abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140501210
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 10:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Bij C&A, V&D en ook wel H&M komen dan ook wel een andere slag mensen. Bovendien hangt daar veel aan kledinghangers, dus daar kan je weinig aan verkutten.
Ja, en toch gebeurd het daar ook en moeten ook daar de werknemers de boel opruimen. Misschien is dat wel het nut van een winkelmedewerker?
pi_140501322
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb altijd wel medelij met action-vakkenvullers. Klanten die daar komen zien die zaak volgens mij als 1 grote varkensstal, want zo gaan ze daar ook te keer. Alles wordt uit zijn fatsoen gehaald om vervolgens in elkaar gekreukt neer te gooien (op een andere plek uiteraard). En het personeel mag het allemaal weer fijn op gaan ruimen...
Uberhaupt lijkt mij vakkenvullen bij de Action een drama. Zij verkopen alles, alles ligt op een onlogische plek, het type volk dat er komt is net zo goedkoop als de producten en verplaatsen alles wat los en vast zit en jij mag klanten uitleggen waar datgene ligt wat ze nodig hebben...
pi_140501365
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Niet alleen kledingpad. Heel die zaak is 1 grote chaos.
Mwah je hebt opzich gelijk maar als je kledingpad moet spiegelen gaat er mentaal iets kapot vanbinnen.

De filialen in en rondom Den Haag zijn overigens wel de ergste. Ik werk niet daar overigens...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2014 11:31:14 ]
pi_140501395
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:22 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ja, en toch gebeurd het daar ook en moeten ook daar de werknemers de boel opruimen. Misschien is dat wel het nut van een winkelmedewerker?
Nah. Als mensen het fatsoen hebben om alles netjes terug te leggen, kan een winkelmedewerker daar zijn tijd besteden aan dingen die gedaan moeten worden. Het werktempo in een winkel is namelijk over het algemeen moordend.

Trouwens, dat doen die varkens thuis toch ook niet? Alles maar op de grond pleuren en busjes zout opeens in de kledingkast zetten?
pi_140501583
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:28 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Uberhaupt lijkt mij vakkenvullen bij de Action een drama. Zij verkopen alles, alles ligt op een onlogische plek, het type volk dat er komt is net zo goedkoop als de producten en verplaatsen alles wat los en vast zit en jij mag klanten uitleggen waar datgene ligt wat ze nodig hebben...
Artikelkaartjes die ineens uit de schappen verdwijnen :')

Kartonnen dozen die uit elkaar vallen tijdens het vullen :')

Te zware dozen :')

Artikelen die geopend worden in de winkel en dan ook ineens ergens anders liggen :')

Kassamedewerkers die honderduizend tasjes en papiertjes op de grond gooien :')

Artikelen zonder barcode want klanten en dan moet je CODE roepen door de microfoon :') Waar dan vervolgens pas na 10 minuten iemand komt

Klanten die artikelen na 3 maanden terug willen brengen :') Of die niet eens de moeite nemen hun pannetje af te wassen

Klanten die komen schreeuwen in de Action tijdens het afrekenen dat de Action een slechte winkel is vanwege iets met zonnebrand en vlooienmiddel op sociale media :') Wat doe je hier dan

Collega's die alleen maar rondjes lopen op werk als ze klaar zijn en niet de moeite nemen anderen te helpen :') Bijzonder oncollegiaal

Mensen die hun hele levensverhaal vertellen aan medewerkers van de Action :')

Mensen die 10x per dag vragen of een bepaald product al binnen is :') En wanneer het binnenkomt. Dat weet elke medewerker van elk product ja -___-

Mensen die je een 60 cent tas aanbiedt als ze voor 80 euro aan boodschappen doen bij Action maar dan met 10 plastic tasjes de deur uit willen gaan en dan boos worden als je ze niet genoeg tasjes geeft :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2014 09:48:49 ]
pi_140501626
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nah. Als mensen het fatsoen hebben om alles netjes terug te leggen, kan een winkelmedewerker daar zijn tijd besteden aan dingen die gedaan moeten worden. Het werktempo in een winkel is namelijk over het algemeen moordend.

Trouwens, dat doen die varkens thuis toch ook niet? Alles maar op de grond pleuren en busjes zout opeens in de kledingkast zetten?
Hangt af van waar de Action staat. Sommige filialen zijn nog best netjes. Bij andere heeft spiegelen geen zin. Een keer liep ik het filiaal op de Turfmarkt in Den Haag binnen lag alles in winkelkarretjes omdat er zo een rotzooi is gemaakt bij een bepaald pad :')
pi_140501659
Overigens kan ik echt wel met de klanten van Action leven maar mij stoort het vooral dat sommige mensen er enkel voor het geld om uit te gaan/de gezelligheid in de kantine werken en geen enkel respect naar collega's hebben. Denken alleen aan zichzelf etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2014 11:45:05 ]
pi_140502778
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:44 schreef mapima het volgende:
Overigens kan ik echt wel met de klanten van Action leven maar mij stoort het vooral dat sommige mensen er enkel voor het geld om uit te gaan/de gezelligheid in de kantine werken en geen enkel respect naar collega's hebben. Denken alleen aan zichzelf etc.
Ik kan mij geen andere reden bedenken waarom je bij de Action gaat werken
pi_140503805
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

ik bedoel dat die mensen alleen komen om betaald te krijgen en verder geen enkele fuck ervoor doen.
pi_140505201
hier ts, je kijkt je ogen uit
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  donderdag 29 mei 2014 @ 14:17:15 #86
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_140506169
Louise :')
BAM dit is 3KB
pi_140506205
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Bij geen andere winkel trouwens ook. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140506582
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:43 schreef mergbot het volgende:
:') ons personeel is niet vergelijkbaar met dit
pi_140507276
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:43 schreef mergbot het volgende:
_O- _O-

Wat een diversiteit en wat een mogelijkheden :o :o
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_140507849
Er stond eerder altijd een video " werken bij action" op de action website die was echt belachelijk slecht alleen kan hem niet terug vinden
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]
pi_140509154
Noem eens betere bedrijven dan Action om bij te werken? Met namen dus niet een soort bedrijf
pi_140509262
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:01 schreef mapima het volgende:
Noem eens betere bedrijven dan Action om bij te werken? Met namen dus niet een soort bedrijf
Karwei, AH, tuinwereld ofzo
ohja en meidenstart.nl
[/quote]
pi_140509355
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:01 schreef mapima het volgende:
zo'n beetje elk bedrijf is beter dan de action :P .
  donderdag 29 mei 2014 @ 16:10:39 #94
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_140509412
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:24 schreef Hydrogeny het volgende:
Positieve:
Je krijg een usb stick (hier althans)
Kunt dronken en/of met een iq lager dan 40 werken.

Negatief:
Vakkenvullen, saai
gratis USB stick is wel chill natuurlijk. Vertegenwoordigt toch een waarde van 1 a 2 euro.
pi_140509764
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:05 schreef mergbot het volgende:

[..]

Karwei, AH, tuinwereld ofzo
ohja en meidenstart.nl
AH een goede werkgever noemen :') Volgens mij is er geen enkel bedrijf met zoveel klachten van personeel over niet uitbetaald salaris, leeftijdsdiscriminatie etc. Als je 18 bent ben je niet eens meer welkom

En Karwei tsja miss is het wel beter dan Action maar ik ken maar een iemand die er WERKTE dus ik weet er eigenlijk niks over
pi_140510265
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef mapima het volgende:

[..]

AH een goede werkgever noemen :') Volgens mij is er geen enkel bedrijf met zoveel klachten van personeel over niet uitbetaald salaris, leeftijdsdiscriminatie etc. Als je 18 bent ben je niet eens meer welkom

En Karwei tsja miss is het wel beter dan Action maar ik ken maar een iemand die er WERKTE dus ik weet er eigenlijk niks over
Ja dat is waar maar voor een jongen van 15..... is alleen maar lachen toch. Action is zon saaie bende, alleen maar vrouwen met kinderwagens die in de weg lopen
[/quote]
pi_140510459
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:36 schreef mergbot het volgende:

[..]

Ja dat is waar maar voor een jongen van 15..... is alleen maar lachen toch. Action is zon saaie bende, alleen maar vrouwen met kinderwagens die in de weg lopen
Verschilt per filiaal wat het publiek is. En volgens mij is het werk niet heel anders dan bij AH, het verschil is dat je bij Action alles doet in de winkel en bij AH bv alleen kassa
pi_140561800
wtf in mijn filiaal is een normaal net meisje gisteren op staande voet ontslagen. omdat ze niet meer zo goed zou werken. terwijl ze nog een contract had tot januari en sjonnies in de proefperiode met grote mond die alles verkeerd leggen doen ze niks aan net als oncollegiaal volk.
misschien is het wel waar dat het kind minder goed werkt dan eerst maar waarom niet eerst een gesprek of een waarschuwing geven?

action :') ik ga zo fietsen moet heel de dag werken en ik ga echt lachen als ik ook ineens op staande voet wordt ontslagen _O- alleen heb ik dan geen inkomsten meer dus liever niet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2014 06:22:43 ]
  zaterdag 31 mei 2014 @ 09:27:13 #99
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_140562643
Ik was gister nog in die toko. Man, man, wat een volk, wat een troep...
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_140562956
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 06:22 schreef mapima het volgende:
wtf in mijn filiaal is een normaal net meisje gisteren op staande voet ontslagen. omdat ze niet meer zo goed zou werken. terwijl ze nog een contract had tot januari en sjonnies in de proefperiode met grote mond die alles verkeerd leggen doen ze niks aan net als oncollegiaal volk.
misschien is het wel waar dat het kind minder goed werkt dan eerst maar waarom niet eerst een gesprek of een waarschuwing geven?

action :') ik ga zo fietsen moet heel de dag werken en ik ga echt lachen als ik ook ineens op staande voet wordt ontslagen _O- alleen heb ik dan geen inkomsten meer dus liever niet
jij wil toch iets met rechten studeren?
Tip 1: geloof dit verhaal niet. 'niet meer zo goed zou werken' is geen reden tot ontslag op staande voet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')