Nope, daar ben ik zeker van dat dat het niet isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je wordt gewoon verlegen van mijn bad cop-look
Ja dat zat ik ook te denken. Hema 2,50.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Zwembad en douche dus. Ga naar de hema en koop die van een knaak
Da's omdat jij 65+ bentquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef Molo het volgende:
Ik moet altijd denken aan hoogblonde tokkie vrouwen en zonnebankbruine opgepompte-borstspier mannetjes van 1.60 m als ik die brillen zie
Maar als je alleen maar van en naar het strand hoeft, dan hoeft het toch niet zo'n geweldige kwaliteit te zijn? Of is het strand een half uur lopen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:59 schreef Mss het volgende:
Maar ik wil gewoon een beetje slipper die een weekje strand overleeft, en niet van de slappe van de Hema waar je helemaal in weg zakt.
Ja maar jouw fashionsense loopt ook vijftien jaar achterquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef Molo het volgende:
Ik moet altijd denken aan hoogblonde tokkie vrouwen en zonnebankbruine opgepompte-borstspier mannetjes van 1.60 m als ik die brillen zie
nopequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
damn, ik heb nu al een paar keer een liedje gehoord, volgens mij gefloten op een panfluit, heel licht en zomers, beetje chinese invloeden, instrumentaal. Weet iemand welke ik bedoel en hoe het heet?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef Molo het volgende:
Als ik er ook echt een tijdje op moet lopen, dan wil ik ook degelijkequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef Mss het volgende:
Mja, blijkbaar ben ik heel raar in mijn opvattingen over slippers merk ik. Maargoed ik heb er nu gekocht, prima
ik heb een mandje vol met van die Griekse troepslippers die je dan voor een knaak koopt omdat je er bij het strand pas achter komt dat ze nog in je appartement liggenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik er ook echt een tijdje op moet lopen, dan wil ik ook degelijke
Maar voor ff onder de douche of zo boeit het me niet zo eigenlijk
One Directionquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
damn, ik heb nu al een paar keer een liedje gehoord, volgens mij gefloten op een panfluit, heel licht en zomers, beetje chinese invloeden, instrumentaal. Weet iemand welke ik bedoel en hoe het heet?
Allstars blijven altijd inquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jouw fashionsense loopt ook vijftien jaar achter![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een mandje vol met van die Griekse troepslippers die je dan voor een knaak koopt omdat je er bij het strand pas achter komt dat ze nog in je appartement liggen
Aviateurs ookquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Allstars blijven altijd in![]()
Beetje haten op mij en mijn AOW
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:06 schreef Incantrix het volgende:
Ja maar Mss is een sloopkogel he? Die loopt vier stappen op die el cheapos en dan hangt er ineens alleen nog maar het plasticje dat over je voet loopt aan haar tenen
Da's een goed punt, alleen betwijfel ik of dat issue met een havaiana minder isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:06 schreef Incantrix het volgende:
Ja maar Mss is een sloopkogel he? Die loopt vier stappen op die el cheapos en dan hangt er ineens alleen nog maar het plasticje dat over je voet loopt aan haar tenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |