Dat is heel wat anders dan het complete verhaal beredeneerd vanuit een personage in heel die fictieve wereld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:08 schreef TwentyFourr het volgende:
Elke film is uit het perspectief van de regisseur geschreven
Het correcte meervoud is volgens mij nerds.quote:
Interesseert me geen fuck, nerden klinkt beter.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het correcte meervoud is volgens mij nerds.
Hoe wil je het dan hebben en vanaf welk niveau mag het subjectief zijn in jouw beoordeling?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan het complete verhaal beredeneerd vanuit een personage in heel die fictieve wereld.
Maar die zogenaamde 'objectieve' persoon is ook weer bedacht door Tolkien, dus je hebt dik twee subjectieve lagen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar ja, dat is weer in de geest van Tolkien gebeurd. Aangezien Tolkien nogal getraumatiseerd was door WO I zou ik het liever door de ogen van een objectiever persoon zien.
Mwah, nerds hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Interesseert me geen fuck, nerden klinkt beter.
Omdat jij een andere kijk op de wereld hebt dan de meeste anderen, blijkbaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had deze film als tekenfilm willen zien overigens
Waarom is de wereld het nooit met mij eens
Ja weet ik toch, laat mij gewoon nerden typen.quote:
Gewoon regelrecht vanuit de auteur. Niet een fictief personage die in het verhaal zelf een verhaal heeft.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:12 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan hebben en vanaf welk niveau mag het subjectief zijn in jouw beoordeling?
Neuh, ik wil een blik op het continent Middle Earth door andere ogen dan Tolkien. Iemand die niet getraumatiseerd is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar die zogenaamde 'objectieve' persoon is ook weer bedacht door Tolkien, dus je hebt dik twee subjectieve lagen.
Heb je wat te doen deze zomer, herschrijf de bende maar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon regelrecht vanuit de auteur. Niet een fictief personage die in het verhaal zelf een verhaal heeft.
Hmm, daar heb je natuurlijk wel een punt, Ooit gaan die personages een eigen leven leiden en zijn ze eigenlijk niet meer onder invloed van Tolkien. Dan is dit verhaal misschien objectiever dan wat Tolkien zelf zou hebben geschreven.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ik wil een blik op het continent Middle Earth door andere ogen dan Tolkien. Iemand die niet getraumatiseerd is.
Ik geloof namelijk dat Orks best wel nuttig zijn indien goed ingezet.
Ja, het is zaterdag, dan hoor je daar eigenlijk niet op te letten geloof ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet ik toch, laat mij gewoon nerden typen.
Als we tot 2043 wachten verloopt het auteursrecht en kunnen we 'm misschien objectief herschrijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je natuurlijk wel een punt, Ooit gaan die personages een eigen leven leiden en zijn ze eigenlijk niet meer onder invloed van Tolkien. Dan is dit verhaal misschien objectiever dan wat Tolkien zelf zou hebben geschreven.
Tsjakka!
Die corporate fuckers weten het auteursrecht denk ik wel te verlengen op een of andere manier.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het is zaterdag, dan hoor je daar eigenlijk niet op te letten geloof ik.
[..]
Als we tot 2043 wachten verloopt het auteursrecht en kunnen we 'm misschien objectief herschrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |