quote:
Voetbal gaat mij om de sfeerquote:Op zondag 28 juli 2013 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua sfeer lijkt me wel ja. Qua voetbal wat minder. Ik wil wel een keer naar Anfield.
Op TV geniet ik van het voetbal als het goed is.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sfeer is leuke bijkomstigheid, maar als het spel ruk is vind ik er weinig aan.
Zo heeft iedereen wat anders.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op TV geniet ik van het voetbal als het goed is.
Maar ik kan in het echt net zo goed genieten van een 4e of 5e divisie wedstrijd dan van een PL wedstrijd
Ik geniet dan enorm van het mensen kijken en vind het prachtig om gewoon met regulars te praten over hun club, prachtige verhalen altijd.quote:
Ik was een keer bij een stadiontour bij Newcastle en die man die rondleiding gaf was nog helemaal enthousiast over de goal van Bergkamp daarzoquote:Op zondag 28 juli 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geniet dan enorm van het mensen kijken en vind het prachtig om gewoon met regulars te praten over hun club, prachtige verhalen altijd.
Ja mooi is dat tochquote:Op zondag 28 juli 2013 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was een keer bij een stadiontour bij Newcastle en die man die rondleiding gaf was nog helemaal enthousiast over de goal van Bergkamp daarzo
Geen zin in werk man.quote:
Ik ben lekker op vakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 08:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben lekker op vakantiesukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |