Oh shit, als ik daar ook nog rekening mee moet houden weet ik het niet hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, dat is 's zomers, maar tegen de tijd dat TS klaar is, is het winter
En dan nog één deel water, want anders is de kleur niet goedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef Murdera het volgende:
Oh shit, als ik daar ook nog rekening mee moet houden weet ik het niet hoor.
15 - 27,85 ofzo?
en de kalkverzuring? reken je die ook mee?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:33 schreef Queller het volgende:
[..]
En dan nog één deel water, want anders is de kleur niet goed
Zo, denk ik ff net voor het slapengaan nog een vraagstuk op te lossen, krijg je dit....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef Murdera het volgende:
en de kalkverzuring? reken je die ook mee?
En dan weten we nog niet eens van TS of hij last heeft van scheurgras.
A=3 en B=5, tenzij winterquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef antraxius het volgende:
Ik bedoel de maten XD
Dus welke hoelang bot A verhouding Tot bot B is enzo
Ik zal morgen de denktank bijeen roepen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Zo, denk ik ff net voor het slapengaan nog een vraagstuk op te lossen, krijg je dit....
Ik moet het even nazoeken
scheurgras?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:36 schreef antraxius het volgende:
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb denk ik toch meer dan 2 botten xD
en dat kon je niet zelf bedenken?quote:
dat denk ik niet, kan aardig ingewikkeld worden. maar sowieso dus de regel 3 staat tot 5 onthouden. en dus eerst vermenigvuldigen met de omtrek waarna je kunt delen op het totaal.quote:
Hoe wil je de botten gaan maken waar een kromming in zit, of bijv de heup? dat krijg je nooit voor elkaar met pvc en ijzerdraadquote:
Je vergeet het water én scheurgrasquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat denk ik niet, kan aardig ingewikkeld worden. maar sowieso dus de regel 3 staat tot 5 onthouden. en dus eerst vermenigvuldigen met de omtrek waarna je kunt delen op het totaal.
Ja maar dan hou je toch geen rekening met de juiste verhouding. Volgens mij snap je niet hoe een skelet in elkaar zit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:03 schreef antraxius het volgende:
Dan doe ik het in % dat is ongeveer hetzelfde
Je mag ze ook hier posten, dan hebben de mensen die ook een oplossing zoeken voor jouw probleem er miss ook wat aan. Mocht je er echt niet uitkomen ben ik bereid je eventueel in het echt te helpen. Momenteel heb ik een project lopend over het menselijk skelet en de verhoudingen waaruit nu al blijkt dat het moeilijker is dan het lijkt om het menselijk skelet na te maken. Ik zal binnenkort wat resultaten posten waarmee je denk ik simpel de verhoudingen kunt berekenen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:14 schreef antraxius het volgende:
als ik nog vragen heb kan ik je dan een pm sturen?
Nee, als je een klein skelet wilt maken zul je naar het skelet van een kind moeten kijken, en dat heeft andere verhoudingen dan het skelet van een volwassene. Als je dan niet de juiste verhoudingen van de verbindingen berekent (dus hoe je het vast hebt gemaakt) kan het skelet met geen mogelijkheid intact blijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:21 schreef antraxius het volgende:
ik kan de maten van een skelet van een mens toch wel gewoon keer 0.5 doen enzo?
sorry tikfoutje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:35 schreef antraxius het volgende:
is de verhouding van schedel - nekbot dan anders dan 3 tot 5?
3 staat tot 5 is toch niet zo'n moeilijke verhouding lijkt mequote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik gok opzei geschoven toen het erg lastig bleek te zijn.
En? Zijn er al foto's beschikbaar?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:24 schreef antraxius het volgende:
Hoh sorry ik was een tijdje niet online op fok omdat het lekker weer was = D
Maar ik ga maandag de pvc buizen kopen en dan beginnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |