quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
thnx jij ook meisquote:Op zondag 28 juli 2013 01:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja ik vind lc sowieso niet knap dus niks om jaloers op te zijn
mja trusten he
Niet elke dag uitslapenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Uitslapen op Zondag
Ik had gedacht dat jullie wel in de kerk aanwezig zouden zijn
Same, als het nou nog beetje donker was 's ochtends ging ik serieus om 6 uur of 7 uur fietsen ofzoquote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil juist vroeg opstaan. Mits het redelijk weer is dan.
Ja ik wil ook weer even wat kilometers maken, lang geleden.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Same, als het nou nog beetje donker was 's ochtends ging ik serieus om 6 uur of 7 uur fietsen ofzomaar 't is meteen al zo warm, sigh
Doe dat dan snachts gekkie!quote:Op zondag 28 juli 2013 01:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Same, als het nou nog beetje donker was 's ochtends ging ik serieus om 6 uur of 7 uur fietsen ofzomaar 't is meteen al zo warm, sigh
Daar zit ik ook aan te denkenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik wil ook weer even wat kilometers maken, lang geleden.
Na mijn vakantie ga ik racefiets kopen
ait manquote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké jongens ik ben er weer vandoor, even Sopranos kijken
uiteraard, have fun broquote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je bent er vast nog wel over een uurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |