Zo danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:55 schreef crv het volgende:
[..]
mooi toch![]()
Morgen word hier waarschijnlijk weer geen bbq, wsant er dreigt noodweer (hitteonweer.)
van mij mag de temp ondertussen wel weer eens wat naar beneden.
Wij hebben nu al meer dan een maand 27+ met regelmatige uitschieters boven de 30
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:56 schreef D. het volgende:
ik kan me wel herinneren dat we een gefrustreerde geest hadden, maar daar namen we snel afscheid van
Deze zijn wel freaky shitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Misschien.
Maar ik weet het niet.
Mijn verloofde kijkt heel veel filmpjes op youtube over EVP of zoiets.
En dat is soms ook wel apart.
Ik wilde weer eens iets slechts neergooien, ik hou me wel weer inquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:56 schreef D. het volgende:
ik kan me wel herinneren dat we een gefrustreerde geest hadden, maar daar namen we snel afscheid van
Dank je, denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde weer eens iets slechts neergooien, ik hou me wel weer in
alweer ?quote:
Hmm interessant.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:56 schreef D. het volgende:
quote:
Soms is het sterker dan ikquote:
niet doen, we willen hommelesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde weer eens iets slechts neergooien, ik hou me wel weer in
Mjah dat kan zoveel zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Deze zijn wel freaky shit![]()
Er zijn er meerdere van ditzelfde huis
Hij antwoordde niet echt op vragen en reageerde nogal boosquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hmm interessant.
Wat gebeurde er dan?
Mag ook wel in een pb hoor
quote:
Nee, ik heb nog niet genoeg opquote:
quote:
Ik begin net he? Ben net een kwartiertje thuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |