duitse fransoosquote:
Ja dat hoorde ik ook. En als het inderdaad iets fysieks is, tsja dan is dat zo. Maar het komt gewoon raar over.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
James wade schijnt inderdaad manisch depressief te zijn.
belgquote:
quote:
quote:
quote:
trein fetisjistquote:
Is er ook een tijdje uit geweest tijdens een opname geloof ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook. En als het inderdaad iets fysieks is, tsja dan is dat zo. Maar het komt gewoon raar over.
Al zullen er dan ook wel zat mensen zijn die dat ook hebben, zonder dat al die vrolijkheid er tegenover staat.
Mwoa dat wordt ook wel wat minder eigenlijk hoorquote:
Mensen dragen maskers.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook. En als het inderdaad iets fysieks is, tsja dan is dat zo. Maar het komt gewoon raar over.
Al zullen er dan ook wel zat mensen zijn die dat ook hebben, zonder dat al die vrolijkheid er tegenover staat.
bloempjesquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa dat wordt ook wel wat minder eigenlijk hoor
14 augustus krijgen we de sleutel, 9 september moeten we de sleutel inleveren van t hui waar we nu zitten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Wanneer is die verhuizing?
quote:
Heb je ervaring mee??quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk is niet de goede term, maar het heeft wel indruk op me gemaakt
Tja, mijn arm ligt open het was vandaag 38 graden, schoonmoe ligt weer eens in het ziekenhuis, "vrouwlief" is as she is... dus zijn gangetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |