na de volgende primaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:52 schreef Quotidien het volgende:
kom tege mij sylla is me signature hero kom dan
wie durft
Die chat is juist de reden dat mensen het ingame kijken.. of de chat uit doen..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:13 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
chat mang chat
veel beter dan die ingame hoerenzooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Baalhaar op 03-08-2013 10:25:09 ]woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:16 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Die chat is juist de reden dat mensen het ingame kijken.. of de chat uit doen..
Trouwens nieuwe loser van de maand:
[ afbeelding ]Bij mij staat een winrate van 25%?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je net niet de slechtste in mijn lijst.
Burning bridges gives you so much more
Ik was de hele middag in de stad en pas net weer binnen dus neequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef Quotidien het volgende:
euh, watte?
was jij die sven die het hele potje liep te kankeren net dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:49 schreef hehehe het volgende:
kwotodien en harlon met dat eeuwig gezeik
Dit. Constant netwerkproblemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tyfus wat een failSearching for Dota2 network
niksquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:41 schreef Quotidien het volgende:
je hebt alsnog een waardeloze carry lategame, wat gaan davion en strygwyr doen tegen od en syllabear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |