Ja die heb ik ook vaak laag!quote:Op zondag 28 juli 2013 00:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja misschien kan je de schermhelderheid laag proberen te houden, ik heb er ook last van dat m'n telefoon best snel leeg gaat
Inderdaadquote:Op zondag 28 juli 2013 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als mijn zoon dat zou doen sowieso paar tikken man.
Niemand heeft daar wat negatiefs over gezegd hoor, en ik krijg meer vrouwelijke aandachtquote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
Moet ook niet als je met 'n halve snor de straat op gaat, meerdere keren
Ja. Pas als je cup F hebt blond haar en er uit ziet als Doutzen Kroes zou hij je knap noemen. Ook meteen mensen oordelen op post geschiedenis etcquote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En 2 minuten later opeens weer heel lief doen
oke en ik heb ook nog wat tips voor je, maar dat kan wel via fbquote:Op zondag 28 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook vaak laag!
Ik ben alleen bang dat ik deze geweldige mobiel niet geheel benut, omdat ik vaak op mijn iPad zit in verband met groter scherm :/
Maarja, dat ding gaat lang mee geloof ik dus, zal vast geen geldverspilling zijn
En op school neem ik binnenkort ook mijn iPad niet meer mee en dan gebruik ik hem vast vaker.
Gast, wat denk je zelfquote:Op zondag 28 juli 2013 00:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niemand heeft daar wat negatiefs over gezegd hoor, en ik krijg meer vrouwelijke aandacht, alleen twijfel ik dan of die chick me knap vinden of gewoon naar mijn snor staren :/
Gelukkig is Spatie zelf wel een echte hunkquote:Op zondag 28 juli 2013 00:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Pas als je cup F hebt blond haar en er uit ziet als Doutzen Kroes zou hij je knap noemen. Ook meteen mensen oordelen op post geschiedenis etc
Geweldigquote:
Ik geef gewoon snel mijn eerlijke mening, maar ik doe gewoon lief tegen de meeste mensen!quote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En 2 minuten later opeens weer heel lief doen
Not even close to cup F, bruin haar en hij vond mij knap.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Pas als je cup F hebt blond haar en er uit ziet als Doutzen Kroes zou hij je knap noemen. Ook meteen mensen oordelen op post geschiedenis etc
quote:Op zondag 28 juli 2013 00:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ben een van je fans hoor
heb trouwens ook een snor en baard nu
(lang verhaal)
Oei spatiequote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef xcachet het volgende:
Zou mij een moer schelen wat iemand die ik zelf niet eens aantrekkelijk vind van mij vindt
Zegt degene die zei dat ik geen iPhone moest nemen omdat Apple producten veel te duur zijn en geen goede prijs-kwaliteit verhouding hebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook vaak laag!
Ik ben alleen bang dat ik deze geweldige mobiel niet geheel benut, omdat ik vaak op mijn iPad zit in verband met groter scherm :/
Maarja, dat ding gaat lang mee geloof ik dus, zal vast geen geldverspilling zijn
En op school neem ik binnenkort ook mijn iPad niet meer mee en dan gebruik ik hem vast vaker.
Post geschiedenis? Nee dat doe ik bijna nooit, ik vooroordeel op UI en naamquote:Op zondag 28 juli 2013 00:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zondag 28 juli 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Meer vrouwelijke aandachtGast ze lachen je keihard uit achter je rug om
kuch auti kuchquote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Post geschiedenis? Nee dat doe ik bijna nooit, ik vooroordeel op UI en naam
En ja, ik ben helaas kieskeurig
Als mensen op jouw ui moeten oordelen en naam ben je wel een forever alone gevalletjequote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Post geschiedenis? Nee dat doe ik bijna nooit, ik vooroordeel op UI en naam
En ja, ik ben helaas kieskeurig
Niet zo provocerenquote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit dus
Spatie heeft ook zo zijn smaak. Schijnbaar vindt hij mensen die er als Dearest uit zien wel aantrekkelijk. Geef er nog steeds geen fuck om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |