Ik heb er aan gedacht maar in mijn gedachten was het een pseudoniem.quote:Ik weet zeker dat niemand later kan zeggen dat ze nog nooit van haar gehoord hebben.
Gerardo Núñezquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:53 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]Ook geen Amerikaan. (Simmons is een joodse zanger
)
quote:
quote:
Ik heb het moeten opzoeken. Maarrrr..nog steeds geen idee who the hell Lou de Palingboer is/was.quote:
Ik ook niet maar hoorde een fascinerende radio reportage over hem.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:14 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ik heb het moeten opzoeken. Maarrrr..nog steeds geen idee who the hell Lou de Palingboer is/was.
Jan Palachquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:17 schreef Pugg het volgende:
Het goede is man en een voornaam , hint : dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:50 schreef livelink het volgende:
Ach hemel, die was al heel ver weg gezakt in mijn geheugen.
Jan Pelleboer
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:01 schreef livelink het volgende:
Dan moet het bijna wel Pauline Broekema zijn.
Zelf met goole kom ik er niet uitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:22 schreef livelink het volgende:
Dan gooi ik er nog een afkorting in. ESF
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef Pugg het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHH, nu begrijp ik ESF!!
Edsilia Rombley
Nee,speelde bijrol in een jeugdserie(toen bekend) en soms te zien op best 24quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:20 schreef silverhill het volgende:
René Froger
Goed lezen, die is niet dood.![]()
Robert Fruin?
Rudi Falkenhagen?quote:Op zondag 1 september 2013 06:52 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nee,speelde bijrol in een jeugdserie(toen bekend) en soms te zien op best 24
Hij is in ieder geval goedquote:Op woensdag 4 september 2013 07:13 schreef Pugg het volgende:
[..]
Adam Curry ( Ik heb gecheckt of hij Amerikaan was , wist dat niet zeker dacht Engels.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |