ?
Fijn, ik hoop dat je haar lekker kunt kroelen en wat positieve spirit mee kunt gevenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eind van de middag ga ik weer samen met Re
Ik duim voor jullie!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Alles rustig hier, mijn man moet de schoenen laten aanpassen, zijn conditie weer opbouwen en een kilo of 10 afvallen
Als maandag de nierscan goed is hoeft hij alleen volgende maand een scan van de voet en dan hopelijk voorlopig geen ziekenhuizen meer .
En volgende week komt ons petekind een weekje logeren en daar kijken we erg naar uit
Voorzichtig positief dus. Hopelijk zijn de testen donderdag goed. Ik zal/blijf duimen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zat geen bloed bij nee, maar het was ook meer water dan urine eigenlijk. Er is maar weinig van te zeggen geloof ik.
En ja, ze blijft tot donderdag aan het infuus, dan gaan ze bloedprikken.
Preciesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Voorzichtig goede berichten Bliss![]()
En in Huize Indaha ook eindelijk rust
Totdat petekind er is
Ja controlescan na nierkanker , hij voelt zich prima maar het blijft toch altijd even spannend.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, zie, ik had ergens iets gelezen over een scan en kon dat niet helemaal plaatsen, maar dat heeft dus met de nieren te maken.
Wat leuk dat je petekind een weekje komt! Lekker verwennen
Jammer dat de DA haar niet beter vondquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:08 schreef MissBliss het volgende:
Zo, we hebben idd lekker met Kitty geknuffeldEn ze ging ook voor het eerst spinnen dus ze is wel wat meer op haar gemak! Ze heeft weer een beetje gegeten, maar niet echt veel. De dokter vond haar niet veel verbeterd tov gisteren
Ikzelf vond haar wel wat 'beter' dan gisteren.
Donderdag wordt spannend, ze gaan de bloedtest doen en dan bellen ze voor de uitslag en mag ik haar ophalen. De waarde was nu boven de 850 (onmeetbaar), als het 400 is is het nog slecht, dan kan het na 2 dagen weer 800 zijn en valt er verder weinig te doen. De normale waarde is iets van 150 ofzo. Als het daar iets boven zit kan ze nog wel wat jaartjes mee.
Ja daar was ik best teleurgesteld overquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jammer dat de DA haar niet beter vondmaar fijn dat ze zich wat meer op haar gemak voelt! Het blijft nog een tijd heel spannend iig. Sterkte
Balen FRquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Wel fijn dat ze bij jullie ging spinnen. Het is nog erg spannend dus. Kan stress de waardes ook iets verhogen?
[ link | afbeelding ]
Zo kijken wij nu tv![]()
Ik ga maar een topic in wgr openen denk ik. Ik heb geen idee wat we nog kunnen doen maar ben best wel pissig.
Nee ik geloof niet dat stress een factor is. Er is misschien een groot deel van de nieren onherstelbaar beschadigd en daar doe je niks aan. Nou ja, wachten tot donderdag dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Wel fijn dat ze bij jullie ging spinnen. Het is nog erg spannend dus. Kan stress de waardes ook iets verhogen?
[ link | afbeelding ]
Zo kijken wij nu tv![]()
Ik ga maar een topic in wgr openen denk ik. Ik heb geen idee wat we nog kunnen doen maar ben best wel pissig.
Oke dan maar hopen dat de waardes snel dalen. Kun je een kat zelf een nierdialyse geven of is dat onmogelijk?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee ik geloof niet dat stress een factor is. Er is misschien een groot deel van de nieren onherstelbaar beschadigd en daar doe je niks aan. Nou ja, wachten tot donderdag dus.
Balen zeg, van jullie tv.. Ik hoop dat ze je in wgr kunnen helpen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |