Rijst (nasi) heeft ook mijn voorkeurquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:21 schreef Stuart het volgende:
Ik hou niet van bami en loempia's eigenlijk![]()
Ik ben van de rijst en noodles en vlees
Alleen die hele kleine loempia's vind ik niet maar niet zo'n grotequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Rijst (nasi) heeft ook mijn voorkeur
Een loempia gaat er wel in
Dat vind ik ook erg lekkerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb al spareribs gehaald voor het eten dadelijk
Die grote is gewoon een goed gevulde uitvoering van de kleinequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen die hele kleine loempia's vind ik niet maar niet zo'n grote
Ja, dat hoeft van mij niet. Gewoon 1 kleintje is wel lekker maar meer nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Die grote is gewoon een goed gevulde uitvoering van de kleine
het deeg is daar zo lekker vanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Die grote is gewoon een goed gevulde uitvoering van de kleine
schat we kennen elkaar binnenkort 5 jaar. Hoe bedoel je oldbies.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:27 schreef littledrummergirl het volgende:
damn ik heb geen levenik loop hier al eeuwen rond voor mn gevoel
Klopt!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar dan ook echt heel lang tochzeg maar anderhalf jaar ofzo?
oh gelukkig jij houdt onze aniversary's bijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
schat we kennen elkaar binnenkort 5 jaar. Hoe bedoel je oldbies.
1?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat hoeft van mij niet. Gewoon 1 kleintje is wel lekker maar meer niet
Dus nog niet helemaal tabakvrijquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
.
Het is iets waar je aan moet wennen hahahahaha.
Maar ik gebruik nog steeds wat snus met mentol smaak.
Is goed te doen zolang ze niet lekken![]()
Is je slaapkamer al ultiem donker? Desnoods afplakken met kranten?quote:En ja pas gestopt vanwege mijn insomnia.
Maar het helpt geen flikker.
En ik heb hoofdpijn de hele dag, niet te genieten met humeur en letterlijk ziek ervan
holy fuck, dat heb je snel gedaan allemaalquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klopt!
Herstart van mijn leven!
Verhuisd naar Noorwegen.
Verloofd en een kleine viking op komst
5 jaar en dan oldbie? Really?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
schat we kennen elkaar binnenkort 5 jaar. Hoe bedoel je oldbies.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klopt!
Herstart van mijn leven!
Verhuisd naar Noorwegen.
Neen nog niet helemaal nicotine vrij neequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus nog niet helemaal tabakvrijLekken ... kunnen die dingen lekker? brrr
[..]
Is je slaapkamer al ultiem donker? Desnoods afplakken met kranten?
En naast minder koffie drinken helpt bij mij ook het op tijd stoppen met dingen doen achter een scherm (tv, pc, telefoon)
Impulsief hehquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
holy fuck, dat heb je snel gedaan allemaal![]()
en een kleineleuk!! hoe lang laat ie nog op zich wachten?
Zat jij toen ook veel in het radio topic?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klopt!
Herstart van mijn leven!
Verhuisd naar Noorwegen.
weet niet precies wanneer hoor maar was 2008. Ik werkte net bij die groene gasten toen we voor het eerst gingen bbqen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh gelukkig jij houdt onze aniversary's bijik word graag verrast, dan weet je dat vast
Jups!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zat jij toen ook veel in het radio topic?
hehehequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:33 schreef Insomnium het volgende:
Neen nog niet helemaal nicotine vrij nee
En wel door het speeksel word het nat. En dan kunnen ze soms gaan lekken.
En dat is extreem ranzig
Nee, zo klinkt dat niet nee... hmmm ik weet het ook ff niet meerquote:Slaapkamer is op mijn verzoek donker gemaakt.
Het is hier nu 24 uur per dag licht dus dat is lastig.
En dat heb ik allemaal geprobeerd.
Maar het is een slaap stoornis.
En ben bipolarDus dat helpt elkaar niet altijd
Ken ldg 5 jaar, zit sinds 2005 op FOK!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |