![armin-van-buuren.jpg]()
Paar maanden geleden zei Armin van Buuren nog dat de deur op een kier stond naar het Songfestival. Armin van Buuren in de Coen en Sandershow. “Maar ik denk dat-ie dichtblijft. “Wat ik daarmee bedoelde was echt een heel klein kiertje. In principe niet, dat heb ik ook altijd gezegd. Het is gewoon een ver-van-mijn-bedshow. Ik sta altijd open voor nieuwe ideeën, dat is wat ik er mee bedoelde.“Het Songfestival, is niet iets waar ik me elke dag mee bezighoud.”
Ik vind dat je nooit op voorhand tegen alles zomaar nee moet zeggen, al zijn er een paar uitzonderingen.
Als er nu een heel bizar idee komt, en dat zou helemaal in het plan passen, dan heel misschien. Maar ik geloof niet dat de deur open is gegaan en die gaat ook niet meer open. Ik denk dat we het gewoon niet moeten doen.”
Armin van Buuren is nooit officieel gevraagd om mee te denken over de Nederlandse inzending.
“Ik zie mijzelf ook niet op het podium staan daar. Moet ik dan een glitterpak aantrekken en een beetje van die Elvismoves maken?”
“Ik hoor allemaal geruchten over het management van Anouk. “Ik heb begrepen dat Anouk weer iets te maken gaat hebben met het nieuwe lied, dat ze er voor gevraagd zou zijn. Hoe het precies zit, dat weet ik niet.” Niet dat Anouk volgend jaar voor de tweede keer op het podium zal staan. “Maar dat zij hem bijvoorbeeld zou schrijven of dat ze iemand voordraagt.