quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
thnx jij ook meisquote:Op zondag 28 juli 2013 01:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja ik vind lc sowieso niet knap dus niks om jaloers op te zijn
mja trusten he
Niet elke dag uitslapenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Uitslapen op Zondag
Ik had gedacht dat jullie wel in de kerk aanwezig zouden zijn
Same, als het nou nog beetje donker was 's ochtends ging ik serieus om 6 uur of 7 uur fietsen ofzoquote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil juist vroeg opstaan. Mits het redelijk weer is dan.
Ja ik wil ook weer even wat kilometers maken, lang geleden.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Same, als het nou nog beetje donker was 's ochtends ging ik serieus om 6 uur of 7 uur fietsen ofzomaar 't is meteen al zo warm, sigh
Doe dat dan snachts gekkie!quote:Op zondag 28 juli 2013 01:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Same, als het nou nog beetje donker was 's ochtends ging ik serieus om 6 uur of 7 uur fietsen ofzomaar 't is meteen al zo warm, sigh
Daar zit ik ook aan te denkenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik wil ook weer even wat kilometers maken, lang geleden.
Na mijn vakantie ga ik racefiets kopen
ait manquote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké jongens ik ben er weer vandoor, even Sopranos kijken
uiteraard, have fun broquote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je bent er vast nog wel over een uurtje
Zo blijft het spannendquote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien ga ik een boekje lezen misschien niet
Ik wil voorlopig nog niet met jou gezien wordenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te denken
Kom we gaan gezellig samen racen
quote:
:/quote:Op zondag 28 juli 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil voorlopig nog niet met jou gezien worden
Weet niet man, volgens mij vind je dat saaiquote:
Zit opeens te bedenken wat mijn vrienden zouden doen als ik opeens een halve snor hebquote:
Die zouden er vast wel om kunnen lachen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit opeens te bedenken wat mijn vrienden zouden doen als ik opeens een halve snor heb
Ik lees best veelquote:Op zondag 28 juli 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet man, volgens mij vind je dat saai
Serieus? netjesquote:Op zondag 28 juli 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik lees best veel
Denk wel gemiddeld 2 boeken per week als ik tijd heb.
Ja, maar ik denk dat ze me na een uur wel zouden proberen te ditchenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die zouden er vast wel om kunnen lachen.
Ik denk dat ze een scheermes halen, je vast binden en gelijk je hele hoofd kaal scheren inclusief hoofdhaar dus!! ./vooroordelen over jouw vriendenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat ze me na een uur wel zouden proberen te ditchen
Dat is best veelquote:Op zondag 28 juli 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik lees best veel
Denk wel gemiddeld 2 boeken per week als ik tijd heb.
Van alles. Van politiek, filosofie en theologie tot fictie tot strips.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
zal ik morgen de helft van m'n snor weghalen en de reacties posten?
Lezen is inderdaad goed. Krijg je goeie algemene ontwikkeling vanquote:Op zondag 28 juli 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van alles. Van politiek, filosofie en theologie tot fictie tot strips.
Lezen is goed.
Ik haal hooguit 1 boek per 2 wekenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik wat drukker ben zal het wel minder worden.
Las ik maar zoveel. Er is gewoon iets dat ik moet verslaan om te beginnen en dan word ik lees verslaafd! Misschien moet ik gewoon eens een super goed boek lezenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van alles. Van politiek, filosofie en theologie tot fictie tot strips.
Lezen is goed.
Ja, maar jij hebt vast fulltime werk oid.quote:
Al begin je maar bij Harry Potterquote:Op zondag 28 juli 2013 01:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Las ik maar zoveel. Er is gewoon iets dat ik moet verslaan om te beginnen en dan word ik lees verslaafd! Misschien moet ik gewoon eens een super goed boek lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |