quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
7 uur/half 8 opstaan dus. Brak as phuck met een slaaptekortquote:
Doeiquote:
Ik ben niet jaloersquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
7 uur/half 8 opstaan dus. Brak as phuck met een slaaptekort
Zo stond ik er laatst ook al
Halloquote:
bo mamaquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:
Echt, zonder mij is deze SC geen flikker aan
niet sarcastischquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Not sure if sarcastic or making me happy
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:52 schreef Stuart het volgende:
Echt, zonder mij is deze SC geen flikker aan
quote:
Ja, lukt het een beetje denk je?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Probeer je op mijn niveau te communiceren ofzo?
Eten doet het altijd goedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik kon echt niks beters verzinnen dan dit, ondanks dat het beter is dan de laatste 5. Er zou echt een TT verzin guide moeten zijn ofzo
Gelukkig bestond die dag uit een beetje broodjes knakworst eten en rustig aan doen. Beetje boekjes/tijdschriften lezen en tour de france kijken met 2 collega's tot de beveiliging er wasquote:
Ik ga alleen niet mijn snor half scheren sorry, wil nog wel beetje normaal over straat kunnenquote:
Nou, sterkte alvast maar morgen!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gelukkig bestond die dag uit een beetje broodjes knakworst eten en rustig aan doen. Beetje boekjes lezen en tour de france kijken met 2 collega's tot de beveiliging er was
Ochtend was wel hard werken though.
Dus je doet een zak over je hele kop?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga alleen niet mijn snor half scheren sorry, wil nog wel beetje normaal over straat kunnen
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je doet een zak over je hele kop?
Ik zou niet meer bijkomen van het lachenquote:
Ik heb anders waargenomen dat mensen het niks boeit en er niks van zeggen en velen hebben het niet eens door.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga alleen niet mijn snor half scheren sorry, wil nog wel beetje normaal over straat kunnen
Dus je gaat na de vakantie ook zo naar school?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb anders waargenomen dat mensen het niks boeit en er niks van zeggen en velen hebben het niet eens door.
Opgroeien is voor lozers!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:55 schreef Pastapipos het volgende:
Zie mezelf ook nog wel zo'n lomp iets doen ergens in mijn leven
Volgensmij ga ik toch nooit opgroeien
Als ik dit zou zien (of zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet meer bijkomen van het lachen![]()
Nee, nu is er niks meer aan, kan ik net zo goed alles weer laten groeien zodat ik niet hoef te scherenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je gaat na de vakantie ook zo naar school?
Hoezo, ben je hem kwijt?quote:
quote:
pols is zo ongeveer onbeweeglijk, gister brak het zadel van mijn fiets af en mijn hele handen zitten onder de pleistersquote:
Dit soort dingen zijn altijd mooi juistquote:
Pijnlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
pols is zo ongeveer onbeweeglijk, gister brak het zadel van mijn fiets af en mijn hele handen zitten onder de pleisters
Kan je dan niet met je andere hand fappen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
pols is zo ongeveer onbeweeglijk, gister brak het zadel van mijn fiets af en mijn hele handen zitten onder de pleisters
Heb jij een vriend/vriendin dan?quote:
Handen is meestal meervoud jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan je dan niet met je andere hand fappen?
Oh wacht, beide?!
Voorgedraaide kopenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zoiets ja, ik zou het liefst medicinale dingen roken maar ik kan niks meer draaien nu
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zoiets,het is ingewikkeld (net zoals mijn handen hihaho)
male or female?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zoiets,het is ingewikkeld (net zoals mijn handen hihaho)
Of ze hem willen rukken?quote:
Voor een ander wel ja. Als zoiets jezelf overkomt voel je jequote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn altijd mooi juist
Tenzij je het zelf op moet ruimen..
Geen probleem, zolang ze maar "no incest" erachteraan zeggen tochquote:
Zou je dat hebben ja? Ik zou om mezelf lachenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor een ander wel ja. Als zoiets jezelf overkomt voel je jemaal duizend.
De hond wil er misschien wel aan likkenquote:
Iel bah,quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
De hond wil er misschien wel aan likken
Tuurlijk zou ik ook hard lachen maar van binnen een beetje doodgaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zou je dat hebben ja? Ik zou om mezelf lachen
Nu is het weer klaar.quote:
Voor jou is alles een optiequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Iel bah,![]()
Met dieren seks hebben gaat echt te ver
Van mij zou het ook niet hoeven. Maar jij vind met je ouders wel kunnen dus?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Iel bah,![]()
Met dieren seks hebben gaat echt te ver
Nee eigenlijk niet, misschien moet je niet alles serieus nemen!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van mij zou het ook niet hoeven. Maar jij vind met je ouders wel kunnen dus?
het zag er wel lekker uitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:03 schreef Fok-it het volgende:
Post ik lekker eten reageert Zwerty niet eens
Nee, ik zal jou zeker niet serieus nemenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, misschien moet je niet alles serieus nemen!
Omdat zwerty zo honger kreeg dat ze gelijk naar beneden rende en de telefoon pakte om iets te bestellen of iets uit de kast ofzo.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:03 schreef Fok-it het volgende:
Die grap wordt te vaak gemaakt!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik zal jou zeker niet serieus nemen![]()
dat is zijn internetimago, eigenlijk is hij een onzeker jongetje die alleen maar callofduty-vriendjes heeftquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:04 schreef Toto69 het volgende:
Spatie is echt zo'n jongen die zegt en vraagt wat die denkt
FTFYquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is zijn internetimago, eigenlijk is hij een onzeker jongetje die alleen maar LeagueofLegends-vriendjes heeft
Heb je serieus nog een halve snor?quote:
Straks 2 maanden lang elke dag food like thatquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het zag er wel lekker uithonger nu
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:05 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je serieus nog een halve snor?
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks 2 maanden lang elke dag food like that
Backpacken in Aziëquote:
Eens even kijkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:03 schreef Fok-it het volgende:
lekkerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:00 schreef Fok-it het volgende:
Oh en over lekker eten gesproken![]()
[ afbeelding ]
Siquote:
Oki.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Snel afscheren.
En daarna niet meer doen hé
[ afbeelding ]
Gisteren teriyaki gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik gok zijn tenen!
Wacht eens even, kan je jezelf geen footjob geven?
als mijn hand op het toetsenbord ligt kan ik gewoon typen omdat ik nauwelijks buig, ik kan ook hele kleine rondjes maken maar als ik verder buig doet het echt ongelooflijk pijnquote:
Ik heb er ooit een gekregen. Dat is akelig lekker kan ik je verklappen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik gok zijn tenen!
Wacht eens even, kan je jezelf geen footjob geven?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een gekregen. Dat is akelig lekker kan ik je verklappen.
IKR, maar van jezelf lijkt het me toch minder.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een gekregen. Dat is akelig lekker kan ik je verklappen.
Nooit last van. Noodles en rijstquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:08 schreef Trollscience het volgende:
het probleem met aziatisch eten is dat het heerlijk is, maar omdat het vaak als basis iets van rijst heeft heb je na een uur alweer honger
Biefstukquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:09 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gisteren teriyaki gemaakt
Ik heb een mes van 2 euro gekocht die helemaal slecht geslepen was (ongelijk/veel bramen) en met een aanzetstaal gefixt.
Ding is nu ziek fijn voor biefstuk etcFijner dan m'n koksmes die 30x zo duur was
Tja, dan houdt het op.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als mijn hand op het toetsenbord ligt kan ik gewoon typen omdat ik nauwelijks buig, ik kan ook hele kleine rondjes maken maar als ik verder buig doet het echt ongelooflijk pijn
Moet je ook niet zoveel fappen he.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als mijn hand op het toetsenbord ligt kan ik gewoon typen omdat ik nauwelijks buig, ik kan ook hele kleine rondjes maken maar als ik verder buig doet het echt ongelooflijk pijn
Vast welquote:
Dan quote je me nuquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:12 schreef d4v1d het volgende:
Meh. Ik kan fok-it niet quoten uit vorige deel die dicht zit
Goede keus, maar dat is echt mijn Achillespeesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit last van. Noodles en rijst
Ik eet toch gauw 1x per week Chinees en 1x per week Idiaas
Hoezo kan dat niet, mij lukt dat gwn?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:12 schreef d4v1d het volgende:
Meh. Ik kan fok-it niet quoten uit vorige deel die dicht zit
Keuken tegen het balkon aan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
[..]
Linkse foto's zijn hoe het was. Rechts is hoe het is
Super gaaf gewordenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
[..]
Zelfs met pasta?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Goede keus, maar dat is echt mijn AchillespeesItaliaans(e) (pasta) en Aziatisch eten is heerlijk, maar na een uur of soms nog sneller smeer ik al gauw een broodje
gooi stefan eruit, ik kan je ook wel bevredigen en ik wil daar wonenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
[..]
Yesssquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Keuken tegen het balkon aan?
Dat is wel chill
Thanks!quote:
Meestal (heel) veel, weet niet, twee flinke borden en het derde meestal iets minder.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelfs met pasta?
Eet je altijd heel veel of gewoon 'normale' porties?
Probeer het over 5 jaar opnieuwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gooi stefan eruit, ik kan je ook wel bevredigen en ik wil daar wonen
3 borden? Dafuqquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Meestal (heel) veel, weet niet, twee flinke borden en het derde meestal iets minder.
Wow, dan eet je wel erg veelquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Meestal (heel) veel, weet niet, twee flinke borden en het derde meestal iets minder.
En nog een ectoquote:
Een keer in Oostenrijk heb ik vier borden en een beetje gegeten, was ook echt de lekkerste tomatenpasta ooitquote:
Ja ziek is wel het beste woord daarvoor jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een keer in Oostenrijk heb ik vier borden en een beetje gegeten, was ook echt de lekkerste tomatenpasta ooitDaarna wel ziek opgeblazen
quote:
Ik kan me er helemaal niets bij voorstellenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een keer in Oostenrijk heb ik vier borden en een beetje gegeten, was ook echt de lekkerste tomatenpasta ooitDaarna wel ziek opgeblazen
Ben er ook erg trots opquote:
Ja natuurlijk! Dat wil je delen. Kun je echt trots op zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben er ook erg trots opWilde eigenlijk niet de privacy van vriendlief saboteren. Maar het mooooest
Ja maar gast, kom dan ook eens van je mobiel vandaan. Er zijn zat plekken in Bangkok namelijk waar je ook rust kan vindenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nou.. ruilen? Ik ga liever terug naar NederlandBen klaar met bangkok nu
Is het daar ook zo heet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar is het `altijd'' zo heet als hierquote:
carb overloadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar een ander soort warmte he?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is het `altijd'' zo heet als hier
Te heetquote:
Heel benauwd ja, ook veel regen in regenseizoen. Noord-Thailand is wel stuk koeler,quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar een ander soort warmte he?
Zou daar geloof ik niet heel lang tegen kunnen. Als een klamme warme deken zodra je het vliegtuig uitstapt.
beetje autiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:20 schreef d4v1d het volgende:
En chaotisch.. daar kan ik gewoon helemaal niet tegen
How come?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zoveel te doen in dat soort steden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Te heet![]()
Morgen door naar andere plek.. daar is het rustiger
We hadden hem eerst tegen de muur, zoals heel nederland, maar dat zou zonde zijn omdat dan een groot deel van de kast nutteloos zou worden en de boeken niet zo aanwezig zouden zijn. En zo heb je ook een beetje een afscheiding als je wilt studeren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Dat wil je delen. Kun je echt trots op zijn.
Vind het leuk, die kast op die plek.
Oh gelukkig maar. Kun je toch proberen te genieten van de omgeving daar. Man, je zit in Bangkok! Iedereen is jaloers op je!.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Te heet![]()
Morgen door naar andere plek.. daar is het rustiger
We zitten ongeveer naast Khaosan Road. Dan gaat het moeilijk..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar gast, kom dan ook eens van je mobiel vandaan. Er zijn zat plekken in Bangkok namelijk waar je ook rust kan vindenEn ook al vind je het een chaos-stad, Noord-Thailand en de eilanden zijn wel rustig dus
![]()
Je moet er wel beetje van proberen te genieten
Dat is die backpackers straat toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We zitten ongeveer naast Khaosan Road. Dan gaat het moeilijk..
Dat vond ik ook zo slim hier aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
We hadden hem eerst tegen de muur, zoals heel nederland, maar dat zou zonde zijn omdat dan een groot deel van de kast nutteloos zou worden en de boeken niet zo aanwezig zouden zijn. En zo heb je ook een beetje een afscheiding als je wilt studeren.
Dude. Er stond hier net 10cm waterquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Kun je toch proberen te genieten van de omgeving daar. Man, je zit in Bangkok! Iedereen is jaloers op je!.
Wij hier hebben extreem slecht weer gehad vandaag. Wees blij dat je daar zit nu.
Niet iedereen kan even goed tegen drukte. We zijn allemaal anders nietwaar?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zoveel te doen in dat soort steden.
Die drukte is juist vet
Zit je ook altijd afgelegen in een hoekje bij feestjes?
Ik hou er ook niet van. Daarom zul je mij ook nooit in W1 vinden in het weekendquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet iedereen kan even goed tegen drukte. We zijn allemaal anders nietwaar?
Nou, dan had je het hier moeten zien. Volgens mij wel 20 cm. Of nee, 30. De FOK!lengtequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dude. Er stond hier net 10cm waterHet regende echt niet normaal hard..
Khao San heet die trouwensquote:
Heb jij dat gemaakt?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
En het schilderij is zelfgemaakt #trots
welk schilderijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
En het schilderij is zelfgemaakt #trots
quote:
Die gele bij de blauwe muurquote:[img=658,950]http:dgsfhrerhtrdhsdfsdghg[/img]
Je hebt nu al gedronken?quote:
Daarom moet je ook naar de UI kijkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:36 schreef Stuart het volgende:
Lastig met al die namen. In de KSC zit iemand en die heet Insomnium
ik vind jou echt een hele rarequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hahah ja zat kampfilm met mijn broertje zusje en vader te kijken)))
Goed voorbeeld geven voor je broertje en je zusjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hahah ja zat kampfilm met mijn broertje zusje en vader te kijken)))
Zeker nog niet gegeten?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ben fucking aangeschoten door 5 biertjes![]()
dit gaat echt een probleem worden
#MounirelHamdaouiquote:
maar ik minacht je nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ait ik respecteer je mening want ik ben xcachet niet
broertje zat net zo hard te zuipenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed voorbeeld geven voor je broertje en je zusje
nee klopt zo even pizza in de oven maar eerst douchenquote:
Hoe oud is je broertje?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
broertje zat net zo hard te zuipen
paps ook
[..]
nee klopt zo even pizza in de oven maar eerst douchen
Hey, dat moet ik ook maar eens doen nu ik in NL benquote:
Slapen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga even eten en roken
en daarna slapen
Nou, dat moet wel HEEL vroeg zijn danquote:
Neem je laptop meequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:56 schreef d4v1d het volgende:
Het is hier te benauwd. . Ik ga terug naar kamer met airco
Wifi versterker kopenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mobiel that is.
WiFi bereik is kut daar tevens
Heeft het hotel al.. maar ze versterken een zwak signaal volgensmij.. het lijkt sterk (4 streepjes) maar het is stront door n trechterquote:
Oja, sorry, je bent op vakantiequote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heeft het hotel al.. maar ze versterken een zwak signaal volgensmij.. het lijkt sterk (4 streepjes) maar het is stront door n trechter
Kan, wel zeer kleine kans.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:01 schreef arachide. het volgende:
Ik dacht net dat ik een slang hoorde. Kan dat?
Tuinslangquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:01 schreef arachide. het volgende:
Ik dacht net dat ik een slang hoorde. Kan dat?
Dan hoef je je niet druk te makenquote:
Ernstigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://www.vice.com/nl/re(...)weer-op-na-de-crisis
Welke film?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:19 schreef arachide. het volgende:
Ik heb gister echt de meest saaie film ooit gezien
Ken ik niet maar ik mis er niets aan lees ikquote:
Wiens drumstel is dat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Het moest weer stuk gisteren
Die van Kensington.quote:
Dit is geen correct engels/quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:35 schreef Trollscience het volgende:
she stuck out her tongue and the fun beguuuuun
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:35 schreef Trollscience het volgende:
she stuck out her tongue and the fun beguuuuun
Bedankt dat je dit met me deelt. Waardeer ikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
flikker eens op met dat kutgifje, het is al 800 keer gepost zo ongeveer
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
Ik ben het eigenlijk niet eens met xcachets sig. Aangezien ik op nummer 1 sta in de statistieken.
En nu?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
Ik ben het eigenlijk niet eens met xcachets sig. Aangezien ik op nummer 1 sta in de statistieken.
Ik meld het alleen.quote:
Mag dat niet?quote:
Welkom terug en gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:14 schreef chapel24 het volgende:
Waar chapel24 weer terug is van vakantieen is ingeloot voor Fiscaal Recht aan de universiteit van Leiden!
Blij dus!
GEFELICITEEEERD!!!!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:14 schreef chapel24 het volgende:
Waar chapel24 weer terug is van vakantieen is ingeloot voor Fiscaal Recht aan de universiteit van Leiden!
Blij dus!
xcachet is zwangerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:15 schreef chapel24 het volgende:
[..]
thanx! Nog wat leuks hier de afgelopen 2 weken gebeurd?
een nieuwe ava zie ik haha
Gefeliciteerd man.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:14 schreef chapel24 het volgende:
Blij dus!
of Hennes & Mauritzquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik twijfel nog over de naam. Ik denk dat het black en decker wordt.
Ik heb nog niet in de baarmoeder gereikt om te voelen wat of er zit. Zonder ingang is dat lastigquote:
Hoe komt die tweeling erin danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb nog niet in de baarmoeder gereikt om te voelen wat of er zit. Zonder ingang is dat lastig
hey je naam is blauwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb nog niet in de baarmoeder gereikt om te voelen wat of er zit. Zonder ingang is dat lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |