Ja, en toch gebeurd het daar ook en moeten ook daar de werknemers de boel opruimen. Misschien is dat wel het nut van een winkelmedewerker?quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bij C&A, V&D en ook wel H&M komen dan ook wel een andere slag mensen. Bovendien hangt daar veel aan kledinghangers, dus daar kan je weinig aan verkutten.
Uberhaupt lijkt mij vakkenvullen bij de Action een drama. Zij verkopen alles, alles ligt op een onlogische plek, het type volk dat er komt is net zo goedkoop als de producten en verplaatsen alles wat los en vast zit en jij mag klanten uitleggen waar datgene ligt wat ze nodig hebben...quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb altijd wel medelij met action-vakkenvullers. Klanten die daar komen zien die zaak volgens mij als 1 grote varkensstal, want zo gaan ze daar ook te keer. Alles wordt uit zijn fatsoen gehaald om vervolgens in elkaar gekreukt neer te gooien (op een andere plek uiteraard). En het personeel mag het allemaal weer fijn op gaan ruimen...
Mwah je hebt opzich gelijk maar als je kledingpad moet spiegelen gaat er mentaal iets kapot vanbinnen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet alleen kledingpad. Heel die zaak is 1 grote chaos.
Nah. Als mensen het fatsoen hebben om alles netjes terug te leggen, kan een winkelmedewerker daar zijn tijd besteden aan dingen die gedaan moeten worden. Het werktempo in een winkel is namelijk over het algemeen moordend.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, en toch gebeurd het daar ook en moeten ook daar de werknemers de boel opruimen. Misschien is dat wel het nut van een winkelmedewerker?
Artikelkaartjes die ineens uit de schappen verdwijnenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:28 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Uberhaupt lijkt mij vakkenvullen bij de Action een drama. Zij verkopen alles, alles ligt op een onlogische plek, het type volk dat er komt is net zo goedkoop als de producten en verplaatsen alles wat los en vast zit en jij mag klanten uitleggen waar datgene ligt wat ze nodig hebben...
Hangt af van waar de Action staat. Sommige filialen zijn nog best netjes. Bij andere heeft spiegelen geen zin. Een keer liep ik het filiaal op de Turfmarkt in Den Haag binnen lag alles in winkelkarretjes omdat er zo een rotzooi is gemaakt bij een bepaald padquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nah. Als mensen het fatsoen hebben om alles netjes terug te leggen, kan een winkelmedewerker daar zijn tijd besteden aan dingen die gedaan moeten worden. Het werktempo in een winkel is namelijk over het algemeen moordend.
Trouwens, dat doen die varkens thuis toch ook niet? Alles maar op de grond pleuren en busjes zout opeens in de kledingkast zetten?
Ik kan mij geen andere reden bedenken waarom je bij de Action gaat werkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:44 schreef mapima het volgende:
Overigens kan ik echt wel met de klanten van Action leven maar mij stoort het vooral dat sommige mensen er enkel voor het geld om uit te gaan/de gezelligheid in de kantine werken en geen enkel respect naar collega's hebben. Denken alleen aan zichzelf etc.
ik bedoel dat die mensen alleen komen om betaald te krijgen en verder geen enkele fuck ervoor doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Ik kan mij geen andere reden bedenken waarom je bij de Action gaat werken
Bij geen andere winkel trouwens ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Ik kan mij geen andere reden bedenken waarom je bij de Action gaat werken
quote:
Karwei, AH, tuinwereld ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:01 schreef mapima het volgende:
Noem eens betere bedrijven dan Action om bij te werken? Met namen dus niet een soort bedrijf
zo'n beetje elk bedrijf is beter dan de actionquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:01 schreef mapima het volgende:
Noem eens betere bedrijven dan Action om bij te werken? Met namen dus niet een soort bedrijf
gratis USB stick is wel chill natuurlijk. Vertegenwoordigt toch een waarde van 1 a 2 euro.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:24 schreef Hydrogeny het volgende:
Positieve:
Je krijg een usb stick (hier althans)
Kunt dronken en/of met een iq lager dan 40 werken.
Negatief:
Vakkenvullen, saai
AH een goede werkgever noemenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:05 schreef mergbot het volgende:
[..]
Karwei, AH, tuinwereld ofzo
ohja en meidenstart.nl
Ja dat is waar maar voor een jongen van 15..... is alleen maar lachen toch. Action is zon saaie bende, alleen maar vrouwen met kinderwagens die in de weg lopenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef mapima het volgende:
[..]
AH een goede werkgever noemenVolgens mij is er geen enkel bedrijf met zoveel klachten van personeel over niet uitbetaald salaris, leeftijdsdiscriminatie etc. Als je 18 bent ben je niet eens meer welkom
En Karwei tsja miss is het wel beter dan Action maar ik ken maar een iemand die er WERKTE dus ik weet er eigenlijk niks over
Verschilt per filiaal wat het publiek is. En volgens mij is het werk niet heel anders dan bij AH, het verschil is dat je bij Action alles doet in de winkel en bij AH bv alleen kassaquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:36 schreef mergbot het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar voor een jongen van 15..... is alleen maar lachen toch. Action is zon saaie bende, alleen maar vrouwen met kinderwagens die in de weg lopen
jij wil toch iets met rechten studeren?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 06:22 schreef mapima het volgende:
wtf in mijn filiaal is een normaal net meisje gisteren op staande voet ontslagen. omdat ze niet meer zo goed zou werken. terwijl ze nog een contract had tot januari en sjonnies in de proefperiode met grote mond die alles verkeerd leggen doen ze niks aan net als oncollegiaal volk.
misschien is het wel waar dat het kind minder goed werkt dan eerst maar waarom niet eerst een gesprek of een waarschuwing geven?
actionik ga zo fietsen moet heel de dag werken en ik ga echt lachen als ik ook ineens op staande voet wordt ontslagen
alleen heb ik dan geen inkomsten meer dus liever niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |