Haha. Grappig. Hier de hele middag geregend en geonweerd.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net barstte het even los, maar verder wel soft
Fok-itquote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Zitten er eigenlijk homo`s in VBL?
Behalve Tjacka
Wie zegt dat ik Dearest aantrekkelijk vindquote:Op zondag 28 juli 2013 00:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit dus
Spatie heeft ook zo zijn smaak. Schijnbaar vindt hij mensen die er als Dearest uit zien wel aantrekkelijk. Geef er nog steeds geen fuck om
Oosten hequote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
Haha. Grappig. Hier de hele middag geregend en geonweerd.
Volgens mij heb ik dat gisteren of eergisteren nog verteld, ik geil er op dat mensen mij uitlachenquote:Op zondag 28 juli 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan? Dat geeft je toch geen goed gevoel?
Ging lekker bij een schattig klein lichtje m'n boek lezen met de regen en onweer op de achtergrondquote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oosten hedaar kan je tussen de auto`s zwemmen als het even plenst
Hier heb je dat niet
Jij wil graag gedomineerd worden tijdens de seks?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat gisteren of eergisteren nog verteld, ik geil er op dat mensen mij uitlachen
Paul vind ik wel beetje gay-like maar die post nooit in SC toch?quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net barstte het even los, maar verder wel soft
okequote:
Neequote:Op zondag 28 juli 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paul vind ik wel beetje gay-like maar die post nooit in SC toch?
Kut op je gezicht!quote:Op zondag 28 juli 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij wil graag gedomineerd worden tijdens de seks?
Ook, gewoon beetje afwisseling. Ene keer ik de baas, andere keer andersom. Versatile heet dat toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij wil graag gedomineerd worden tijdens de seks?
Dat is een mongool.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paul vind ik wel beetje gay-like maar die post nooit in SC toch?
Daar kan je het vast goed zienquote:Op zondag 28 juli 2013 01:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
oke
ff kijken of we dat hier ook krijgen
Weet ik het, ben daar niet zo into.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ook, gewoon beetje afwisseling. Ene keer ik de baas, andere keer andersom. Versatile heet dat toch?
Ja I knowquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ook, gewoon beetje afwisseling. Ene keer ik de baas, andere keer andersom. Versatile heet dat toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |