tongfu // dkquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:04 schreef Baalhaar het volgende:
LD mid is dus blijkbaar de counter tegen OD mid. Best slim haha
Alliance wint TI3 trouwens. wat hebben jullie in je compendium ingevuld?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:40 schreef Quotidien het volgende:
Syllabear natuurlijk, kan ie zoveel z'n astral dinges doen als hij wil, de int heb je niet nodig en je mist hooguit wat exp.
Stiekem ben ik Icefrog.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef Quotidien het volgende:
Ik blijf bij Sylla met OOV en stout op bear.
staan al online als je bij watch naar prelims gaat, kan je ze spoilerfree aanklikkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet iemand wanneer die replays online komen? Ik heb bijna alles gemist
nice, morgen ff wat navi/lgd/ig potjes kijkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:39 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
staan al online als je bij watch naar prelims gaat, kan je ze spoilerfree aanklikken
Ja maar toen speelde ineens iedereen weer lol en er kwamen vette patches uit. Nu wil ik weer dota.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:55 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
JE WILDE AL EERDER DOTA SPELEN EN ER ZIJN GEEN BETA KEYS MEER
Voglens mij andersom. Bij lol wordt de match bepaald aan de hand van dmg en dus gold. +5% gold is 90% kans op winquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:16 schreef znarch het volgende:
Plus dat juist comebacks typisch zijn voor lol en niet DOTA.
Alleen faalhazen spelen lol.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:17 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ja maar toen speelde ineens iedereen weer lol en er kwamen vette patches uit. Nu wil ik weer dota.
[..]
Bij league of losers heb je de comebacks, but Dota niet zo snel. En er zijn nog nooit vette patches geweest voor LoL.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:17 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ja maar toen speelde ineens iedereen weer lol en er kwamen vette patches uit. Nu wil ik weer dota.
[..]
Voglens mij andersom. Bij lol wordt de match bepaald aan de hand van dmg en dus gold. +5% gold is 90% kans op win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |