abonnement Unibet Coolblue
pi_130308525
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
Sam en iXVI misschien moeten jullie samen een clubje oprichten; Duffe Hazen die haten op mensen die van lol houden. Ofzo. _O-

[..]

Ergste was dat hij het helemaal niet slecht bedoelde, maar die gast kon het bloed onder mijn nagels halen. :')
Sorry!?!? Jij noemt studentenverenigingen lol? Nogmaals, jarenlang was ik meerdere dagen per week in 2KB te vinden, heb dus absoluut niets tegen de mensen die lid zijn van een studentenvereniging, maar puur de verplichting en de gemaakte samenhorigheid die daarbij hoort. Dat jij dat prima vind, moet je helemaal zelf weten, maar ga alsjeblieft niet roepen dat mensen die iets tegen deze gemaakte poespas hebben een clubje moeten oprichten omdat ze niet van lol zouden houden.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_130308559
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die iXVI kan niet anders dan een kloon zijn van sam. Beetje opzichtig wel.
Be my guest, doe een klooncheck zuurmuts :D
pi_130308569
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:12 schreef iXVI het volgende:

[..]

Sorry!?!? Jij noemt studentenverenigingen lol? Nogmaals, jarenlang was ik meerdere dagen per week in 2KB te vinden, heb dus absoluut niets tegen de mensen die lid zijn van een studentenvereniging, maar puur de verplichting en de gemaakte samenhorigheid die daarbij hoort. Dat jij dat prima vind, moet je helemaal zelf weten, maar ga alsjeblieft niet roepen dat mensen die iets tegen deze gemaakte poespas hebben een clubje moeten oprichten omdat ze niet van lol zouden houden.
Ok. :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_130308577
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:14 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ok. :)
:D :')
Ja doei.
pi_130308593
Dat dacht ik, inhoudelijk klaar dus.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_130308609
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:12 schreef iXVI het volgende:

[..]

Sorry!?!? Jij noemt studentenverenigingen lol? Nogmaals, jarenlang was ik meerdere dagen per week in 2KB te vinden, heb dus absoluut niets tegen de mensen die lid zijn van een studentenvereniging, maar puur de verplichting en de gemaakte samenhorigheid die daarbij hoort. Dat jij dat prima vind, moet je helemaal zelf weten, maar ga alsjeblieft niet roepen dat mensen die iets tegen deze gemaakte poespas hebben een clubje moeten oprichten omdat ze niet van lol zouden houden.
Helemaal mee eens. Ik houd niet van die gemaakte verbondenheid die op niets gebaseerd is in zo'n studentenvereniging, om het nog maar niet te hebben over die schijnauthoriteit die die ouderejaars kotsfiguren uitoefenen over de ''groentjes''. Echte vriendschap is gebaseerd op gemeenschappelijke interesses en dat trekt elkaar vanzelf wel aan als je elkaar tegenkomt.
pi_130308632
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
Sam en iXVI misschien moeten jullie samen een clubje oprichten; Duffe Hazen die haten op mensen die van lol houden. Ofzo. _O-

[..]

Ergste was dat hij het helemaal niet slecht bedoelde, maar die gast kon het bloed onder mijn nagels halen. :')
^^ En idd... was ook beetje rare kerel. Wilde perse zijn hele mentorgroep mee naar de matrix nemen terwijl iedereen(afgezien van hemzelf) een hekel heeft aan de herrie die daar toen gedraaid werd. ....
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130308700
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:15 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik houd niet van die gemaakte verbondenheid die op niets gebaseerd is in zo'n studentenvereniging, om het nog maar niet te hebben over die schijnauthoriteit die die ouderejaars kotsfiguren uitoefenen over de ''groentjes''. Echte vriendschap is gebaseerd op gemeenschappelijke interesses en dat trekt elkaar vanzelf wel aan als je elkaar tegenkomt.
Mij ga je er ook niet vinden, maar vind het prima voor hen dat ze lol hebben en de liefde voor veel alcohol delen. :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130308742
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:15 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik houd niet van die gemaakte verbondenheid die op niets gebaseerd is in zo'n studentenvereniging, om het nog maar niet te hebben over die schijnauthoriteit die die ouderejaars kotsfiguren uitoefenen over de ''groentjes''. Echte vriendschap is gebaseerd op gemeenschappelijke interesses en dat trekt elkaar vanzelf wel aan als je elkaar tegenkomt.
En hoe vaak ga jij uit jezelf op pad om dergelijke mensen te ontmoeten?
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:15 schreef iXVI het volgende:
Dat dacht ik, inhoudelijk klaar dus.
Nee hoor. Ik zeg gewoon niets meer over jullie clubje, dat vroeg je immers.

Iedereen zijn opvatting, best, maar als je het nog nooit hebt meegemaakt kun je ook onmogelijk lopen roepen dat het allemaal kut en gedwongen is. :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_130308776
Mes op de keel en gezellig zuipen!
Ja doei.
pi_130308781
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:19 schreef Californium het volgende:

[..]

Mij ga je er ook niet vinden, maar vind het prima voor hen dat ze lol hebben en de liefde voor veel alcohol delen. :)
Ja, mijn zegen hebben ze hoor. Heb ook wel 2 vrij goede vrienden die bij Carolus zitten. De 1 ken ik al heel lang en is helemaal getransformeerd in een slicke korpsbal, maar nog steeds een maat van me. Kan er zelf alleen niet bijkomen waarom je bijvoorbeeld gedurende het hele eerste jaar van je lidmaatschap zou willen worden vernederd en als slaaf behandeld door mensen die daar helemaal geen autoritaire basis voor hebben (ik krijg regelmatig verhalen te horen hoe ze 1e-jaars behandelen) :').
pi_130308807
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:20 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En hoe vaak ga jij uit jezelf op pad om dergelijke mensen te ontmoeten?

[..]

Nee hoor. Ik zeg gewoon niets meer over jullie clubje, dat vroeg je immers.

Iedereen zijn opvatting, best, maar als je het nog nooit hebt meegemaakt kun je ook onmogelijk lopen roepen dat het allemaal kut en gedwongen is. :)
En wie zegt dat ik het nooit heb meegemaakt? Tot nu toe ben je het ultieme voorbeeld van een balletje vol met aannames. :r
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_130308828
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:23 schreef iXVI het volgende:

[..]

En wie zegt dat ik het nooit heb meegemaakt? Tot nu toe ben je het ultieme voorbeeld van een balletje vol met aannames. :r
Hosti een balletje? :D :'( :D :'( :')
pi_130308837
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:24 schreef Laysa het volgende:

[..]

Hosti een balletje? :D :'( :D :'( :')
En hoe. Rollen kan 'ie wel.
Ja doei.
pi_130308844
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En hoe. Rollen kan 'ie wel.
:')
pi_130308856
Ja doei.
pi_130308875
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:24 schreef Laysa het volgende:

[..]

Hosti een balletje? :D :'( :D :'( :')
Dat las ik ook _O- :') :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130308876
quote:
In dit geval is de studentenvereniging aan het rollen en wij zijn aan het haten zeker..
pi_130308888
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:26 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

In dit geval is de studentenvereniging aan het rollen en wij zijn aan het haten zeker..
Aannames.
Ja doei.
pi_130308896
DM anders even wat mensen om te achterhalen of die aanname juist is.
Ja doei.
pi_130308898
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Aannames.
De moeder van alle neukops.
pi_130308912
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En hoe. Rollen kan 'ie wel.
*proest* :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130308916
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
DM anders even wat mensen om te achterhalen of die aanname juist is.
pi_130308924
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:27 schreef Californium het volgende:

[..]

*proest* :D
jeweettoch.
Ja doei.
pi_130308927
Vindt iemand het erg als ik de lapo kaap? Ja? Jammer dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')