Dat is niet zo best. Nu twijfel ik of ik nog iets te drinken moet pakken of dat ik zo maar moet gaan slapen. Ik krijg het gevoel dat ik mensen hier boos maak en dat is niet echt mijn opzetquote:Op zondag 28 juli 2013 02:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik nam gewoon een slok en toen ging het fout
Ik heb een Wajong-uitkering voor mijn oogafwijking. En als blijkt dat die oogafwijking verband heeft met mijn studie-problemen zal ik die ook nog wel behouden. Ik haat het trouwens om dit te zeggen want als ik je zo hoor denk je over een uitkering net zo als over geld lenen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe dan? Je hebt nu al en schuld van 2000 euro zeg je. Hoe ga je een volgende 2000 euro dan aflossen als je niet kunt werken?
Dat is helemaal persoonlijk, uiteindelijk moet je het toch zelf betalen.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt de hoogte van de lening dan toch minimaliseren? En ik werkte ook gewoon elke zaterdag!
Nee joh, fok-it wordt nooit boos, hij klinkt alleen altijd boos!quote:Op zondag 28 juli 2013 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet zo best. Nu twijfel ik of ik nog iets te drinken moet pakken of dat ik zo maar moet gaan slapen. Ik krijg het gevoel dat ik mensen hier boos maak en dat is niet echt mijn opzet
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh, fok-it wordt nooit boos, hij klinkt alleen altijd boos!
Geld lenen is gevaarlijk, klaar. De WSNP zou niet bestaan als mensen niet zoveel en zo makkelijk grote sommen geld konden lenen. Het gevaar schuilt zich in het niet terug kunnen betalen en de rente die de kredietgever in rekening brengt.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een Wajong-uitkering voor mijn oogafwijking. En als blijkt dat die oogafwijking verband heeft met mijn studie-problemen zal ik die ook nog wel behouden. Ik haat het trouwens om dit te zeggen want als ik je zo hoor denk je over een uitkering net zo als over geld lenen.
In het algemeenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zeg ikOh wacht je had het vast tegen Stu.
Is dat zo? Een lening wordt dus NOOIT gesaneerd of kwijtgescholden?quote:Op zondag 28 juli 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is helemaal persoonlijk, uiteindelijk moet je het toch zelf betalen.
Een studieschuld niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat zo? Een lening wordt dus NOOIT gesaneerd of kwijtgescholden?
Ja, ik ben alleen aan het uitvogelen hoe ik het daadwerkelijk op mijn Ipad werkend krijgquote:Op zondag 28 juli 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het algemeenHeb je boek al gedownload?
Ja!quote:Op zondag 28 juli 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Even een vraag Stuart, vind jij die MILJOENEN mensen die een te dure hypotheek hebben genomen de laatste 10-20 jaar ook allemaal 1 voor 1 kansloos?
Ja rotte appels, die heb je met een Wajong-uitkering ook. Vandaar dat ze iedereen met een uitkering opnieuw gaan herkeuren.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geld lenen is gevaarlijk, klaar. De WSNP zou niet bestaan als mensen niet zoveel en zo makkelijk grote sommen geld konden lenen. Het gevaar schuilt zich in het niet terug kunnen betalen en de rente die de kredietgever in rekening brengt.
Ik heb geen moeite met een uitkering mits die terecht is. Een uitkering zoals jij hebt zal ongetwijfeld terecht zijn. Waar ik wel moeite mee heb zijn mensen die een bijstandsuitkering hebben omdat ze niet willen werken ook als zijn ze daar wel toe in staat.
Wat ik niet goed begrijp in jouw geval though is dat als je door die aandoening niet kunt werken waarom je dan wel zou kunnen studeren.
En toch deed vrijwel iedereen het.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja!
Ik vind het namelijk meer dan onverantwoord als iemand meer geld gaat lenen dan de waarde van een huis. Natuurlijk is de hypotheeknemer net zo schuldig voor het verstrekken van het krediet maar als een huis 2 ton waard is dan weet elke idioot dat 230.000 lenen onverantwoord is
Ik stuur je wel even download linkquote:Op zondag 28 juli 2013 02:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik ben alleen aan het uitvogelen hoe ik het daadwerkelijk op mijn Ipad werkend krijg
Want zomaar openen met iBooks lukt niet. Ik heb een .azw file.
Ik snap je verhaal hoor, maar dat rijmt niet met wat je zegt. Als je nu al zoveel concentratieproblemen hebt waardoor je momenteel 0 uren werkt, hoe kun je dan voltijd gaan studeren? Van niets naar voltijd studeren lijkt me gewoon niet logisch, sorryquote:Op zondag 28 juli 2013 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja rotte appels, die heb je met een Wajong-uitkering ook. Vandaar dat ze iedereen met een uitkering opnieuw gaan herkeuren.
Ik zou wel kunnen werken. Maar als ik al zoveel concentratieproblemen heb lijkt het me verstandig geen tijd te `verdoen'' met een bijbaantje omdat ik zo de kans kleiner maak om mijn studie goed af te ronden.
Maakt dat het juist, verantwoord en/of verstandig?quote:
Daar zal ik dan in ondersteunt moeten worden, dat sowieso.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap je verhaal hoor, maar dat rijmt niet met wat je zegt. Als je nu al zoveel concentratieproblemen hebt waardoor je momenteel 0 uren werkt, hoe kun je dan voltijd gaan studeren? Van niets naar voltijd studeren lijkt me gewoon niet logisch, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |