Als je weet dat je gains matig zullen zijn, wat hoop je dan wel te bereikenquote:
Waarom zouden m'n gains matig zijn zonder vlees? Tot nu toe gaat het prima, als het zo door blijft gaan ben ik meer dan tevredenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je weet dat je gains matig zullen zijn, wat hoop je dan wel te bereikenBen je een idealist?
Tuurlijk wel, maar de meeste vleesvervangers zijn overbodigquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:39 schreef Questular het volgende:
Kun je het niet eten van vlees niet compenseren met bepaald vegetarisch voedsel?
Lijkt me lastig.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:39 schreef Questular het volgende:
Kun je het niet eten van vlees niet compenseren met bepaald vegetarisch voedsel?
Dus geen vlees en geen whey, enkel melk? Heb je al eens zitten te tellen hoeveel je momenteel binnenkrijgt en wat je verwachte behoefte is?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar de meeste vleesvervangers zijn overbodig
Soja eet ik om die reden niet héél veel. Biologische eieren en melk wel gewoon, is niks mis mee imhoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Lijkt me lastig.
Eieren zijn als je het uit idealistische overwegingen doet taboe (kippen zitten in hetzelfde hokje), evenals melk (komt ook uit de grote boze bio-industrie). In soja zitten oestrogenen die bij hoge consumptie de boel verstieren en zaken als rijst- en erwt-eiwitten lijken me niet compleet genoeg om als maaltijd te voldoen.
Hoe ziet jouw dieet eruit Susteren?
En wat is er mis met de biologische kip die dat biologische eitje heeft uitgepoept?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
Soja eet ik om die reden niet héél veel. Biologische eieren en melk wel gewoon, is niks mis mee imho
Nope, maar moet ik eigenlijk wel eens gaan doen inderdaad!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:43 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Dus geen vlees en geen whey, enkel melk? Heb je al eens zitten te tellen hoeveel je momenteel binnenkrijgt en wat je verwachte behoefte is?
500 gram kwark ff naar binnen werken voordat je gaat slapenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope, maar moet ik eigenlijk wel eens gaan doen inderdaad!
Nu is het ongeveer het volgende:
's morgens: grote bak muesli met yoghurt + 2 boterhammen met dikke laag pindakaas
's middags: 2 tosties en 2 boterhammen met pindakaas
's avonds: wisselvallig, ene india's: keer rijst met groende oid, andere keer italiaans: pasta
Drink na het ontbijt verspreid over de morgen ongeveer een liter melk, na de middag ook een litertje en 's avonds nog zoveel glazen als dat goed voelt
2 spuiten in z'n bilquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:50 schreef star_gazer het volgende:
Deze man (Varinder Singh) is blijkbaar een vega:
[ afbeelding ]
Hoe zou hij het doen behalve de spuit in de bil?
Nootjes een idee? Zitten wel wat vetten in, maar die zijn als vega ook niet makkelijk te krijgen. Eet je wel vis?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
's morgens: grote bak muesli met yoghurt + 2 boterhammen met dikke laag pindakaas
's avonds: wisselvallig, ene india's: keer rijst met groende oid, andere keer italiaans: pasta
Drink na het ontbijt verspreid over de morgen ongeveer een liter melk, na de middag ook een litertje en 's avonds nog zoveel glazen als dat goed voelt
quote:
Nope ook geen vis. Ik zit beetje met een dilemma, wil dus al m'n supps de deur uit doen, maar twijfel toch of ik niet whey of mass perfection (best goede bron van kcals, wenig suiker, goedkoper dan whey en toch vrij veel eiwitten), moet kopen. Als ik van de adviezen uitga (2x bodyweight aan eiwitten) zit ik daar met 2 liter en nog wat melk toch echt nog ver onder (weeg 68 kilo).quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nootjes een idee? Zitten wel wat vetten in, maar die zijn als vega ook niet makkelijk te krijgen. Eet je wel vis?
Kilootje erwten per dag?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:58 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope ook geen vis. Ik zit beetje met een dilemma, wil dus al m'n supps de deur uit doen, maar twijfel toch of ik niet whey of mass perfection (best goede bron van kcals, wenig suiker, goedkoper dan whey en toch vrij veel eiwitten), moet kopen. Als ik van de adviezen uitga (2x bodyweight aan eiwitten) zit ik daar met 2 liter en nog wat melk toch echt nog ver onder (weeg 68 kilo).
Waar is de rest?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
Eet tussendoor vaak nog plakken leerdammer, is zo'n 100 kcal per plak dus een stuk of 5 tikken ook wel aanquote:
Tja, filmpje dan maar. Je bent al een tijdje bezig toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
Heb van zo dicht mogelijk bij m'n lichaam tot heel breed geprobeerd, op zoek naar de beste plek waarbij ik heb gemerkt dat dichter bij m'n lichaam beter werkt.
[..]
Nee, vanaf dat ik begon geen pad gebruikt, bedenk overigens dat ik nu (pas) op 60 kg zit. M'n benchpress en BOR halen m'n squats bijna in
4 maanden ongeveer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tja, filmpje dan maar. Je bent al een tijdje bezig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |