PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
heeft ie goed gedaan dan. iddquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
352 vs 442
FIFA moet gewoon net als FM dat je set pieces kan instellen dus als je een kleine spits hebt dat die randje 16 gaat etc
ahh oke, hahah truequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aanbod voor Eredivisie seizoensbets is vaak matig. UB heeft wel odds voor een top 3 notering per team. Ajax @ 1.03, PSV @ 1.08 en Feyenoord @ 1.7. Maar die mag je niet combineren. Zoals je ziet is de traditionele top 3 dus ook wel torenhoog favoriet om die top 3 te vormen..logisch ook
Bijna alle Liga BBVA CBs die 70+ pace hebben zijn klein. Deze man zit er dit jaar niet in, volgend jaar wel maar hij is ook maar 1.81: http://sofifa.com/en/fifa(...)igo-martinez-berridiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welke goedkope BBVA'ers moet ik nog proberen? De verdedigers zijn echt drama
Diaz heeft low/high, wel traaaaage boii
Speciaal naar het stadion voor Heerenveen vs. Loties, doet ie niet meequote:Op zondag 28 juli 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle Liga BBVA CBs die 70+ pace hebben zijn klein. Deze man zit er dit jaar niet in, volgend jaar wel maar hij is ook maar 1.81: http://sofifa.com/en/fifa(...)igo-martinez-berridi
Hoeveel hebben ze gespeeld? Tegen Ajax deed Loties wel mee zag ik in de samenvatting.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speciaal naar het stadion voor Heerenveen vs. Loties, doet ie niet mee
2-2. Onterecht vond ik, want die gelijkmaker van hun trapte die spits uit de handen van Nordfeldt.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze gespeeld? Tegen Ajax deed Loties wel mee zag ik in de samenvatting.
Erg jammer indd.. Diaz heeft low/high dus die is wel te proberen maar wie daarnaast?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle Liga BBVA CBs die 70+ pace hebben zijn klein. Deze man zit er dit jaar niet in, volgend jaar wel maar hij is ook maar 1.81: http://sofifa.com/en/fifa(...)igo-martinez-berridi
En Eikrem gescoordquote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speciaal naar het stadion voor Heerenveen vs. Loties, doet ie niet mee
50 pacequote:Op zondag 28 juli 2013 00:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Erg jammer indd.. Diaz heeft low/high dus die is wel te proberen maar wie daarnaast?
Ekiza of Pareja? Of een silver.. Loties of Oier. Alvaro Gonzalez bakt er bij mij nooit echt wat van.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Erg jammer indd.. Diaz heeft low/high dus die is wel te proberen maar wie daarnaast?
Had een paar mooie passjes in huis, en je ziet dat ie het spelletje goed kan lezen. Moet alleen nog een beetje wennen denk ik. Ging ook vrij vroeg naar de kant. Groeibriljantquote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En Eikrem gescoord
hoe deed ie het?
top, hopen op een paar IF'jes dit jaarquote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had een paar mooie passjes in huis, en je ziet dat ie het spelletje goed kan lezen. Moet alleen nog een beetje wennen denk ik. Ging ook vrij vroeg naar de kant. Groeibriljant
Yes pleasequote:Op zondag 28 juli 2013 00:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
top, hopen op een paar IF'jes dit jaar
Heb het liefste golds.. verder ga ik het gewoon afmaken met van die goedkope high-rateds en Medelquote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ekiza of Pareja? Of een silver.. Loties of Oier. Alvaro Gonzalez bakt er bij mij nooit echt wat van.
psst...quote:Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Heb het liefste golds.. verder ga ik het gewoon afmaken met van die goedkope high-rateds en Medel
ojuah miranda natuurlijk, wie is de baskz?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
psst...
MIRANDA MIRANDA MIRANDA en die bask
uh ekiza geloof ikquote:Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ojuah miranda natuurlijk, wie is de baskz?
Heeft hij weer datzelfde team met Depay? Wat een teringlijer zegquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef ThadCastle het volgende:
Ik kom gewoon weer tegen die gast die in de finale kan quitten zonder dat er iemand verliest
Ik wilde hem avoiden, bleek dat ik dat al gedaan had. Kut avoid systeem werkt dus niet
Ekiza is prima idd. Low/high en gewoon überdegelijk. Voor een 4atb alleen niet ideaal met zijn lengte.quote:
3atb vind ik met Spaans maar onbetrouwbaar, daarom kies ik voor 4231.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ekiza is prima idd. Low/high en gewoon überdegelijk. Voor een 4atb alleen niet ideaal met zijn lengte.
Hier ook, hoop dat alle mocro's met nektasjes en petjes in de botsauto's zatenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:26 schreef Tim86 het volgende:
Holy fucking shit..slaat echt om de hoek in hier ofzo..zo'n harde knal heb ik echt nog nooit gehoord met onweer
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:27 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hier ook, hoop dat alle mocro's met nektasjes en petjes in de botsauto's zaten
Nee Brasilver met die Elyou Husequote:Op zondag 28 juli 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij weer datzelfde team met Depay? Wat een teringlijer zeg
Kermis hier in de stad en door al die konkogeluiden en muziekjes kan ik niet slapen.. gelukkig hoor ik niks meer door de regen en donderquote:
Hehe.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:27 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hier ook, hoop dat alle mocro's met nektasjes en petjes in de botsauto's zaten
Tilburg?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:28 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Kermis hier in de stad en door al die konkogeluiden en muziekjes kan ik niet slapen.. gelukkig hoor ik niks meer door de regen en donder
Was het maar zo'n feest, dan was ik wel gegaan.. hier is het een parkeerplaatsje vol, en in de stad wat kleine dingenquote:
Ik wou hier nog wel naar de Tilburgse kermis gaan maar met een vriendin die over een paar weken moet bevallen is het ook hier geen feestquote:Op zondag 28 juli 2013 00:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan was ik wel gegaan.. hier is het een parkeerplaatsje vol, en in de stad wat kleine dingen
Oh vorige keer had hij Quincy en Depay ofzo ook geloof ik.quote:
Tss, indirect haten op Toefjes ditquote:Op zondag 28 juli 2013 00:34 schreef wieisboos het volgende:
Net thuis van de JCSkwam in de locale snackbar nog twee AZ'ers tegen, blijkt dat dat ook toffe mensen kunnen zijn
Nee indd.. maar dan heb je ook wel wat! Weet je al wat het is?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wou hier nog wel naar de Tilburgse kermis gaan maar met een vriendin die over een paar weken moet bevallen is het ook hier geen feest![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wou hier nog wel naar de Tilburgse kermis gaan maar met een vriendin die over een paar weken moet bevallen is het ook hier geen feest![]()
Doe maar Siem dan..al verdiende Eriksen het meer.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Moreno is er natuurlijk ook nog, leuke non-rares in Spanje
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
50 paceje gaat gesloopt worden
neem gewoon die Hector Moreno en Miranda
Jongetjequote:Op zondag 28 juli 2013 00:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Nee indd.. maar dan heb je ook wel wat! Weet je al wat het is?
Ach, met gold zegt het vaak ook geen fuck hoe goed/duur het team is...met silvers is dat niet andersquote:Op zondag 28 juli 2013 00:40 schreef ThadCastle het volgende:
4231 BPL team IF Lukaku, Jerome, Mayuka en Agbon
Aparte gastquote:Op zondag 28 juli 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
Vitesse
http://foxsports.nl/video(...)n-met-de-regels.html
die lul scoorde tegen mij in FMHquote:Op zondag 28 juli 2013 00:45 schreef Zhano het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze gast lijkt me wel wat eigenlijkAls spits ofzo.
Waarom? Echt brakke stats gewoon..een veredelde bronze..quote:Op zondag 28 juli 2013 00:45 schreef Zhano het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze gast lijkt me wel wat eigenlijkAls spits ofzo.
Ik zocht een excuus om met Vrsic en Kurtic te kunnen spelenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom? Echt brakke stats gewoon..een veredelde bronze..
Zijn beste technical stats is 71 shotpower..verder is alles gewoon kut
ja is best wel leuk op zich om de tijd te dodenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, is dat een beetje tof? Ik speel wel Top Eleven op mn telefoon, is ook wel leuk soms.
Vechten?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef ThadCastle het volgende:
Rebound goal en een corner goal. Hoeren
Emnes is maar een matige spits.
Ze hadden het zandpad toch goed afgesloten?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:01 schreef Shygirl18 het volgende:
MN HUIS STAAT IN DE FIK
IK MOET SNEL WEG HIERASAS HIFASH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GDSGVB NGAW\GV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:01 schreef Shygirl18 het volgende:
MN HUIS STAAT IN DE FIK
IK MOET SNEL WEG HIERASAS HIFASH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GDSGVB NGAW\GV
Beter geef jij me die XBox, dan regel ik die coins welquote:Op zondag 28 juli 2013 01:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kom maar potje, koop maandag een Xbox 360 met FIFA ik geef je wel 100k kun je team kopen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef ThadCastle het volgende:
Rebound goal en een corner goal. Hoeren
Emnes is maar een matige spits en Zelao een matige CB
quote:
Da's toevallig, die zit ik te kijken nuquote:Op zondag 28 juli 2013 01:06 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe scheel Nick op deze poster staat, dafuq... Lijkt me nog een konkosaaie film ook. Titel was nog wel zo veelbelovend
Haha je kijkt new girl? gayquote:Op zondag 28 juli 2013 01:06 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe scheel Nick op deze poster staat, dafuq... Lijkt me nog een konkosaaie film ook. Titel was nog wel zo veelbelovend
New Girl is echt totaal niet gay joh..wel geniaalquote:
quote:
Scrubs was wel tof ja.quote:
Vage shit ja..ze acteren allemaal heel erg natuurlijk en het komt erg echt en realistisch over, maar het is ook heel erg traag, vaak ongemakkelijk en er gebeurt gewoon geen fuck eigenlijk...Heb het gevoel dat ik naar een docu zit te kijken ofzo..zit op 3 kwartier.quote:
1 seizoen gekeken maar werd saaiquote:Op zondag 28 juli 2013 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
New Girl is echt totaal niet gay joh..wel geniaal
Had al zoiets verwacht idd. Gelukkig ben ik pas bij seizoen 3 van Supernatural dus heb altijd iets te kijkenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vage shit ja..ze acteren allemaal heel erg natuurlijk en het komt erg echt en realistisch over, maar het is ook heel erg traag, vaak ongemakkelijk en er gebeurt gewoon geen fuck eigenlijk...Heb het gevoel dat ik naar een docu zit te kijken ofzo..zit op 3 kwartier.
Die films kent iedereen wel, maar die serie vond ik echt te slecht voor woorden. Heb nog nooit een serie gezien waar het acteerwerk zo slecht wasquote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kijk nu naar Transporter the serie
Weet niet of iemand die films kent. Is wel een geinige serie, alleen maar hersenloze actie.
Welk seizoen?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef Kamikazie het volgende:
Weet niet of iemand die films kent. Is wel een geinige serie, alleen maar hersenloze actie.
Ik vind vooral de achtervolgingen leukquote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die films kent iedereen wel, maar die serie vond ik echt te slecht voor woorden. Heb nog nooit een serie gezien waar het acteerwerk zo slecht was![]()
![]()
Alleen die hoofdrolspeler zelf is wel oké. Iedere aflevering een nieuw naakt wijf en mooie locaties is wel een pré though
Nee joh, kent niemand. Zulke obscure films...quote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef Kamikazie het volgende:
Is maar 1 seizoen?quote:
Daarvoor kan je beter de Politie op je hielen kijken..quote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind vooral de achtervolgingen leuk
Veeeeeel matigerquote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee joh, kent niemand. Zulke obscure films...
Wist niet dat er een serie van was. Als ie net zo matig is als die van Knight Rider (2008/9 oid)...
Seizoen 1 hebben ze volgens mij helemaal kunnen financieren met sponsoring..was ook wel te zien met al die reclame. Kon je niet eens meer sluikreclame noemenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is maar een seizoen volgens mij. Betwijfel ook of er een tweede komt
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Seizoen 1 hebben ze volgens mij helemaal kunnen financieren met sponsoring..was ook wel te zien met al die reclame. Kon je niet eens meer sluikreclame noemen
De lamme of de blinde?quote:
Naar de wc gaan.quote:
Ben net in een skigebied geweest. Snowbirdquote:Op zondag 28 juli 2013 01:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maak jij nou maar foto's van je vriendin haar zoutvlakte
De knul heeft een pinguïn gezien hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 01:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben net in een skigebied geweest. Snowbird
Cool hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:59 schreef Dudeweiser het volgende:
give this guy a pillow want ik ga slapen
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De knul heeft een pinguïn gezien hoor![]()
Noemt ie het sneeuwvogel
Nice.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel mooie foto's gemaakt van een kolibrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nice.ik trapte er niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:19 schreef Zhano het volgende:
[..]Is dat jouwne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 van de goals was wel een penalty.... Assistje van Ananidze btwquote:
Nee deze niet.quote:
Ja maar de kans dat iemand 3 goals maakt deze week...quote:Op zondag 28 juli 2013 02:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
1 van de goals was wel een penalty.... Assistje van Ananidze btwJurado 2 goals bij Spartak, als middenvelder.
[..]
Nee deze niet.
Jefferson Montero 3 tegen Toluca maar wel verloren.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar de kans dat iemand 3 goals maakt deze week...
Saborio nu hattrickquote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jefferson Montero 3 tegen Toluca maar wel verloren.
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Saborio nu hattrickNY stond net 2:1 voor nu 2:3 achter
Dat was pots. Ik heb hem nog niet in een team gehad, maar kan bij mijn costa ricanen (?) op de bank of in de spits ipv Borgesquote:Op zondag 28 juli 2013 02:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik ook z'n IF!, die was baas. Jij had m ontdekt door dat toernooi toch?
Oh, kan ookquote:Op zondag 28 juli 2013 02:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat was pots. Ik heb hem nog niet in een team gehad, maar kan bij mijn costa ricanen (?) op de bank of in de spits ipv Borges
yoquote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
ewaquote:
Nu weer 4-3 voorquote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Win je nou vaak zulke bedragen? Ik kan me voorstellen dat zoiets winstgevend kan zijn op langere termijn.quote:
Joh, hij post hier alleen zn succesvolle betsquote:Op zondag 28 juli 2013 03:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Win je nou vaak zulke bedragen? Ik kan me voorstellen dat zoiets winstgevend kan zijn op langere termijn.
ik moest er geld op zetten net livebetquote:
Ik ging hier een beetje op gevoel af maar nee het werkt niet altijd op lange termijnquote:Op zondag 28 juli 2013 03:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Win je nou vaak zulke bedragen? Ik kan me voorstellen dat zoiets winstgevend kan zijn op langere termijn.
Op winst zetten terwijl ze in 8 minuten nog 2 goals moeten? Crazy!quote:Op zondag 28 juli 2013 03:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik moest er geld op zetten net livebetzeker een odd van 100 toen ze 2:3 stonden
Heeft wel 1 keer gewerktquote:Op zondag 28 juli 2013 03:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op winst zetten terwijl ze in 8 minuten nog 2 goals moeten? Crazy!
Ajax boog een 2-0 achterstand ook om naar 2-2 in 8 minuten of zoiets.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op winst zetten terwijl ze in 8 minuten nog 2 goals moeten? Crazy!
WHY TT, WHY?!quote:Op zondag 28 juli 2013 03:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
TimmyT heeft hem weggepest, de klootzak.
Brabos verneuken het meeste hierquote:
kom l4d2quote:
Eet smakelijk manquote:
Slaat nergens op. Alle 3 paar pilsjes op en al dat eten voor 74 dollar. En gratis toetje.quote:Op zondag 28 juli 2013 06:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eet smakelijk manOoit ga ik naar Amerika
![]()
Veel betaald ?
quote:
hha ja dat is wel heel toevallig je kunt ook aan roda jc denken de roda jc schaal lolquote:Op zondag 28 juli 2013 11:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als iemand de afkorting van Johan Cruijff Schaal (JCS) zegt dan moet ik steeds aan het level editor van JJ2 denken. Dat heet namelijk ook JCS (Jazz Creation Station)
quote:Op zondag 28 juli 2013 11:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hha ja dat is wel heel toevallig je kunt ook aan roda jc denken de roda jc schaal lol
Moggelquote:Op zondag 28 juli 2013 11:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hha ja dat is wel heel toevallig je kunt ook aan roda jc denken de roda jc schaal lol
haha echt te grappig XDquote:Op zondag 28 juli 2013 11:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lol.... Dat klopt.... (fifa gat weer een beetje kriebelen)quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 11:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eyyyy daarGefeliciteerd met je schaal
Let me know of het nuttig wasquote:Op zondag 28 juli 2013 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
Marchisio op CAM
even puzzelen voor een andere oplossing.
(neem aan dat dat een eitje is met de nieuwe wefut future![]()
)
ja best nuttigquote:
Zoals gezegd: het is geen wondermachine.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
als ik dit probeer op te lossen geeft hij keurig alleen maar italiaanse CAM opties, wat ook zou moeten om natale en balo 9 chem te geven. (belgen zouden zelf ook 9 chem halen)
[ link | afbeelding ]
en als ik dit in geef komt hij er mee aan dat ik ook MOTM borini zou kunnen gebruiken, maar dan heeft natale geen 9 chem ?
dat snap ikquote:Op zondag 28 juli 2013 12:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zoals gezegd: het is geen wondermachine.Borini zelf krijgt 9 Chem, maar het is natuurlijk onmogelijk om met de 10 andere spelers rekening te houden.
De suggestie draait om de positie zelf, niet om de teamgenoten. Een simpele Italiaan kun je zelf wel bedenken, de kracht achter dit systeem is juist dat hij opties laat zien die perfect passen, die je zelf wellicht niet bedacht zou hebben.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat snap ikmaar waarom laat hij dan op die ene plek niet alle opties zien. want bij dat 1e voorbeeld haalt dembele volgens mij ook gewoon 9 chem.
als ik bijvoorbeeld heel me team neer zet en hazard weg haalt krijg ik alleen italianen als optie. terwijl harzard wel 9 chem heeft.
ja dat snap ik. maar dan zou ik in dit gevalquote:Op zondag 28 juli 2013 12:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
De suggestie draait om de positie zelf, niet om de teamgenoten. Een simpele Italiaan kun je zelf wel bedenken, de kracht achter dit systeem is juist dat hij opties laat zien die perfect passen, die je zelf wellicht niet bedacht zou hebben.
Gewoon zoquote:Op zondag 28 juli 2013 09:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar die gaat spelen weet ik alleen ook niet
Klopt, foutje van de zaak. Nu staat hij er wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dat snap ik. maar dan zou ik in dit geval
[ link | afbeelding ]
toch harzard in de opties terug moeten vinden, die italiaanse LM kan ik zelf wel bedenken
of is dat weer heel lastig![]()
top systeem,quote:Op zondag 28 juli 2013 12:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, foutje van de zaak. Nu staat hij er wel.
Wel een bruut middenveld. En hoop dat Bruma het een beetje goed doet. Kan hij mee naar het WK.quote:
32quote:Op zondag 28 juli 2013 12:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Die hondenvreter is nog best goed, hoe oud is ie eigenlijk?
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:44 schreef Dudeweiser het volgende:
He shoots, he scores, he eats labradors
Heb het veranderd, nu met twee kopjes: best linking en other options. Maakt het wat duidelijker.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
top systeem,
zie dat de andere landen er nu ook allemaal in staan. alleen nog 1 klein foutje in de code denk ik.
[ afbeelding ]
hier krijg ik nu ook opties als torres en benteke die dan weer geen 9 chem halen
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:44 schreef Dudeweiser het volgende:
He shoots, he scores, he eats labradors
quote:
nog meedoen aan micromillions main event straks? Verwachten volgens mij 50k mensen ofzoquote:Op zondag 28 juli 2013 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
Pieters btw. Wat een triest figuur
Voor de helft spelers die nog niks hebben laten zien en een voor de andere helft spelers die al over hun top heen zijn. Ben erg benieuwd hoe het seizoen zal verlopen.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
Pieters btw. Wat een triest figuur
ja gefeliciteerd alvastquote:Op zondag 28 juli 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor de helft spelers die nog niks hebben laten zien en een voor de andere helft spelers die al over hun top heen zijn. Ben erg benieuwd hoe het seizoen zal verlopen.
Cache verwijderenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Back
Dit lijkt me wel een nice team om weer even in te komen qua FUT:
[ afbeelding ]
Webapp werkt niet meer op mijn chrome![]()
Hallo!quote:Op zondag 28 juli 2013 13:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Back
[ afbeelding ]
huldequote:Op zondag 28 juli 2013 12:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb het veranderd, nu met twee kopjes: best linking en other options. Maakt het wat duidelijker.
Cookies en cache wissenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Back
[ afbeelding ]
quote:
Ik wilde je net een DM sturen.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:44 schreef Reemi het volgende:
Nog meer mensen aanmerkingen op de squadbuilder of tips om hem te verbeteren? Zoals bekend luisteren we bijna altijd naar jullie input.
op Futhead vind ik dit heel handigquote:Op zondag 28 juli 2013 13:44 schreef Reemi het volgende:
Nog meer mensen aanmerkingen op de squadbuilder of tips om hem te verbeteren? Zoals bekend luisteren we bijna altijd naar jullie input.
druk eens met je muiswieltje op een spelerquote:Op zondag 28 juli 2013 13:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
op Futhead vind ik dit heel handig
[ afbeelding ]
met 1 klik naar de pagina van de speler en dan gelijk club/nation/league/similar players aan kunnen klikken, in een nieuw tabblad uiteraard.
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
druk eens met je muiswieltje op een speler
gr gr
klik op je scrollwheel..wefut heeft dat ookquote:Op zondag 28 juli 2013 13:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
op Futhead vind ik dit heel handig
[ afbeelding ]
met 1 klik naar de pagina van de speler en dan gelijk club/nation/league/similar players aan kunnen klikken, in een nieuw tabblad uiteraard.
echt een spits. .geen centrale camquote:Op zondag 28 juli 2013 13:48 schreef FCsuarez het volgende:
Mensen hier wel eens IF Muriel gespeeld ?
wil hem inruilen voor marchisio.
Volgens mij heb ik dat 5 minuten geleden al gefixt. Kun je het nog eens proberen?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik wilde je net een DM sturen.
Ik kreeg dit:
[ afbeelding ]
Bij dit:
[ afbeelding ]
quote:
Merciquote:
Veel te duur inderdaadquote:Op zondag 28 juli 2013 13:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Ik ben ook al twee weken aan het kijken naar die spits maar hij staat er de laatste tijd echt alleen maar op voor belachelijke bedragenz'n stats zijn wel goed
Blijf het krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat 5 minuten geleden al gefixt. Kun je het nog eens proberen?
ja dan komt hij wel in de spit, Natale richting CAM dan.quote:
hij is wel goed maar ik merkte geen verschil met de nif eigenlijk. .quote:Op zondag 28 juli 2013 13:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dan komt hij wel in de spit, Natale richting CAM dan.
Nee moet werken, anders denk ik ook niet:P Jij wel?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nog meedoen aan micromillions main event straks? Verwachten volgens mij 50k mensen ofzo1e prijs 150k
Waaaaaaaaat. Andere helft spelers die al over hun top heen zijn? Schaars is 29 en Park 32 en de rest is gemiddeld 20quote:Op zondag 28 juli 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor de helft spelers die nog niks hebben laten zien en een voor de andere helft spelers die al over hun top heen zijn. Ben erg benieuwd hoe het seizoen zal verlopen.
Nou zeg, dat is precies wat ik zei!quote:Op zondag 28 juli 2013 13:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Schaars is 29 en Park 32 en de rest is gemiddeld 20
Dat is de helft over hun top heen?quote:
3/11 over hun top heen en 7/11 heeft nog niks laten zien. Uitgaande van Gomes die in dat plaatje stond. Maher is wel al aardig ver natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is de helft over hun top heen?
Ook dat is niet de helft, maar leuk dat je uitgaat van Gomes die niet bij PSV onder contract staat. Daarbij gaat het om de hele selectie, waar dus maar 3 man van boven de 25 inzitten (en daar hoort Toivonen nog bij dan)quote:Op zondag 28 juli 2013 13:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
3/11 over hun top heen en 8/11 heeft nog niks laten zien. Uitgaande van Gomes die in dat plaatje stond.
Hoe ik Ajax gisteren heb zien spelen geeft zeker hoop ja. Niet perse voor PSV, maar wel dat een andere club kampioen wordt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel leuk dat TT weer een beetje hoop krijgt maakt het seizoen toch net wat leuker
IF baloquote:Op zondag 28 juli 2013 13:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm... Ik heb bijna 200k bij elkaar gespaard met zilveren pakjes. Heb alleen geen idee wat ik ermee moet doen. Wat is nou een leuke speler/IF in BPL of Serie A die je voor dat geld kan kopen.?
Ga je nu beweren dat Ajax niet goed speelde?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe ik Ajax gisteren heb zien spelen geeft zeker hoop ja. Niet perse voor PSV, maar wel dat een andere club kampioen wordt.
Hoop mag ik sowieso wel hebben, al verwacht ik van PSV geen kampioenschap
Uhm jaquote:Op zondag 28 juli 2013 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat Ajax niet goed speelde?
Ik heb nu Balotelli (MC) en Aguero voorin mijn Serie A team, als ik Balotelli haal moet ik Aguero ook vervangen.quote:
Ik zou TOTS Marchetti kopenquote:Op zondag 28 juli 2013 14:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb nu Balotelli (MC) en Aguero voorin mijn Serie A team, als ik Balotelli haal moet ik Aguero ook vervangen.
TOTS Benatia kan je al voor 70k oppikken, gaat echt helemaal nergens op want die stats zijn echt ziek.
Als jij mij die roze bril van jou eens leent kan ik het miss ook eens zien jaquote:
Vond Ajax heel dominant spelen enige wat ik tegen vond vallen was dat de organisatie even weg was vlak na de 1-0 daardoor kwam ook de 2-0. Veel veerkracht gezien van Ajax en de eerste helft en verlenging geen moment in de problemen geweestquote:Op zondag 28 juli 2013 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als jij mij die roze bril van jou eens leent kan ik het miss ook eens zien ja
Juist ideaalquote:Op zondag 28 juli 2013 14:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ik had er wel naar gekeken. Heb je een redelijk goedkoop team en dan een TOTS keeper...
Ik vond het niet overhouden. Weinig stootkracht voorin en zeer veel moeite met een team dat leeggekocht is, terwijl je zelf intact bent gebleven. Ik had meer verwachtquote:Op zondag 28 juli 2013 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond Ajax heel dominant spelen enige wat ik tegen vond vallen was dat de organisatie even weg was vlak na de 1-0 daardoor kwam ook de 2.0. Veel veerkracht gezien van Ajax en de eerste helft en verlenging geen moment in de problemen geweest
Ik reageerde slechts op het futhead (quote:Op zondag 28 juli 2013 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook dat is niet de helft, maar leuk dat je uitgaat van Gomes die niet bij PSV onder contract staat. Daarbij gaat het om de hele selectie, waar dus maar 3 man van boven de 25 inzitten (en daar hoort Toivonen nog bij dan)
Ajax heeft het altijd moeilijk tegen AZ dat zij ik hier vrijdag ook al. Had me niets verbaast als ze hadden gewonnen Verbeek weet het gewoon goed neer te zetten tegen Ajax.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond het niet overhouden. Weinig stootkracht voorin en zeer veel moeite met een team dat leeggekocht is, terwijl je zelf intact bent gebleven. Ik had meer verwacht
Oh, dan geen probleemquote:Op zondag 28 juli 2013 14:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik reageerde slechts op het futhead () plaatje en jij ging daar op in, dus dan is het logisch dat ik het over Gomes had.
Ik wens niet met LitmanenAFCA geassocieerd te worden.quote:
Oke dat kan. Ik vind dat altijd een beetje onzin, het traditioneel lastig hebben tegen een ploegquote:Op zondag 28 juli 2013 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax heeft het altijd moeilijk tegen AZ dat zij ik hier vrijdag ook al. Had me niets verbaast als ze hadden gewonnen Verbeek weet het gewoon goed neer te zetten tegen Ajax.
Dat eindeloze gebrij werd ik af en toe ook wel een beetje moe zoveel kansen om te schieten en dan alsnog dichter naar de goal willen passen
Commentatoren zijn overrated.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke dat kan. Ik vind dat altijd een beetje onzin, het traditioneel lastig hebben tegen een ploeg
Ik irriteerde me ook dood aan het aftrekken van de commentator op BojanDie imo niet zo heel bijzonder was
Was na Beerens wel de beste buitenspeler op het veld gisteren. Fischer viel pas echt tegen die heeft nog geen pepernoot geraakt gisterenquote:Op zondag 28 juli 2013 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke dat kan. Ik vind dat altijd een beetje onzin, het traditioneel lastig hebben tegen een ploeg
Ik irriteerde me ook dood aan het aftrekken van de commentator op BojanDie imo niet zo heel bijzonder was
Als je de afgelopen jaren naar Ebecilio, Boerrigter en Lukoki hebt moeten gluren, is ook een nog niet ingespeelde Bojan al behoorlijk fapwaardig.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leo Oldenburger(?) is altijd klachtwaardig.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je de afgelopen jaren naar Ebecilio, Boerrigter en Lukoki hebt moeten gluren, is ook een nog niet ingespeelde Bojan al behoorlijk fapwaardig.
Beerensquote:Op zondag 28 juli 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was na Beerens wel de beste buitenspeler op het veld gisteren. Fischer viel pas echt tegen die heeft nog geen pepernoot geraakt gisteren
QFTquote:Op zondag 28 juli 2013 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leo Oldenburger(?) is altijd klachtwaardig.
ben het gedeeltelijk wel met TT eens. Ajax gewoon niet wat je verwacht van een kampioensploeg.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax heeft het altijd moeilijk tegen AZ dat zij ik hier vrijdag ook al. Had me niets verbaast als ze hadden gewonnen Verbeek weet het gewoon goed neer te zetten tegen Ajax.
Dat eindeloze gebrij werd ik af en toe ook wel een beetje moe zoveel kansen om te schieten en dan alsnog dichter naar de goal willen passen
Er is nog niets PSV vs Ajax geweest nu?quote:
Mijn vertrouwen in Locadia is een beetje gedaaldquote:Op zondag 28 juli 2013 14:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik denk dat PSV wel een goede kans maakt op de titel eigenlijk.
Schaars heeft de rol Van bommel nu, Depay, Wijn en Maher zijn erg goede creatieve spelers. En ik denk dat Locadia ons gaat verassen, misschien te vroeg voor topscoorder van de Eredivisie maar hij zal er wel genoeg maken gok ik.
En toch begon al het gevaar van AZ bij Beerens die speelde gewoon goed gisteren.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
BeerensJe bedoelt die gast die elke voorzet bij de achterkant van het strafschopgebied legde. Zeker op het eind van de wedstrijd was het een drama zeg
Tjah Fischer, ik vond zijn interview dat hij non stop gefeest had ook een beetje raar
ahh oke, ja denk het wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee moet werken, anders denk ik ook niet:P Jij wel?
[..]
Waaaaaaaaat. Andere helft spelers die al over hun top heen zijn? Schaars is 29 en Park 32 en de rest is gemiddeld 20
En natuurlijk zijn het nieuwe spelers, maar dat hoeft niet slecht te zijn. Ik zie een leuk team in opbouw en dat team heeft al veel indruk gemaakt in de oefencampagne
toch niet te hopen dat ze jou nooit een trainersdiploma gaan gevenquote:Op zondag 28 juli 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toch begon al het gevaar van AZ bij Beerens die speelde gewoon goed gisteren.
Als ik een coach was van een eredivisie ploeg zou ik proberen een snelle buitenspeler op Blind te zetten en je weet dat je een aantal goede kansen krijgt elke wedstrijd.
AZ speelde op de counter, draaide Blind helemaal dol. Had ik liever Nicolai gezien, al kan die nog niet hele wedstrijden.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toch begon al het gevaar van AZ bij Beerens die speelde gewoon goed gisteren.
Als ik een coach was van een eredivisie ploeg zou ik proberen een snelle buitenspeler op Blind te zetten en je weet dat je een aantal goede kansen krijgt elke wedstrijd.
Ik had dit wel verwacht van Ajax zei hier nog tegen Toefjes vrijdagquote:Op zondag 28 juli 2013 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben het gedeeltelijk wel met TT eens. Ajax gewoon niet wat je verwacht van een kampioensploeg.
Veel te veel gebrei voor de goal voordat er eens geschoten werd.
en hoevaak ik moisander wel niet 4 meter achter beerens aan heb zien hobbelen![]()
Na die goal tegen Fener niet hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in Locadia is een beetje gedaald
Geen schijt Sherlockquote:Op zondag 28 juli 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk niet dat PSV kampioen wordt, als ik er geld op moest zetten zou ik Ajax doen.
Dat zeg ik al veel langer Blind kan echt niet meerquote:Op zondag 28 juli 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ speelde op de counter, draaide Blind helemaal dol. Had ik liever Nicolai gezien, al kan die nog niet hele wedstrijden.
?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:18 schreef poker4lifee het volgende:
vind dat Frank sowieso altijd veels te lang wacht met wisselen. Imo maximaal 60e minuut al Boilesen in moeten laten vallen en mss ook Boilesen. Irritant altijd dat blijven afwachten
Hoesen obviouslyquote:
Hoesen had er wel in gemogen ja. Helaas was Frank nog tevreden over Siggy ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:18 schreef poker4lifee het volgende:
vind dat Frank sowieso altijd veels te lang wacht met wisselen. Imo maximaal 60e minuut al Boilesen in moeten laten vallen en mss ook Hoessen. Irritant altijd dat blijven afwachten
Schöne was ook een groot drama gisteren, met Poulsen had je die tegengoals niet eens gehad denk ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik al veel langer Blind kan echt niet meer
we hebben nog wel zo hard om Hoesen geschreeuwd toen hij aan het warm lopen wasquote:Op zondag 28 juli 2013 14:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoesen had er wel in gemogen ja. Helaas was Frank nog tevreden over Siggy ook.
Ik vind hem veel meer in het Ajaxspel passen. Spel ziet er ook 10x beter uit. Met die Sigthorsson kan je echt niet bouwen, godverdomme.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoesen heeft wel talent maar laten we niet gaan overdrijven hoe goed hij is
Er wordt op de internetfora's echt wel enorme hysterisch gedaan over de kwaliteiten van Hoesenquote:Op zondag 28 juli 2013 14:21 schreef poker4lifee het volgende:
overdrijven hoe goed hij is? Dat maak jij ervan. Ik zeg alleen dat Frank hem wel erin kon brengen aangezien het niet echt liep
Zijn er genoeg die doen alsof hij belachelijk goed is wil niet zeggen dat jij er een van bentquote:Op zondag 28 juli 2013 14:21 schreef poker4lifee het volgende:
overdrijven hoe goed hij is? Dat maak jij ervan. Ik zeg alleen dat Frank hem wel erin kon brengen aangezien het niet echt liep
Welke hysterie?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap al die hysterie rond Hoesen echt niet
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er wordt op de internetfora's echt wel enorme hysterisch gedaan over de kwaliteiten van Hoesen
Valt reuze mee. Maar hij kan gewoon prima voetballen en dat is in een team als Ajax erg nuttig. Hij past beter in het team dan Siggy.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er wordt op de internetfora's echt wel enorme hysterisch gedaan over de kwaliteiten van Hoesen
Ik vind dat dat prima voetballen wel reuze mee valt. Zeker op dat EK viel hij zwaar door de mandquote:Op zondag 28 juli 2013 14:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Maar hij kan gewoon prima voetballen en dat is in een team als Ajax erg nuttig. Hij past beter in het team dan Siggy.
Ebecilio scoorde ooit eens een hattrick, onbegrijpelijk dat hij verkocht is.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En toch scoort Siggy wel belangrijke goals dus er is geen reden om hem eruit te halen
Tegen Spanje, met een B elftal...quote:Op zondag 28 juli 2013 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat dat prima voetballen wel reuze mee valt. Zeker op dat EK viel hij zwaar door de mand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |