Ach, dat deed Federer ook op Wimbledonquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:03 schreef franklop het volgende:
HaaseWat een held, wat een baas. Totdat hij over 3 weken van de nummer #131 van de wereld verliest.
Soeda is gewoon een heel goede speler op de Tour hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:03 schreef franklop het volgende:
Totdat hij over 3 weken van de nummer #131 van de wereld verliest.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Soeda is gewoon een heel goede speler op de Tour hoor.
Go Soeda!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Soeda is gewoon een heel goede speler op de Tour hoor.
Hij verliest de volgende ronde gewoon van Verdasco hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef DeeBee het volgende:
Kohlschreiber er ook al uit, het schema begint er ondertussen weer goed uit te zien.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Hij verliest de volgende ronde gewoon van Verdasco hoor.
Gratis geld, inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
Gratis rente met Robin Baase;
Verdasco favoriet met 1.62
Haase underdog met 2.58
Pensioen, kids, vrouw en hond op Haase. Mensen die denken dat hij op deze heilige ondergrond kan verliezen
Nice!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
Haase underdog met 2.58
Pensioen, kids, vrouw en hond op Haase. Mensen die denken dat hij op deze heilige ondergrond kan verliezen
Direct de volle 1,39 euro ingezet!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
Haase underdog met 2.58
Monaco realiseerde zich na de eerste set dat als hij blijft winnen, hij in de finale vernederd gaat worden door Haase. Vrijwillige choke, derhalve.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:56 schreef Gruisman het volgende:
Monaco wint de eerste met 6-2 en staat de 2e set 4-1 achter. Zij weten toch ook wel dat niemand om die wedstrijd van hun geeft. Gewoon die wedstrijd schriftelijk afdoen en dan kan het vuurwerk beginnen!
Dit een battle noemenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:01 schreef Gruisman het volgende:
3 MP's voor Monaco.
En GSM. The battle begins!
Wie wil er nou naar een dubbele bagel kijken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:05 schreef XL het volgende:
Ik had gedacht dat ze nu de doeken van de tweede ring zouden weghalen voor de overige supporters, maar het stadion stroomt leeg
Ik denk dat Robin op dat moment zijn entree op de parkeerplaats maakte met een blauwe Ferrari.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:05 schreef XL het volgende:
Ik had gedacht dat ze nu de doeken van de tweede ring zouden weghalen voor de overige supporters, maar het stadion stroomt leeg
http://www.sportlemon.tv/(...)02116013-611163.htmlquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:27 schreef Mani89 het volgende:
Hebben ze nog ergens een webcam aan een hek gehangen? Of ben ik veroordeeld tot een scoreboard.
Cool dankjewel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://www.sportlemon.tv/(...)02116013-611163.html
Ik zag net een bruin vlekje bij zijn poepertjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:33 schreef 1239758715981 het volgende:
Je ziet het angstzweet gewoon van Verdasco's gezicht druipen.
Fernando van ABBA.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat houdt hem gefocussed. Heeft hij ws. zelf aangevraagd.
Hij wil ook nog graag even een re-break maken, dus daarom levert hij nu even zijn service in.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
2-2
Gewoon een nette 7-6 7-6 denkt Robin.
De scorebordbediener is zijn baan niet meer zeker, lijkt me. Moet natuurlijk 5-0 voor Rooowbin zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:42 schreef XL het volgende:
Ik zat even niet op te letten en nu staat er ook een fout op het scorebord. Wat is er gebeurd?
Zou toch wel aardig gek zijn als hij op Verdasco inzet, daarmee een grote hoeveelheid geld wint en prijzengeld voor de derde ronde ophaaltquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:45 schreef DeeBee het volgende:
Ook Haase heeft op zichzelf ingezet, maar dan met een combo voor 'Haase in 3 sets'.
Zonder gekkigheid, het lijkt zou me niets verbazen als genoeg tennissers bijvoorbeeld een vriend laten inzetten op een tegenstander en die tennisser dan op zo'n nietszeggend toernooi een partij verliest. Volgens mij is dat iets waar niemand echt achter komt en het is wel een lekker bijverdienste, vooral voor de spelers die niet belachelijk veel verdienen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zou toch wel aardig gek zijn als hij op Verdasco inzet, daarmee een grote hoeveelheid geld wint en prijzengeld voor de derde ronde ophaalt
Ja precies, ik zit me het net te bedenken met Federer vs. Stahovsky, niet dat ik Federer daarvan verdenk maar die staat voorafgaand aan een wedstrijd best of 5 wel op een odd van @21 ofzo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Zonder gekkigheid, het lijkt zou me niets verbazen als genoeg tennissers bijvoorbeeld een vriend laten inzetten op een tegenstander en die tennisser dan op zo'n nietszeggend toernooi een partij verliest. Volgens mij is dat iets waar niemand echt achter komt en het is wel een lekker bijverdienste, vooral voor de spelers die niet belachelijk veel verdienen.
Of zo'n Melzer dit toernooi, factor 3 voor Thiem, ATP 250 toernooi, dus maakt niet veel uit qua punten als je dat verliest. Laat een goede vriend die je vertrouwt er 100.000 euro op zetten, verlies het potje en deel je 200.000 winst met zijn tweeën. Toch geen slechte buit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja precies, ik zit me het net te bedenken met Federer vs. Stahovsky, niet dat ik Federer daarvan verdenk maar die staat voorafgaand aan een wedstrijd best of 5 wel op een odd van @21 ofzo.
Dan gaan er wel wat alarmbelletjes af bij meneer de bookmakerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Of zo'n Melzer dit toernooi, factor 3 voor Thiem, ATP 250 toernooi, dus maakt niet veel uit qua punten als je dat verliest. Laat een goede vriend die je vertrouwt er 100.000 euro op zetten, verlies het potje en deel je 200.000 winst met zijn tweeën. Toch geen slechte buit.
Dat is hoe al die gokschandalen ontdekt worden, hč. Ineens 100k euro ingezet op een tweede-rondepartij in een onbeduidend toernooi, terwijl er normaal misschien 1/10e ervan wordt ingezet door alle gokkers samen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Of zo'n Melzer dit toernooi, factor 3 voor Thiem, ATP 250 toernooi, dus maakt niet veel uit qua punten als je dat verliest. Laat een goede vriend die je vertrouwt er 100.000 euro op zetten, verlies het potje en deel je 200.000 winst met zijn tweeën. Toch geen slechte buit.
En dat soort inzetten zullen geen argwaan wekken denk je?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja echt joh? 100.000 is ook wat overdreven he..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan gaan er wel wat alarmbelletjes af bij meneer de bookmaker
Ik denk dat het toch wel mogelijk moet zijn, mits je wat wisselt van bookmaker, niet al te hoge bedragen inzet, en niet consequent gaat lopen falen tegen obscure types; Als Haase een vriendje 5k in laat zetten op Ouahab, zal dat niet direct opvallen, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
En dat soort inzetten zullen geen argwaan wekken denk je?
6-3 6-4 mag ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:01 schreef Tim86 het volgende:
Nu even 2 tiebreaks pakken en de buit is binnen.
Maar bij 5k is het al gauw de moeite niet meer waard. Bijvoorbeeld het prijzengeld voor kitzbühel:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch wel mogelijk moet zijn, mits je wat wisselt van bookmaker, niet al te hoge bedragen inzet, en niet consequent gaat lopen falen tegen obscure types; Als Haase een vriendje 5k in laat zetten op Ouahab, zal dat niet direct opvallen, bijvoorbeeld
Als hij een Grand Slam wint of een masters toernooi sta ik vooraan idd. Of als hij ergens in de halve finale een top speler uitschakelt op een ATP. Maar niet als hij een toernooi als dit zou winnen. Ik verwacht meer van deze jongen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Negatieveling
Maar als hij wint sta je weer vooraan pfff
Ruffin en Brands zijn anders goede jongens hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als hij een Grand Slam wint of een masters toernooi sta ik vooraan idd. Of als hij ergens in de halve finale een top speler uitschakelt op een ATP. Maar niet als hij een toernooi als dit zou winnen. Ik verwacht meer van deze jongen.
Moet eerlijk zeggen dat dat beste een aardige prestatie is. Maar kom op, we willen gewoon een keer een Nederlandse echt topper.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:13 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ruffin en Brands zijn anders goede jongens hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |