PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
heeft ie goed gedaan dan. iddquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
352 vs 442
FIFA moet gewoon net als FM dat je set pieces kan instellen dus als je een kleine spits hebt dat die randje 16 gaat etc
ahh oke, hahah truequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aanbod voor Eredivisie seizoensbets is vaak matig. UB heeft wel odds voor een top 3 notering per team. Ajax @ 1.03, PSV @ 1.08 en Feyenoord @ 1.7. Maar die mag je niet combineren. Zoals je ziet is de traditionele top 3 dus ook wel torenhoog favoriet om die top 3 te vormen..logisch ook
Bijna alle Liga BBVA CBs die 70+ pace hebben zijn klein. Deze man zit er dit jaar niet in, volgend jaar wel maar hij is ook maar 1.81: http://sofifa.com/en/fifa(...)igo-martinez-berridiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welke goedkope BBVA'ers moet ik nog proberen? De verdedigers zijn echt drama
Diaz heeft low/high, wel traaaaage boii
Speciaal naar het stadion voor Heerenveen vs. Loties, doet ie niet meequote:Op zondag 28 juli 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle Liga BBVA CBs die 70+ pace hebben zijn klein. Deze man zit er dit jaar niet in, volgend jaar wel maar hij is ook maar 1.81: http://sofifa.com/en/fifa(...)igo-martinez-berridi
Hoeveel hebben ze gespeeld? Tegen Ajax deed Loties wel mee zag ik in de samenvatting.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speciaal naar het stadion voor Heerenveen vs. Loties, doet ie niet mee
2-2. Onterecht vond ik, want die gelijkmaker van hun trapte die spits uit de handen van Nordfeldt.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze gespeeld? Tegen Ajax deed Loties wel mee zag ik in de samenvatting.
Erg jammer indd.. Diaz heeft low/high dus die is wel te proberen maar wie daarnaast?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle Liga BBVA CBs die 70+ pace hebben zijn klein. Deze man zit er dit jaar niet in, volgend jaar wel maar hij is ook maar 1.81: http://sofifa.com/en/fifa(...)igo-martinez-berridi
En Eikrem gescoordquote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speciaal naar het stadion voor Heerenveen vs. Loties, doet ie niet mee
50 pacequote:Op zondag 28 juli 2013 00:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Erg jammer indd.. Diaz heeft low/high dus die is wel te proberen maar wie daarnaast?
Ekiza of Pareja? Of een silver.. Loties of Oier. Alvaro Gonzalez bakt er bij mij nooit echt wat van.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Erg jammer indd.. Diaz heeft low/high dus die is wel te proberen maar wie daarnaast?
Had een paar mooie passjes in huis, en je ziet dat ie het spelletje goed kan lezen. Moet alleen nog een beetje wennen denk ik. Ging ook vrij vroeg naar de kant. Groeibriljantquote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En Eikrem gescoord
hoe deed ie het?
top, hopen op een paar IF'jes dit jaarquote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had een paar mooie passjes in huis, en je ziet dat ie het spelletje goed kan lezen. Moet alleen nog een beetje wennen denk ik. Ging ook vrij vroeg naar de kant. Groeibriljant
Yes pleasequote:Op zondag 28 juli 2013 00:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
top, hopen op een paar IF'jes dit jaar
Heb het liefste golds.. verder ga ik het gewoon afmaken met van die goedkope high-rateds en Medelquote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ekiza of Pareja? Of een silver.. Loties of Oier. Alvaro Gonzalez bakt er bij mij nooit echt wat van.
psst...quote:Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Heb het liefste golds.. verder ga ik het gewoon afmaken met van die goedkope high-rateds en Medel
ojuah miranda natuurlijk, wie is de baskz?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
psst...
MIRANDA MIRANDA MIRANDA en die bask
uh ekiza geloof ikquote:Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ojuah miranda natuurlijk, wie is de baskz?
Heeft hij weer datzelfde team met Depay? Wat een teringlijer zegquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef ThadCastle het volgende:
Ik kom gewoon weer tegen die gast die in de finale kan quitten zonder dat er iemand verliest
Ik wilde hem avoiden, bleek dat ik dat al gedaan had. Kut avoid systeem werkt dus niet
Ekiza is prima idd. Low/high en gewoon überdegelijk. Voor een 4atb alleen niet ideaal met zijn lengte.quote:
3atb vind ik met Spaans maar onbetrouwbaar, daarom kies ik voor 4231.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ekiza is prima idd. Low/high en gewoon überdegelijk. Voor een 4atb alleen niet ideaal met zijn lengte.
Hier ook, hoop dat alle mocro's met nektasjes en petjes in de botsauto's zatenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:26 schreef Tim86 het volgende:
Holy fucking shit..slaat echt om de hoek in hier ofzo..zo'n harde knal heb ik echt nog nooit gehoord met onweer
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:27 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hier ook, hoop dat alle mocro's met nektasjes en petjes in de botsauto's zaten
Nee Brasilver met die Elyou Husequote:Op zondag 28 juli 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij weer datzelfde team met Depay? Wat een teringlijer zeg
Kermis hier in de stad en door al die konkogeluiden en muziekjes kan ik niet slapen.. gelukkig hoor ik niks meer door de regen en donderquote:
Hehe.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:27 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hier ook, hoop dat alle mocro's met nektasjes en petjes in de botsauto's zaten
Tilburg?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:28 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Kermis hier in de stad en door al die konkogeluiden en muziekjes kan ik niet slapen.. gelukkig hoor ik niks meer door de regen en donder
Was het maar zo'n feest, dan was ik wel gegaan.. hier is het een parkeerplaatsje vol, en in de stad wat kleine dingenquote:
Ik wou hier nog wel naar de Tilburgse kermis gaan maar met een vriendin die over een paar weken moet bevallen is het ook hier geen feestquote:Op zondag 28 juli 2013 00:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan was ik wel gegaan.. hier is het een parkeerplaatsje vol, en in de stad wat kleine dingen
Oh vorige keer had hij Quincy en Depay ofzo ook geloof ik.quote:
Tss, indirect haten op Toefjes ditquote:Op zondag 28 juli 2013 00:34 schreef wieisboos het volgende:
Net thuis van de JCSkwam in de locale snackbar nog twee AZ'ers tegen, blijkt dat dat ook toffe mensen kunnen zijn
Nee indd.. maar dan heb je ook wel wat! Weet je al wat het is?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wou hier nog wel naar de Tilburgse kermis gaan maar met een vriendin die over een paar weken moet bevallen is het ook hier geen feest![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wou hier nog wel naar de Tilburgse kermis gaan maar met een vriendin die over een paar weken moet bevallen is het ook hier geen feest![]()
Doe maar Siem dan..al verdiende Eriksen het meer.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Moreno is er natuurlijk ook nog, leuke non-rares in Spanje
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
50 paceje gaat gesloopt worden
neem gewoon die Hector Moreno en Miranda
Jongetjequote:Op zondag 28 juli 2013 00:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Nee indd.. maar dan heb je ook wel wat! Weet je al wat het is?
Ach, met gold zegt het vaak ook geen fuck hoe goed/duur het team is...met silvers is dat niet andersquote:Op zondag 28 juli 2013 00:40 schreef ThadCastle het volgende:
4231 BPL team IF Lukaku, Jerome, Mayuka en Agbon
Aparte gastquote:Op zondag 28 juli 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
Vitesse
http://foxsports.nl/video(...)n-met-de-regels.html
die lul scoorde tegen mij in FMHquote:Op zondag 28 juli 2013 00:45 schreef Zhano het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze gast lijkt me wel wat eigenlijkAls spits ofzo.
Waarom? Echt brakke stats gewoon..een veredelde bronze..quote:Op zondag 28 juli 2013 00:45 schreef Zhano het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze gast lijkt me wel wat eigenlijkAls spits ofzo.
Ik zocht een excuus om met Vrsic en Kurtic te kunnen spelenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom? Echt brakke stats gewoon..een veredelde bronze..
Zijn beste technical stats is 71 shotpower..verder is alles gewoon kut
ja is best wel leuk op zich om de tijd te dodenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, is dat een beetje tof? Ik speel wel Top Eleven op mn telefoon, is ook wel leuk soms.
Vechten?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef ThadCastle het volgende:
Rebound goal en een corner goal. Hoeren
Emnes is maar een matige spits.
Ze hadden het zandpad toch goed afgesloten?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:01 schreef Shygirl18 het volgende:
MN HUIS STAAT IN DE FIK
IK MOET SNEL WEG HIERASAS HIFASH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GDSGVB NGAW\GV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:01 schreef Shygirl18 het volgende:
MN HUIS STAAT IN DE FIK
IK MOET SNEL WEG HIERASAS HIFASH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GDSGVB NGAW\GV
Beter geef jij me die XBox, dan regel ik die coins welquote:Op zondag 28 juli 2013 01:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kom maar potje, koop maandag een Xbox 360 met FIFA ik geef je wel 100k kun je team kopen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef ThadCastle het volgende:
Rebound goal en een corner goal. Hoeren
Emnes is maar een matige spits en Zelao een matige CB
quote:
Da's toevallig, die zit ik te kijken nuquote:Op zondag 28 juli 2013 01:06 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe scheel Nick op deze poster staat, dafuq... Lijkt me nog een konkosaaie film ook. Titel was nog wel zo veelbelovend
Haha je kijkt new girl? gayquote:Op zondag 28 juli 2013 01:06 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe scheel Nick op deze poster staat, dafuq... Lijkt me nog een konkosaaie film ook. Titel was nog wel zo veelbelovend
New Girl is echt totaal niet gay joh..wel geniaalquote:
quote:
Scrubs was wel tof ja.quote:
Vage shit ja..ze acteren allemaal heel erg natuurlijk en het komt erg echt en realistisch over, maar het is ook heel erg traag, vaak ongemakkelijk en er gebeurt gewoon geen fuck eigenlijk...Heb het gevoel dat ik naar een docu zit te kijken ofzo..zit op 3 kwartier.quote:
1 seizoen gekeken maar werd saaiquote:Op zondag 28 juli 2013 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
New Girl is echt totaal niet gay joh..wel geniaal
Had al zoiets verwacht idd. Gelukkig ben ik pas bij seizoen 3 van Supernatural dus heb altijd iets te kijkenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vage shit ja..ze acteren allemaal heel erg natuurlijk en het komt erg echt en realistisch over, maar het is ook heel erg traag, vaak ongemakkelijk en er gebeurt gewoon geen fuck eigenlijk...Heb het gevoel dat ik naar een docu zit te kijken ofzo..zit op 3 kwartier.
Die films kent iedereen wel, maar die serie vond ik echt te slecht voor woorden. Heb nog nooit een serie gezien waar het acteerwerk zo slecht wasquote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kijk nu naar Transporter the serie
Weet niet of iemand die films kent. Is wel een geinige serie, alleen maar hersenloze actie.
Welk seizoen?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef Kamikazie het volgende:
Weet niet of iemand die films kent. Is wel een geinige serie, alleen maar hersenloze actie.
Ik vind vooral de achtervolgingen leukquote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die films kent iedereen wel, maar die serie vond ik echt te slecht voor woorden. Heb nog nooit een serie gezien waar het acteerwerk zo slecht was![]()
![]()
Alleen die hoofdrolspeler zelf is wel oké. Iedere aflevering een nieuw naakt wijf en mooie locaties is wel een pré though
Nee joh, kent niemand. Zulke obscure films...quote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef Kamikazie het volgende:
Is maar 1 seizoen?quote:
Daarvoor kan je beter de Politie op je hielen kijken..quote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind vooral de achtervolgingen leuk
Veeeeeel matigerquote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee joh, kent niemand. Zulke obscure films...
Wist niet dat er een serie van was. Als ie net zo matig is als die van Knight Rider (2008/9 oid)...
Seizoen 1 hebben ze volgens mij helemaal kunnen financieren met sponsoring..was ook wel te zien met al die reclame. Kon je niet eens meer sluikreclame noemenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is maar een seizoen volgens mij. Betwijfel ook of er een tweede komt
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Seizoen 1 hebben ze volgens mij helemaal kunnen financieren met sponsoring..was ook wel te zien met al die reclame. Kon je niet eens meer sluikreclame noemen
De lamme of de blinde?quote:
Naar de wc gaan.quote:
Ben net in een skigebied geweest. Snowbirdquote:Op zondag 28 juli 2013 01:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maak jij nou maar foto's van je vriendin haar zoutvlakte
De knul heeft een pinguïn gezien hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 01:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben net in een skigebied geweest. Snowbird
Cool hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:59 schreef Dudeweiser het volgende:
give this guy a pillow want ik ga slapen
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De knul heeft een pinguïn gezien hoor![]()
Noemt ie het sneeuwvogel
Nice.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel mooie foto's gemaakt van een kolibrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nice.ik trapte er niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:19 schreef Zhano het volgende:
[..]Is dat jouwne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 van de goals was wel een penalty.... Assistje van Ananidze btwquote:
Nee deze niet.quote:
Ja maar de kans dat iemand 3 goals maakt deze week...quote:Op zondag 28 juli 2013 02:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
1 van de goals was wel een penalty.... Assistje van Ananidze btwJurado 2 goals bij Spartak, als middenvelder.
[..]
Nee deze niet.
Jefferson Montero 3 tegen Toluca maar wel verloren.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar de kans dat iemand 3 goals maakt deze week...
Saborio nu hattrickquote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jefferson Montero 3 tegen Toluca maar wel verloren.
quote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Saborio nu hattrickNY stond net 2:1 voor nu 2:3 achter
Dat was pots. Ik heb hem nog niet in een team gehad, maar kan bij mijn costa ricanen (?) op de bank of in de spits ipv Borgesquote:Op zondag 28 juli 2013 02:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik ook z'n IF!, die was baas. Jij had m ontdekt door dat toernooi toch?
Oh, kan ookquote:Op zondag 28 juli 2013 02:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat was pots. Ik heb hem nog niet in een team gehad, maar kan bij mijn costa ricanen (?) op de bank of in de spits ipv Borges
yoquote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
ewaquote:
Nu weer 4-3 voorquote:Op zondag 28 juli 2013 02:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Win je nou vaak zulke bedragen? Ik kan me voorstellen dat zoiets winstgevend kan zijn op langere termijn.quote:
Joh, hij post hier alleen zn succesvolle betsquote:Op zondag 28 juli 2013 03:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Win je nou vaak zulke bedragen? Ik kan me voorstellen dat zoiets winstgevend kan zijn op langere termijn.
ik moest er geld op zetten net livebetquote:
Ik ging hier een beetje op gevoel af maar nee het werkt niet altijd op lange termijnquote:Op zondag 28 juli 2013 03:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Win je nou vaak zulke bedragen? Ik kan me voorstellen dat zoiets winstgevend kan zijn op langere termijn.
Op winst zetten terwijl ze in 8 minuten nog 2 goals moeten? Crazy!quote:Op zondag 28 juli 2013 03:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik moest er geld op zetten net livebetzeker een odd van 100 toen ze 2:3 stonden
Heeft wel 1 keer gewerktquote:Op zondag 28 juli 2013 03:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op winst zetten terwijl ze in 8 minuten nog 2 goals moeten? Crazy!
Ajax boog een 2-0 achterstand ook om naar 2-2 in 8 minuten of zoiets.quote:Op zondag 28 juli 2013 03:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op winst zetten terwijl ze in 8 minuten nog 2 goals moeten? Crazy!
WHY TT, WHY?!quote:Op zondag 28 juli 2013 03:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
TimmyT heeft hem weggepest, de klootzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |