Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

wij gaan ook richting 40 hier vandaagquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:42 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
crv
Hier is het ook ff abnormaal warm, was een uurtje geleden 42 graden.
nou, mij een beetje TEquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:04 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Lekker hoor. Dat zijn tenminste zomerse temperaturen.
lekker frisquote:
DMquote:
zal de hitte wel zijnquote:
ja en feit dat die accu eigenlijk vervangen moet worden.quote:
jaquote:
Ach, het is maar regenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:31 schreef DaMart het volgende:
Donkere wolken pakken zich samen op de dag dat ik nieuwe benedenburen krijg. Dat belooft niet veel goeds....
Wel cool als je een paar mooie foto's kunt maken van bliksemquote:
Tot nu toe is me dat nog nooit geluktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel cool als je een paar mooie foto's kunt maken van bliksem
Daar woonde toch een onwijs lekker wijf of zo?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:31 schreef DaMart het volgende:
Donkere wolken pakken zich samen op de dag dat ik nieuwe benedenburen krijg. Dat belooft niet veel goeds....
Dan heb je waarschijnlijk geluk en een supersnelle sluitertijd nodigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot nu toe is me dat nog nooit gelukt.
Oh mij wel, al zeg ik het zelf. Minstens 1 keer tochquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot nu toe is me dat nog nooit gelukt.
Nee man, daar woonde een bejaardequote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar woonde toch een onwijs lekker wijf of zo?
Beter pak je een super trage sluitertijd en naai je je diafragma zo ver mogelijk dichtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk geluk en een supersnelle sluitertijd nodig
Een lange sluitertijd juistquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk geluk en een supersnelle sluitertijd nodig
Die is wel tof gelukt jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh mij wel, al zeg ik het zelf. Minstens 1 keer tochUtrecht de Uithof, 2 juni 2008:
[ afbeelding ]
Oooooh, nou, laat wel weer zien dat ik geen verstand heb van fotografiequote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter pak je een super trage sluitertijd en naai je je diafragma zo ver mogelijk dicht
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:57 schreef DaMart het volgende:
Camera staat op statief, sluitertijd op 5 seconden, diafragma op 22 en afstandsbediening is aangesloten. Nu nog hopen dat er überhaupt bliksem zichtbaar is vanaf balkon of galerij.
quote:Een lijn met zware onweersbuien trekt van zuid naar noord over ons land en is inmiddels Zeeland gepasseerd. Langs de lijn komen lokaal zware windstoten voor van ongeveer 90 km/u, ook gaan de buien vergezeld van veel regen en plaatselijk hagel. Vanmiddag en vanavond kunnen opnieuw zware onweersbuien ontstaan.
Vandaag blijft het vooral in de oostelijke helft van het land aanhoudend warm met maxima boven de 27 graden. Zondag volgt enige afkoeling.
Met die donkere wolken is deze ook wel toepasselijk:quote:
Datquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nog niks. Het begint heel langzaam wat donkerder te worden ja.
Ik ben benieuwd. Good luckquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:57 schreef DaMart het volgende:
Camera staat op statief, sluitertijd op 5 seconden, diafragma op 22 en afstandsbediening is aangesloten. Nu nog hopen dat er überhaupt bliksem zichtbaar is vanaf balkon of galerij.
Geef ze eens ongelijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Katten naar buiten, onder de tafel, weten niet hoe snel ze weer binnen moeten komen
Even kijken of het ook echt nat isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap dan al niet dat ze in eerste instantie naar buiten gaan
Had je maar een regenpak aan moeten doenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
in Veldhoven was het een echte plensbui![]()
2 meter moeten lopen naar de auto en meteen zeiknat
niet in een autoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had je maar een regenpak aan moeten doen
Hoi
Mietjesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Katten naar buiten, onder de tafel, weten niet hoe snel ze weer binnen moeten komen
quote:
Nou, wat een gelukquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
en een geluk bij een ongeluk gehad vandaag![]()
sta bij een winkel om sloten te bestellen kom naar buiten start de auto niet meer![]()
maar gelukkig zit mijn garage dan bijna om de hoek![]()
die kwam blijkt de startmotor kapot te zijn![]()
dus nu een vervangwagen en dinsdag de combo weer ophalen
Dan was je dus ook niet zeiknat aanstellerquote:
Dat hadden wij van de week ook, ik reed met een collega mee, rijden we ergens een bocht om, BAM tieft zo heel de uitlaat er onderuitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
en een geluk bij een ongeluk gehad vandaag![]()
sta bij een winkel om sloten te bestellen kom naar buiten start de auto niet meer![]()
maar gelukkig zit mijn garage dan bijna om de hoek![]()
die kwam blijkt de startmotor kapot te zijn![]()
dus nu een vervangwagen en dinsdag de combo weer ophalen
Er komt nog meerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:45 schreef DaMart het volgende:
Viel dat even tegen.
Half uurtje regen, 5 klapjes onweer en dat was het tot nu toe.
Hier blijkbaar 20.1quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Kom dan 18 graadjes. Come to daddy
welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan was je dus ook niet zeiknat aansteller
Dan was je een beetje natquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel![]()
maar na een uur in de auto ben je wel droog
Wat een groot verschil eigenlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nog steeds 25,2. En binnen dus nog 27. En ik kan wel dingen open gaan zetten maar dan regent alles in want de wind staat verkeerd
hier 22 buiten en 26 binnenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nog steeds 25,2. En binnen dus nog 27. En ik kan wel dingen open gaan zetten maar dan regent alles in want de wind staat verkeerd
Goede voedingsbodem voor nieuwe buienquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja, je ziet het in Zeeland en Limburg alweer oplopen idd.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:55 schreef DaMart het volgende:
Hier 21 buiten, 23 binnen. Zo even wat ramen en deuren openen dus.
En slecht nieuws Fles. Van een familielid waar de bui al eerder was, begreep ik dat de temperatuur eerst daalde naar 24 graden, maar nu de bui weg is en de wolken zijn gebleven, alweer 27 graden is gemeten.
quote:Vanmiddag en vanavond kunnen lokaal opnieuw zware onweersbuien ontstaan.
Ja, je zou denken dat het een terugkerend event isquote:
OMG die 3e foto is echt monsterlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was even foto's online aan het zetten van een paar julikevers.
Centimeter of 3 a 4 langquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:37 schreef Stuart het volgende:
Wat een dik lichaam trouwens. Hoe groot waren die dingen wel niet?
Op de foto lijkt het wel een eng monster uit een filmquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op de foto lijkt het wel een eng monster uit een film
Zeker tofquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
.
Wel tof, zo'n macrolens. Met het blote oog zie je niet al die (enge) details![]()
.
Die krijgen we vaak tegen de vooruit als we terug rijden vanuit de zangerijquote:
Heb je het verhaal erbij gelezen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die krijgen we vaak tegen de vooruit als we terug rijden vanuit de zangerijLomp harde knallen geeft dat. Net of je een enorme eikel raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |