Er zijn zo veel landen waar nog racisme voor komt. Ze zijn daar nog niet zo ver ontwikkeld op dat gebied.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Waarom is er in Italië nog zo veel racisme? Ook altijd bij voetbalwedstrijden enzo. Ligt de oorsprong daarvan in de restanten van het fascisme of komt het ergens anders vandaan?
Inb4 Cicciolinaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
wat een leuke politici hebben ze daar!
zij blazen geen mensen opquote:Op zaterdag 27 juli 2013 07:56 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Lekker bezig daar in Italië.
Maar oh nee, het waren toch de extremistische moslims waar we ons zorgen over zouden moeten maken?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:17 schreef deedeetee het volgende:
Nooit geweten dat Italianen zulke domme rascisten zijn
Plus het feit dat 99 van de 100 immigranten via Griekenland en Italië de EU binnen trachten te komen, enorme aantallen illegalen daar en niet iedereen heeft genoeg fatsoen om dat te verkroppen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er zijn zo veel landen waar nog racisme voor komt. Ze zijn daar nog niet zo ver ontwikkeld op dat gebied.
Wie is "zij"? Want ik kan me nog een aantal aanslagen herinneren in Italië en ook daarbuiten die niet bepaald het werk waren van moslims.quote:
Nee....alleen die ene die binnen 2 dagen weg was, maar dat was geen minister. (Bijlhout staatssecretaris)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft Nederland eigenlijk al een zwarte minister gehad? En dan 1 die niet na een week weg was?
nee, wel een marokaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft Nederland eigenlijk al een zwarte minister gehad? En dan 1 die niet na een week weg was?
Niet alleen Italianen. Nederland loopt op dit punt gewoon voor vergeleken met de rest van Europa(Zuid, Oost, Balkan etc.).quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:39 schreef Twiitch het volgende:
Italianen zijn nog racistischer dan Nederlanders
Hoezo niet ?quote:Op zondag 28 juli 2013 09:08 schreef SeLang het volgende:
Ik las: zwarte minister met banen bekogeld
Zo zou dat in NL gaan.
Al zou in NL een zwarte dan weer nooit minister worden.
Natuurlijk wel, waarom niet? Dat ze er nu niet zijn wil eigenlijk alleen maar zeggen dat er geen comptetente voorhanden zijn (of incompetente, het is maar net hoe je het wil zien)quote:Op zondag 28 juli 2013 09:08 schreef SeLang het volgende:
Ik las: zwarte minister met banen bekogeld
Zo zou dat in NL gaan.
Al zou in NL een zwarte dan weer nooit minister worden.
Net zoals er nog nooit competente vrouwen voorhanden geweest zijn om premier te worden.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, waarom niet? Dat ze er nu niet zijn wil eigenlijk alleen maar zeggen dat er geen comptetente voorhanden zijn (of incompetente, het is maar net hoe je het wil zien)
Er zijn vaak zat vrouwelijke ministers. Er zijn ook vrouwelijke lijsttrekkers. Maar er kan er maar 1 de MP zijn, en zolang doen vrouwen nog niet mee als gelijkwaardige spelers in de politiek. Komt vanzelf, dus ik snap niet waar zo'n post vandaan komt?quote:Op zondag 28 juli 2013 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net zoals er nog nooit competente vrouwen voorhanden geweest zijn om premier te worden.
Apart toch dat wij leven in een land waarin alleen blanke mannen competent zijn voor dat soort banen.....maaar....we zijn dan wel weer heel erg hip met een vrouwelijke minister van Defensie! Eindelijk.....na honderden jaren hebben we er eentje weten te vinden die wel competent is voor dat soort werk. Wat een geweldige vooruitgang!
Het "incompetentie" argument vind ik altijd zo zwak en nietszeggend. In vele andere landen ter wereld zijn er wel vrouwelijke PM's geweest, zelfs in landen die door velen hier als "achterlijk" worden betiteld.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn vaak zat vrouwelijke ministers. Er zijn ook vrouwelijke lijsttrekkers. Maar er kan er maar 1 de MP zijn, en zolang doen vrouwen nog niet mee als gelijkwaardige spelers in de politiek. Komt vanzelf, dus ik snap niet waar zo'n post vandaan komt?
Een donkere minister hadden wij ook gewoon kunnen hebben. Als de shit de fan niet had geraakt met Hirsi Ali, had die denk ik ook wel minister geweest. Die is even incompetent als de rest van die VVDers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |