Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Unscrewed stopt met roken. Hoeveel tijd geef je hem?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• <1 dag
• 1 dag
• 2 dagen
• 3 dagen
• 1 week
• Hij kan het!
Tussenstand:![]()
Nope.quote:
Echt he van die mensen die zijn gestopt met roken maar nog wel joints roken met shag/sigaretten. 'Ja maar dat is anders' zeggen ze danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
met tabak? zo ja dan ben je gezakt.
Dit dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he van die mensen die zijn gestopt met roken maar nog wel joints roken met shag/sigaretten. 'Ja maar dat is anders' zeggen ze dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Neuh, je kan gerust een stukkie gaan fietsen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik helemaal voorbereid op noodweerKomt het niet?
Haha. Ik voel me alweer zo goed als beterquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:22 schreef Murdera het volgende:
of naar de shop. HJAHA ONEE DAT KAN NIET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]rainbow road.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tantoezwaar leventje heb je zegquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:56 schreef Monopoly het volgende:
Mensen
Brakjes, iets teveel bier gehad de laatste tijd. Vanavond nog feestje bij een FOK!ker thuis, eens kijken of ik het weet te overleven
quote:
Ik heb niks aan een stijltang.quote:
Dat kleine beetje is de moeite niet waard. Ik hou trouwens wel van een sierlijke krul in mijn snor.quote:
pics Van je snorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat kleine beetje is de moeite niet waard. Ik hou trouwens wel van een sierlijke krul in mijn snor.
Helemaal niet, jij vroeg of ik wel nog jointjes ging roken, toen zei ik ja, maar dat ik roken (shag/sigaretten) heb opgegeven. 1 jointje is toch wel anders dan een stuk of 20 sigaretten per dag. (Niet qua fysieke schade maar wel qua nicotine blablabla)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
met tabak? zo ja dan ben je gezakt.
quote:
Yayquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:44 schreef Moira. het volgende:
Onderweg naar Schiphol om mijn vroegere beste vriendin op te halen die ik 11 jaar niet heb gezien!!![]()
Hoe is het verder met mijn lieve stonervriendjes?
rookte je er 20 per dag dan?? Volgens mij zei je juist dat je niet heel veel rooktequote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij vroeg of ik wel nog jointjes ging roken, toen zei ik ja, maar dat ik roken (shag/sigaretten) heb opgegeven. 1 jointje is toch wel anders dan een stuk of 20 sigaretten per dag. (Niet qua fysieke schade maar wel qua nicotine blablabla)
jijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:29 schreef Snowbells het volgende:
Iemand hier die a machine for pigs gaat spelen?
Of uberhaupt iemand hier die het kent
Heel erg benieuwd naarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:29 schreef Snowbells het volgende:
Iemand hier die a machine for pigs gaat spelen?
Of uberhaupt iemand hier die het kent
Smooth.quote:
Gewoon naar buiten in een schuurtje blowen?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:29 schreef TwyLight het volgende:
Ja, kut. De buren zijn naar binnen maar nu regent het te hard om uit het raam te roken
Definieer 'smerig wijf' en waarom heb je er dan seks meequote:Op zondag 28 juli 2013 04:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ahhhh gadverdanme heb net met een smerig wijf seks gehad awww ik voel me vies .
Zo'n beetje de grootste slet van de omgevingquote:Op zondag 28 juli 2013 06:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Definieer 'smerig wijf' en waarom heb je er dan seks meewas je dronken ofzo
Pic's enzo nr. DM. Ik wil haar ook wel effe ballen.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zo'n beetje de grootste slet van de omgevingKut alcohol
Als het nou niet zo erg zou regenen had ik gewoon lekker kunnen blowen
quote:Op zondag 28 juli 2013 11:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zo'n beetje de grootste slet van de omgevingKut alcohol
Als het nou niet zo erg zou regenen had ik gewoon lekker kunnen blowen
Tyfusquote:Op zondag 28 juli 2013 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen matig dat ik zo bij de container moet zijn die er onder ligt lol
quote:
Ja en waar laat je het he? Hele tuin ligt al vol met snoeiafval van de laatste paar wekenquote:
De fik erin.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ja en waar laat je het he? Hele tuin ligt al vol met snoeiafval van de laatste paar weken
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:53 schreef Trollscience het volgende:
verband erafgehaald, het ziet er uit alsof mijn vingers worden opgegeten door parasieten
omnomnomnomquote:Op zondag 28 juli 2013 12:53 schreef Trollscience het volgende:
verband erafgehaald, het ziet er uit alsof mijn vingers worden opgegeten door parasieten
Zal wel weer knokkerij worden daar met boeren die niet met drank om kunnen gaan,quote:Op zondag 28 juli 2013 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Zo even Emmen in, C'est la Vie
Oké ik ga alleen heen voor het eten want heb honger en moet wiet hebben. Maar gaat om het idee haha!
Dat heb ik ook een keer gehad met de 'pootjes' van zo'n wegwerp barbecue.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:03 schreef Monopoly het volgende:
Ja, was niet mijn finest moment![]()
Ik voelde dat rooster van zo'n cheap ass bbq in mijn huid schieten, en ik dacht nog: Oh boeiend, kan gebeuren.
Keek 5 seconde later en alles zat onder het bloed![]()
Gelukkig had Oerbeer een EHBO trommel aan de muur hangen (zonder grappen, wat een held).
Hippies snappen wel hoe de wereld in elkaar steekt.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:03 schreef Monopoly het volgende:
Ja, was niet mijn finest moment![]()
Ik voelde dat rooster van zo'n cheap ass bbq in mijn huid schieten, en ik dacht nog: Oh boeiend, kan gebeuren.
Keek 5 seconde later en alles zat onder het bloed![]()
Gelukkig had Oerbeer een EHBO trommel aan de muur hangen (zonder grappen, wat een held).
Waarheid!quote:
Oh, die voel ik hier zelfsquote:Op zondag 28 juli 2013 15:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad met de 'pootjes' van zo'n wegwerp barbecue.
Stapte er op, ding klapt omhoog en je hoorde het gewoon sissen en het rook
naar gebrand mensjun vlees.
Laat een zeepje vallen voor hem :$quote:Op zondag 28 juli 2013 18:17 schreef Unscrewed het volgende:
Als je iemand ontmoet, 3 dagen later met hem tript en er achter komt dat je precies hetzelfde denkt over echt letterlijk alles als hem en elkaar tot op de detail al begrijpt.
Gastquote:
Maar als jij een zeepje voor mij laat vallen...quote:
Nothing happens.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar als jij een zeepje voor mij laat vallen...![]()
Dat denk jij, maar als puntje bij paaltje komt, pak ik je hard aanquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar als puntje bij paaltje komt, pak ik je hard aan![]()
Mij niet serieus nemenquote:
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien word je een keer goed serieus genomen als je dat zeepje laat vallen kleintje :$
Eigenlijk welquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
Maar ik zou je wel raken. [ afbeelding ][ afbeelding ]
er moeten meer vrouwen komen, arme vaas is net het enige vrouwelijke eendje in de vijverquote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
Maar ik zou je wel raken. [ afbeelding ][ afbeelding ]
zwart eendje ook nogquote:Op zondag 28 juli 2013 20:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er moeten meer vrouwen komen, arme vaas is net het enige vrouwelijke eendje in de vijver
REACTIONGIFS.COMquote:
Nee, moeten niet meer vrouwen komen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er moeten meer vrouwen komen, arme vaas is net het enige vrouwelijke eendje in de vijver
heumeuhquote:Op zondag 28 juli 2013 20:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, moeten niet meer vrouwen komen.
Ik stond eerst bij de Esso om peuken te kopen, kwam zo'n neger en die zat tegen mij te praten, toen zei zijn vriendin: "Vind ie niet leuk" vroeg die neger aan mij: "Is niet erg toch? Je bent toch niet bang voor negers?" en toen zei ik: "Nee, tuurlijk nietquote:
Ook niet meer mannen.quote:
Pindakaasquote:
snap jij het?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ook niet meer mannen.
Je snapt alleen niet wat ik bedoel
Ja, maar ik snap alles.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:29 schreef Unscrewed het volgende:
kwam zo'n neger en die zat tegen mij te praten
Snap ik ookquote:
quote:
Eigenlijk vrijwel lichte mensen, uitzonderingen bestaan natuurlijk maar niet dat ghettotuig incl gouden tanden en teenage moms.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zeg eens Vas, ga je meer om met donkere mensen of met lichtere mensen?
Nicequote:Op zondag 28 juli 2013 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eigenlijk vrijwel lichte mensen, uitzonderingen bestaan natuurlijk maar niet dat ghettotuig incl gouden tanden en teenage moms.
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nice
Ik zoek mijn smoothness mindset, lukt niet echt
Als ik er eenmaal in zit is het makkelijk, maarja.quote:
Iets wat weinig zegt maar ook weer veel en wat sexy is tegenlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als ik er eenmaal in zit is het makkelijk, maarja.
Vas, je doet me te weinig op dit moment, zeg eens iets wat weinig zegt maar ook weer veel en wat sexy is tegenlijk.
Nee, meer iets van... "Screwie, ik wil je kindjequote:Op zondag 28 juli 2013 20:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets wat weinig zegt maar ook weer veel en wat sexy is tegenlijk.
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, meer iets van... "Screwie, ik wil je kindje"
Had nou eenquote:
Nee, want ik ben niet geil. Ookal lijkt het zo.quote:
Nee.quote:
Heerlijk zo denkenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet geil. Ookal lijkt het zo.
Ik ben gewoon blij want ik snap shit en het is gewoon zo zoals het is lOLOLOlOLoLLoLl
Nope, litteken is verdwenen some wayquote:Op zondag 28 juli 2013 17:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid!
[..]
Oh, die voel ik hier zelfsDat is behoorlijk naar ja. Niets ernstigs aan over gehouden ?
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe normaal man
het leven is kut, want ik zit in de put © mc martin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 29 juli 2013 09:58 schreef BaasBanaan het volgende:
Zitten collega's erover te praten dat ze nu veel sporten en hoe fijn dat is, vang ik op dat ze met een halfuur klaar is.
Ik ben al een halfuur kwijt aan twee keer omkleden, douchen en warming up.
Welkom terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:18 schreef Ceviche het volgende:
Zo weer lekker vapen, pizzaatje erbij
Eerst vapen, dan de pizza natuurlijk.
Oh, oke.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zie:quote:Op maandag 29 juli 2013 18:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan kom je binnen en staat er alleen een lege stoel
quote:
quote:
quote:
Deal. Op het menu staat bier en wiet.quote:
heb je geen zus ofzo?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Deal. Op het menu staat bier en wiet.
Ook.quote:
ik lig in een deuk om een visual nuquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:00 schreef Onorgineel het volgende:
oh ja lkkr bier over jezelf heenpleuren
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ik lig in een deuk om een visual nu
En, hoe zie ik eruit?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ik lig in een deuk om een visual nu
En nu kan ie plots maar heel vaag zijn visual herinneren, in het specifiek; jou. Gek he, menselijk brein?quote:
Ik kan niet op TC omdat ik van de poes mijn laptop niet mag halenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zie:
[..]
Ja of gezichtloosquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En nu kan ie plots maar heel vaag zijn visual herinneren, in het specifiek; jou. Gek he, menselijk brein?
De smoesjes worden steeds slechter in dit topicquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik kan niet op TC omdat ik van de poes mijn laptop niet mag halen
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
De smoesjes worden steeds slechter in dit topic
Overal toch, omdat Amsterdam.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:51 schreef gajonkohalen het volgende:
Hallon, ik ga zo naar Amsterdam, wat zijn lekkere wietjes daar en waar haal ik die?
Amsterdam West, Hugo de Grootplein. Sensemilia - De Supermarkt en HugodeGroot shop.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:51 schreef gajonkohalen het volgende:
Hallon, ik ga zo naar Amsterdam, wat zijn lekkere wietjes daar en waar haal ik die?
boerejongens ligt niet in zuid gek, is praktisch bij mij om de hoek en dat is nog in Westquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Amsterdam West, Hugo de Grootplein. Sensemilia - De Supermarkt en HugodeGroot shop.
Zuid : Boerenjongens - Bullwackie
okquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
boerejongens ligt niet in zuid gek, is praktisch bij mij om de hoek en dat is nog in West
Tot zover mijn bijdrage gr gr
Ja wel goed. Zit een beste bloeduitstorting en een pijnliijk puntje aan, maar het valt mee. Kan gewoon lopen en zal wel over gaan binnenkortquote:
Mooiquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja wel goed. Zit een beste bloeduitstorting en een pijnliijk puntje aan, maar het valt mee. Kan gewoon lopen en zal wel over gaan binnenkort
nicequote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:45 schreef LompeHork het volgende:
Hier in Zuid is er een woonboot die drugs verkoopt, ik weet het zeker.
Woonboten schommelen altijd licht. Dus dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lopen altijd schimmige figuren met pakketjes, volgens mij gewoon een methlab ofzo daar.
Laat me nou in die waanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Woonboten schommelen altijd licht. Dus dat lijkt me sterk.![]()
En meth is naar mijn weten amper in gebruik in nederland.
In Breda zit er een coffeeshop op een bootquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:45 schreef LompeHork het volgende:
Hier in Zuid is er een woonboot die drugs verkoopt, ik weet het zeker.
Oja, goed punt, dat zou best eens kunnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:48 schreef Monopoly het volgende:
Op de Zuidas is het vooral coke wat geconsumeerd wordt. Al die zakenmannetjes
Hadden wij ookquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
In Breda zit er een coffeeshop op een boot
Nog twee jaar tot Star Wars episode 7quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:51 schreef Monopoly het volgende:
Nog 2 jaar wachten tot Avatar 2 uitkomt
Hoerenzooi
Ah serieus, deze grap is na meer dan een maand niet meer grappigquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bed is droog? [/oude ende foute grappen]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah serieus, deze grap is na meer dan een maand niet meer grappigMaakt me verder weinig uit hoor maar bedenk is iets nieuws? Haha
Ok ben geen Star Wars kijker/fan maar dit klinkt wel fucked voor de fans?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nog twee jaar tot Star Wars episode 7
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah serieus, deze grap is na meer dan een maand niet meer grappigMaakt me verder weinig uit hoor maar bedenk is iets nieuws? Haha
Ja wat hahaquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Tijd om wat hardstyle door het huis te knallen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |