Deeltje 3 alweer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:40 schreef Individual het volgende:
[..]
PVV- en nazipropaganda vertonen paralellen
Hoewel ik het niet eens ben met de PVV-methode zeg ik dat het falen van de gevestigde politiek de ruimte heeft gegeven voor het populisme van de PVV.
Ik zal nooit op ze stemmen, maar een populistisch geluid schudt de slapende gevestigde orde een beetje wakker.
Zoals veel partijen hebben ze ook goede punten, maar het moet allemaal zo schreeuwerig en extremistisch, waardoor vaak de boodschap verloren gaat.
De immigratie en integratie zijn een potje en moet goed behandeld worden, maar we moeten niet doorschieten door bv de koran te verbieden of hoofddoektaks te heffen..
Zo is datquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Extremisme is een gevaar voor de samenleving.
Idd!quote:
Volgens wie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:16 schreef arjan1212 het volgende:
dus iedereen moet cda stemmen .. alle andere partijen zijn immers extreem
Nee hoor, die plegen op dit moment geen aanslagen in West-Europa.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja joden ook, Christenen ook. Hindoes ook..
Dat is de enige manier om een gevaar voor de samenleving te zijn?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee hoor, die plegen op dit moment geen aanslagen in West-Europa.
Is dat jouw conclusie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:16 schreef arjan1212 het volgende:
dus iedereen moet cda stemmen .. alle andere partijen zijn immers extreem
Nee? IRA, ETA en nog wat anderen vergeten? Of mag ik die niet noemen, want dat zijn geen "recente aanslagen"? Ik weet echter ook niet van en recente aanslag door moslimterroristen hier..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee hoor, die plegen op dit moment geen aanslagen in West-Europa.
CDA is een christelijke partij die al een tijdje rechts van het midden bivakkeert.quote:
Afgeslacht zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef arjan1212 het volgende:
in londen en parijs waren er een paar neergestoken
Echt zo'n Telegraafwoord vind ik dat.quote:
Nee, links en rechts bestaan nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:20 schreef arjan1212 het volgende:
ja en de pvda links van het midden.. dus als die samen gaan, dan heb je midden-midden
In Duitsland zijn er ook een stel vermoord. Dönermoorden.. De slachtoffers waren echter islamitischquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef arjan1212 het volgende:
in londen en parijs waren er een paar neergestoken
In Duitsland ook he? Dönermoordenquote:
Wat een kul weer..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:20 schreef arjan1212 het volgende:
ja en de pvda links van het midden.. dus als die samen gaan, dan heb je midden-midden
allemaal?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In Duitsland zijn er ook een stel vermoord. Dönermoorden.. De slachtoffers waren echter islamitisch
buiten een gijzeling is hier nog nooit iets gebeurd?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:22 schreef arjan1212 het volgende:
in nederland is het al een jaar of 9 rustig wat dat betreft, gelukkig
Theo van Gogh?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
buiten een gijzeling is hier nog nooit iets gebeurd?
Ja. En een Griek volgens Wikipedia.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:23 schreef arjan1212 het volgende:
er was ook een politie agente bij ofzo dacht ik
Erg, maar daar tegenover kan ik nog honderdduizenden moorden laten zien die door de islamisten komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In Duitsland ook he? Dönermoorden
Ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
is dat een terroristische aanslag geweest?
of cultureel islamisten?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:24 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Erg, maar daar tegenover kan ik nog honderdduizenden moorden laten zien die door de islamisten komen.
Ja, en dat een terroristische aanslag? Of een verknipt individu zoals Tristan van der Vlis, Karst Tates en Volkert van der Graaf waren?quote:
Excuus, het waren allochtonen waaronder een groot percentage moslimsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. En een Griek volgens Wikipedia.
En dan is het opeens een terreuractie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:25 schreef arjan1212 het volgende:
sjonge man.. er zat zelfs een brief met uitleg waarom ie dood moest bij...
En daar tegenover kun je dan weer de honderdduizenden onschuldige burgerslachtoffers zetten die door het christelijke Amerika gemaakt worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:24 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Erg, maar daar tegenover kan ik nog honderdduizenden moorden laten zien die door de islamisten komen.
En ik 100.000-en door andere gelovigen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:24 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
culture moslims of eckte?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Excuus, het waren allochtonen waaronder een groot percentage moslims
quote:
Betekenis terroristische aanslag: 'Gewelddadige aanval om angst te zaaien'quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en dat een terroristische aanslag? Of een verknipt individu zoals Tristan van der Vlis, Karst Tates en Volkert van der Graaf waren?
Ja en? Is een op zichzelf staande moord door een verknipt individu.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:25 schreef arjan1212 het volgende:
sjonge man.. er zat zelfs een brief met uitleg waarom ie dood moest bij...
Die neonazi's zien daar het verschil toch niet tussen, die dachten waarschijnlijk dat die Griek ook een moslim was.quote:
Nee, zie de defenitie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en? Is een op zichzelf staande moord door een verknipt individu.
Het was een moord dus helaas voor jouquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[..]
Betekenis terroristische aanslag: 'Gewelddadige aanval om angst te zaaien'
Nee, een aanval op mijn vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het wel een moord dus helaas voor jou
Dikke doei knul! Was GEEN terroristische aanslag.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:26 schreef sonnyspek het volgende:
Betekenis terroristische aanslag: 'Gewelddadige aanval om angst te zaaien'
Gast.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, een aanval op mijn vrijheid van meningsuiting.
Wie zou dat verschil wel zien dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die neonazi's zien daar het verschil toch niet tussen, die dachten waarschijnlijk dat die Griek ook een moslim was.
Wat? Blijkbaar mag je niet meer alles zeggen voordat je keel wordt opengesneden door een gefrustreerde moslim.quote:
Nee, was geen groepsding, is zo niet opgeeist, is zo niet berecht en zelfs nooit zo benoemd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:27 schreef arjan1212 het volgende:
bouyeri zat bij de hofstad groep, dus terrorist ja
http://pasteurella.blogspot.nl/2006/12/de-hofstadgroep.html
helaas bleef het bij een poging totquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het is wel een terroristische aanslag, snap je de definitie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, was geen groepsding, is zo niet opgeeist, is zo niet berecht en zelfs nooit zo benoemd.
JOUW definitie, die je ook nog eens erg ruim uitlegt.quote:
Ja, daar heb je gelijk in.quote:
alsof jij ooit een moslim in nederland hebt gezienquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat? Blijkbaar mag je niet meer alles zeggen voordat je keel wordt opengesneden door een gefrustreerde moslim.
De JOUWE> Poeh, poeh..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
alsof jij ooit een moslim in nederland hebt gezien
dit ga je verliezen...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het is wel een terroristische aanslag, snap je de definitie?
Wat is jouw definitie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JOUW definitie, die je ook nog eens erg ruim uitlegt.
Ja, elke dag wordt er wel iemand vermoord door een moslim in NL omdat hij/zij zijn/haar mening zegtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:28 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat? Blijkbaar mag je niet meer alles zeggen voordat je keel wordt opengesneden door een gefrustreerde moslim.
En wat bewijst dat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:24 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het was GEEN terroristische aanslag. En de moord op Fortuyn ook niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het is wel een terroristische aanslag, snap je de definitie?
Als je een beetje bekend bent loop je wel 24 uur per dag met beveiligers ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, elke dag wordt er wel iemand vermoord door een moslim in NL omdat hij/zij zijn/haar mening zegt![]()
![]()
hoe erg van slag jij zelf ook wasquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was GEEN terroristische aanslag. En de moord op Fortuyn ook niet.
Nee, die op Theo wel, die op Fortuyn niet. Dat was niet om angst te zaaien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was GEEN terroristische aanslag. En de moord op Fortuyn ook niet.
heel bekend nederland is bekend, toch zijn dat geen enorme huillies, was dat je argument? omdat iemand bang is (of lijkt) is het gevaarlijk?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als je een beetje bekend bent loop je wel 24 uur per dag met beveiligers ja.
Man, man, man wat een dramaqueen ben jij zeg..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als je een beetje bekend bent loop je wel 24 uur per dag met beveiligers ja.
bron?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, die op Theo wel, die op Fortuyn niet. Dat was niet om angst te zaaien.
Geef me eens ongelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, man, man wat een dramaqueen ben jij zeg..
Of van de SP, of mss CDA... wat zegt dat nou?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef arjan1212 het volgende:
Hoezo niet van der graaf was toch van het dierenbevrijdingsfront ofzo ?
Omdat het geen moslim was?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het was een solistische actie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef arjan1212 het volgende:
en door iemand door te schieten terroriseerde hij heel nederland door overal konijntjes te laten lopen ofzo?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef arjan1212 het volgende:
Wanneer komt hij eigenlijk vrij?quote:
Daarvoor ga je maar naar BNW.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:33 schreef arjan1212 het volgende:
Zijn ook zat complotten over de moord op fortuin
Nee, ik snap het nuquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
2014 geloof ik.quote:
Nee, omdat hij niet zijn keel opensneed, een mes in zijn buik deed met een briefje eraan gericht aan alle Nederlanders.quote:
Jij ziet echt het verschil niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik snap het nu![]()
![]()
:
Mohammed B = moslim = moord was om angst te zaaien
Volkert van der G = geen moslim = moord was niet om angst te zaaien
2014 of 2015. En het is niet echt "vrij".quote:
Als jij dat zo ziet. Geef nou eens de definitie van een terroristische aanslag?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik snap het nu![]()
![]()
:
Mohammed B = moslim = moord was om angst te zaaien
Volkert van der G = geen moslim = moord was niet om angst te zaaien
Mes tegen vuurwapen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[update] Foto overleden Theo Van Gogh
Kijk maar naar het verschil tussen die moorden.
Hmm, volgend jaar al dus. Ben benieuwd of die zo over straat kan lopen.quote:
Ik kan eigenlijk niks vinden over dat zijn keel opengesneden zou zijn trouwens, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, omdat hij niet zijn keel opensneed, een mes in zijn buik deed met een briefje eraan gericht aan alle Nederlanders.
nee ik zou graag een bron tegemoet zien die beargumenteerd wat jij stelt, als ik de telegraaf wou lezen ging ik wel naar een pvv bijeenkomstquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[update] Foto overleden Theo Van Gogh
Kijk maar naar het verschil tussen die moorden.
Nee. Ze zijn beiden om hun mening vermoord toch?quote:
Ligt aan jou, maar zo'n brief is al gruwelijk genoeg.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niks vinden over dat zijn keel opengesneden zou zijn trouwens, maar dat kan aan mij liggen.
Denk het niet. Genoeg tokkievolk die graag rechtertje spelen. Je zag het wel met die mongolen die met stoelen gingen gooien in de rechtszaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Hmm, volgend jaar al dus. Ben benieuwd of die zo over straat kan lopen.
Nu terugkrabbelen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn beiden om hun mening vermoord toch?
Wil ik ook doen, zitten verder geen nadelen aan en bespaard een hoop gezeikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:36 schreef arjan1212 het volgende:
Hij had het toch gedaan omdat fortuin de nertsenfokkerij wou stimuleren ?
Wat?? Die brief maakt het erger ofzo??quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ligt aan jou, maar zo'n brief is al gruwelijk genoeg.
Ja, natuurlijk. Dat laat zien dat het een actie gericht was expres tegen het vrije volk namens de radicale islam.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat?? Die brief maakt het erger ofzo??![]()
![]()
dus een briefje was ook al een terroristische actie geweest?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Moord is sowieso gruwelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
gaat niets gebeuren, niemand gaat de rest van zijn leven wagen voor iemand nu al doder dan dood isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk het niet. Genoeg tokkievolk die graag rechtertje spelen. Je zag het wel met die mongolen die met stoelen gingen gooien in de rechtszaal.
Ik krabbel helemaal niet terug. Zijn beiden solistische acties, en ging om de mening van de vermoorde. Alleen de achtergrond van de dader is andersquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nu terugkrabbelen.Zit wel degelijk een verschil.
woordspelingquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moord is sowieso gruwelijk natuurlijk.
juist jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:39 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Dat laat zien dat het een actie gericht was expres tegen het vrije volk namens de radicale islam.
"Tegen het vrije volk". Volgens mij hebben we hier te maken met niemand minder dan Greetje mensen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:39 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Dat laat zien dat het een actie gericht was expres tegen het vrije volk namens de radicale islam.
Geef nou eens de definitie van terroristische aanslag?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik krabbel helemaal niet terug. Zijn beiden solistische acties, en ging om de mening van de vermoorde. Alleen de achtergrond van de dader is anders
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus een briefje was ook al een terroristische actie geweest?
Nee, een gestoorde solistische gek die toevallig islamitisch was. Net als Volkert van de Graaf een gestoorde solistische gek was met een andere overtuiging.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:39 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
dat meost JIJ doen knulquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:40 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Geef nou eens de definitie van terroristische aanslag?
Erger nogquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
"Tegen het vrije volk". Volgens mij hebben we hier te maken met niemand minder dan Greetje mensen.
Dat opzich zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn beiden om hun mening vermoord toch?
Man zanik niet zo dom. Die weet je zelf heel goed, al doe je alsof het niet zo is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:40 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Geef nou eens de definitie van terroristische aanslag?
'Toevallig', hij handelde uit een ideologie/geloof.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, een gestoorde solistische gek die toevallig islamitisch was. Net als Volkert van de Graaf een gestoorde solistische gek was met een andere overtuiging.
maar die past niet bij je moorden, wat nu, definitie aanpassen? moord aanpassen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:42 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. 'Een gewelddadige actie die erop gericht is angst te zaaien'.
JIj zei dat die van mij niet klopte.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man zanik niet zo dom. Die weet je zelf heel goed, al doe je alsof het niet zo is.
Ho, ho, ho.. Dat een of andere gelovige gek dat roept zegt verder niksquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat opzich zegt niet zoveel.
Het gaat om het statement wat men ermee wil maken. Er is vlgs mij niet uit naam van het dierenbevrijdingsfront gehandeld, maar wel uit naam van de Islam..een godsdienst wat toch al niet bekend staat jegens tolerantie voor andersdenkenden.
Hoezo past die niet bij de moord op van Gogh?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar die past niet bij je moorden, wat nu, definitie aanpassen? moord aanpassen?
misschien, misschien nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
'Toevallig', hij handelde uit een ideologie/geloof.
Zo kun je iedere moord wel solistisch noemen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, een gestoorde solistische gek die toevallig islamitisch was. Net als Volkert van de Graaf een gestoorde solistische gek was met een andere overtuiging.
dat het geen terreuractie was?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hoezo past die niet bij de moord op van Gogh?
zijn ze toch ook?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo kun je iedere moord wel solistisch noemen.
De meeste moorden zijn dat ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo kun je iedere moord wel solistisch noemen.
Van der Graaff óók.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
'Toevallig', hij handelde uit een ideologie/geloof.
Wanneer zegt het dan wel wat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho, ho, ho.. Dat een of andere gelovige gek dat roept zegt verder niks
Die klopt ook niet. Nu echt weg hierquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
JIj zei dat die van mij niet klopte.
Dan is het een terroristische aanslag.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
misschien, misschien niet
en wat doet dat ter zake?
En niet de 'juiste' gevenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die klopt ook niet. Nu echt weg hier
zijn er moorden "aanslagen" gepleegd zonder enige overtuiging?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dan is het een terroristische aanslag.
Wel om iets te stoppen, niet om angst te zaaien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zijn er moorden "aanslagen" gepleegd zonder enige overtuiging?
Even terug naar het begin:quote:
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:52 schreef arjan1212 het volgende:
Dus jij denkt dat sinds de moord op v gogh de journalisten / caberetiers / acteurs geen kritiek op de islam meer durven te geven ?
Is dit niet meer iets van libertariërs?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Even terug naar het begin:
Vanuit een rechts standpunt is iedere moord een geheel solistische actie: ieder individu is geheel verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Ongeacht geloof, afkomst of opvoeding.
Ja, ik denk dat ze daar onbewust altijd wel mee uitkijken, zelfs Wilders.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:52 schreef arjan1212 het volgende:
Dus jij denkt dat sinds de moord op v gogh de journalisten / caberetiers / acteurs geen kritiek op de islam meer durven te geven ?
Is het libertarisme ook niet een stroming binnen de VVD?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dit niet meer iets van libertariërs?
Deed hij dat maar eens, dan hield hij tenminste zijn bek.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:58 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze daar onbewust altijd wel mee uitkijken, zelfs Wilders.
Als Wilders zijn bek houdt, heeft hij geen bestaansrecht meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Deed hij dat maar eens, dan hield hij tenminste zijn bek.
Uh nee, voor zover ik weet niet. Ze hebben wel een eigen partijtje, maar niemand geeft daar een neuk om.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Is het libertarisme ook niet een stroming binnen de VVD?
Het lijkt me dat iedereen het er wel mee eens is dat Tbs-klinieken goed zijn, links en rechts.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:00 schreef capricia het volgende:
TBS lijkt mij (tegenwoordig, want links en rechts schuiven nogal) meer links: iemand kan geholpen worden door de juiste therapie.
Hoger straffen dan weer rechts: minder rekening houden met omstandigheden van de persoon.
Mooi toch.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Als Wilders zijn bek houdt, heeft hij geen bestaansrecht meer.
Nawijn was er tegen; die was voor de doodstraf..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Uh nee, voor zover ik weet niet. Ze hebben wel een eigen partijtje, maar niemand geeft daar een neuk om.
[..]
Het lijkt me dat iedereen het er wel mee eens is dat Tbs-klinieken goed zijn, links en rechts.
Laten we beginnen met die haatbaardvriendjes van jouw.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Deed hij dat maar eens, dan hield hij tenminste zijn bek.
Ja, LPF leden niet meegerekend natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:05 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Nawijn was er tegen; die was voor de doodstraf..
Van mijn wat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Laten we beginnen met die haatbaardvriendjes van jouw.
Leer eens Nederlands, en argumenteer ipv (een poging tot) jij-bakkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Laten we beginnen met die haatbaardvriendjes van jouw.
Toch maar weer terug in het topic?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leer eens Nederlands, en argumenteer ipv (een poging tot) jij-bakken
Hoezo? Ik vind het wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff.. Saai overal.. Maar eigenlijk wel genoeg van dit topic nu..
Ik kan op een gegeven moment niet meer tegen onzin/leugens/geschiedvervalsing etc.. Zeker niet na uren in 2 topics op 2 verschillende foraquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het wel vermakelijk.
Nee, ik niet in ieder geval. Het is ook niet echt haat, meer een soort minachting.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:11 schreef arjan1212 het volgende:
ben eigenlijk wel benieuwd waar die extreme haat tegen de pvv en geert wilders, vandaan komt.. waarom is dat? Haten jullie de vvd ook ? is het zoiets? Dat je alleen een goeie bent als je pvda stemt ? of wat
Het is geen haat het is walging/minachting.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:11 schreef arjan1212 het volgende:
ben eigenlijk wel benieuwd waar die extreme haat tegen de pvv en geert wilders, vandaan komt.. waarom is dat? Haten jullie de vvd ook ? is het zoiets? Dat je alleen een goeie bent als je pvda stemt ? of wat
Je moet je daar niet boos om maken, schiet je toch niks mee op. Het is sowieso maar een forum.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan op een gegeven moment niet meer tegen onzin/leugens/geschiedvervalsing etc.. Zeker niet na uren in 2 topics op 2 verschillende fora![]()
Dan moet ik ff bijtanken OF ik word pissig rn buitengewoon onredelijk
Weet ik wel, maar het lukt gewoon nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je moet je daar niet boos om maken, schiet je toch niks mee op. Het is sowieso maar een forum.
WHUT??quote:
??quote:
Nou, door de uitspraken die Wilders door de jaren heen gedaan heeft bijvoorbeeld. En door het volk dat over het algemeen op hem stemt. En door het partijprogramma. En door de hypocrisie van de partij die hard op wil treden tegen criminelen, maar zelf meerdere fractieleden heeft die genoeg op hun kerfstok hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:13 schreef arjan1212 het volgende:
Ja oke , dat zie ik als hetzelfde, maar waarom ?
Nou ja, dan kun je misschien beter een pauze houden af en toe inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar het lukt gewoon niet
Je hoeft me niet aardig te vinden of het met me eens te zijn hoor, maar waar komt deze aanval ineens vandaan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:16 schreef arjan1212 het volgende:
je hebt daar 'het hol van de leeuw' dat lijkt me wel wat voor jou.. van die zeikvragen stellen als 'oke ik ben zwart en nu '
Hoe weet je wie er pvv stemt ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, door de uitspraken die Wilders door de jaren heen gedaan heeft bijvoorbeeld. En door het volk dat over het algemeen op hem stemt. En door het partijprogramma. En door de hypocrisie van de partij die hard op wil treden tegen criminelen, maar zelf meerdere fractieleden heeft die genoeg op hun kerfstok hebben.
was dat zijn gedachte ja?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:49 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wel om iets te stoppen, niet om angst te zaaien.
Hoezo aanval ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hoeft me niet aardig te vinden of het met me eens te zijn hoor, maar waar komt deze aanval ineens vandaan?
Nee ik kies niet, beide zijn holle termen zonder vaste definitie, derhalve prima voor in de politiek maar niet voorr een politieke discussiequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Even terug naar het begin:
Vanuit een rechts standpunt is iedere moord een geheel solistische actie: ieder individu is geheel verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Ongeacht geloof, afkomst of opvoeding.
Links trekt dan wat meer draden naar omstandigheden: geloof, opvoeding etc. En gaan er dan weer vanuit dat dit enigsinds beïnvloedbaar is.
Kies maar.
Ik ben er wel voor dat het individu aansprakelijk gesteld wordt. De verantwoording ligt bij hem. Niet bij de Islam, of bij het dierenbevrijdingsfront. Maar we weten ook allemaal wel dat sommige overtuigingen nu eenmaal eerder tot geweld neigen dan andere. Toch?
Daar maakt het stereotype stemvee geen geheim van hoor.quote:
Ja, toen het uitlekte inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:18 schreef arjan1212 het volgende:
Die criminelen enz heeft ie er nou toch allemaal uitgesmeten?
Nou, om te beginnen het stukje over integratie hierquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:18 schreef arjan1212 het volgende:
Wat vind je dan het ergst van het partij programma ?
zien jullie niet hoe idioot dit klinkt? hetzelfde gaat voor politiek kleurtjes geven hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Is het libertarisme ook niet een stroming binnen de VVD?
TBS lijkt mij (tegenwoordig, want links en rechts schuiven nogal) meer links: iemand kan geholpen worden door de juiste therapie.
Hoger straffen dan weer rechts: minder rekening houden met omstandigheden van de persoon.
we haten alle domme mensen tokkies proleten zwakbegaafden religieuze vrijheidsinperkenden en ander gespuisquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:11 schreef arjan1212 het volgende:
je neemt het gewoon niet serieus, oor in oor uitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik niet in ieder geval. Het is ook niet echt haat, meer een soort minachting.
Ik snap wel wat je bedoelt zoals het polenmeldpunt en de kopvoddentax, dat vind ik ook onzin. Maar toch vind ik dat er wel een probleem is met de islam in de wereld. Kijk naar het Midden-oosten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, door de uitspraken die Wilders door de jaren heen gedaan heeft bijvoorbeeld. En door het volk dat over het algemeen op hem stemt. En door het partijprogramma. En door de hypocrisie van de partij die hard op wil treden tegen criminelen, maar zelf meerdere fractieleden heeft die genoeg op hun kerfstok hebben.
Precies.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je neemt het gewoon niet serieus, oor in oor uit
mensen zijn er trots op pvv te stemmen, geeft namelijk de illusie dat ze de wereld reddenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:18 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Hoe weet je wie er pvv stemt ?
Die criminelen enz heeft ie er nou toch allemaal uitgesmeten?
Wat vind je dan het ergst van het partij programma ?
Het merendeel van de problemen in het Midden-Oosten creëren "wij" gewoon zelf hoor. Verder snap ik niet dat, aangezien je het zelf blijkbaar ook onzin vindt, je na dat soort opmerkingen die partij nog steeds serieus kan nemen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:25 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt zoals het polenmeldpunt en de kopvoddentax, dat vind ik ook onzin. Maar toch vind ik dat er wel een probleem is met de islam in de wereld. Kijk naar het Midden-oosten.
val een land binnen, wacht tot ze zich verdedigen, gebruikt beforesaid verdediging om het land binnen te vallen .. ...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het merendeel van de problemen in het Midden-Oosten creëren "wij" gewoon zelf hoor.
Het is allemaal even achterlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:28 schreef arjan1212 het volgende:
wat vind je dan het ergste, dat ze de islamscholen willen sluiten een bouwstop voor de moskee of het koranverbod ?
een bouwstopquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:28 schreef arjan1212 het volgende:
wat vind je dan het ergste, dat ze de islamscholen willen sluiten een bouwstop voor de moskee of het koranverbod ?
Veroorzaken wij gewoon zelf?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het merendeel van de problemen in het Midden-Oosten creëren "wij" gewoon zelf hoor. Verder snap ik niet dat, aangezien je het zelf blijkbaar ook onzin vindt, je na dat soort opmerkingen die partij nog steeds serieus kan nemen.
waarom jezelf in de knie schieten?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:28 schreef sonnyspek het volgende:
Haatbaarden zie je openlijk preken voor het vermoorden van mensen die het niet met hen eens zijn, dat zie je Geert Wilders niet doen. Of het onthoofden van iemand, of het op straat afslachten van iemand, of met kinderen trouwen, of je dochter vermoorden ivm de eer.
en nu niet zeker?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Veroorzaken wij gewoon zelf?Van mijn part doen we geen donder meer daar, gaat wel ten kosten van veel onschuldige kinderen en vrouwen.
Inderdaad, want iedere moslim mishandeld zijn vrouw en neukt kleine kinderen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Veroorzaken wij gewoon zelf?Van mijn part doen we geen donder meer daar, gaat wel ten kosten van veel onschuldige kinderen en vrouwen.
In bepaalde landen waar wij niks doen is het ook een zooitje als je naar de mensenrechten kijkt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en nu niet zeker?
stabiele corruptie (of gebaseerd op een heilig boek) is nog steeds stabiel
Nee, maar jij moet ook conclideren dat mensenrechten daar een groot probleem zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad, want iedere moslim mishandeld zijn vrouw en neukt kleine kinderen.
Echt waar man, geloof je dit nou zelf allemaal?
deels wel, door het volgens van het sprookjesboekquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad, want iedere moslim mishandeld zijn vrouw en neukt kleine kinderen.
Echt waar man, geloof je dit nou zelf allemaal?
Maar niet ONS probleemquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, maar jij moet ook conclideren dat mensenrechten daar een groot probleem zijn.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:31 schreef Life2.0 het volgende:
eerste topic waar ik niet racist/wildersfan word genoemd![]()
er is geen druppel olie gestolen, dat word keurig netjes betaaldquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
deels wel, door het volgens van het sprookjesboek
alleen dat is NIET een reden om het land maar binnen te vallen, iedereen neer te schieten, de olie en geologische schatten te stelen en "democratie" op te leggen!
In Amerika ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, maar jij moet ook conclideren dat mensenrechten daar een groot probleem zijn.
Nee inderdaad, ik ben dan ook tegen die oorlogen. Maar toch vind ik het triest voor die mensen daar.quote:
En de oorlogen vind je wel fijn voor de lokale bevolking?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik ben dan ook tegen die oorlogen. Maar toch vind ik het triest voor die mensen daar.
Wil je soms zeggen dat Snowden niet gemarteld gaat worden ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Komop man, wees niet zo onredelijk.
Wat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat "er betaald" wordt zegt niets over diefstalquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:33 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
er is geen druppel olie gestolen, dat word keurig netjes betaald
Nou Amerika is wel een politie staat, ja mag in sommige staten geeneens roken.. nederland word ook steeds strenger.. oostenrijk is het paradijsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
ga er eens heen.....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
goed voor de stabiliteit, economie en politieke rustquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
En de oorlogen vind je wel fijn voor de lokale bevolking?
de maatstaven van een beschavingquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:35 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Nou Amerika is wel een politie staat, ja mag in sommige staten geeneens roken.. nederland word ook steeds strenger.. oostenrijk is het paradijs
Nee, maar wat stel jij voor?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
En de oorlogen vind je wel fijn voor de lokale bevolking?
Echt hè.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
goed voor de stabiliteit, economie en politieke rust
Wil je soms zeggen dat homo's niet worden vermoord in Arabische landen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat Snowden niet gemarteld gaat worden ?
Educatie, voor zover dat mogelijk is. Oorlog lijkt me in ieder geval nooit een wenselijke oplossing.quote:
zelfde als de pedoseksueel vermoorden die je dochter aanrande als wraak, zodat je dochter geen vader heeft want die zit in de nor de komende 20 jaarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt hè.Ik vraag me af of hij al die onzin die hij continu uitkraamt nou echt meent.
In een random redneckdorpje in Amerika ben je als homo ook niet veilig hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat homo's niet worden vermoord in Arabische landen?
snap je het nou niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Lul dan niet dat VS beter is. Ku klux clan en allesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik doe het met liefde hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat jij er bent, anders was ik 'iemand die wilders goedpraat'
daar word je niet door de zedenpolitie opgepakt en vervolgens opgehangen, in iran welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
In een random redneckdorpje in Amerika ben je als homo ook niet veilig hoor.
je zou maar een homofiele neger zijn die op obama stemt, kun jebeter in canada gaan wonenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
In een random redneckdorpje in Amerika ben je als homo ook niet veilig hoor.
Nee mij ook niet, maar educatie is ook onmogelijk als je naar de regeringen daar kijkt, next.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Educatie, voor zover dat mogelijk is. Oorlog lijkt me in ieder geval nooit een wenselijke oplossing.
de klan stelt toch geen zak meer voor.. die hebben misschien 1000 leden nog... in 1920 50 miljoenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lul dan niet dat VS beter is. Ku klux clan en alles
Ja, net als die ouders van donnie (quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zelfde als de pedoseksueel vermoorden die je dochter aanrande als wraak, zodat je dochter geen vader heeft want die zit in de nor de komende 20 jaar
Maar ze zitten er nog welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:40 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
de klan stelt toch geen zak meer voor.. die hebben misschien 1000 leden nog... in 1920 50 miljoen
Dat zegt niemand.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:41 schreef sonnyspek het volgende:
Mensen die durven te beweren dat het in een zoals Syrië beter gesteld is met de mensenrechten dan Amerika.
oh?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:40 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, maar educatie is ook onmogelijk als je naar de regeringen daar kijkt, next.
Ja maar Israël (_O_) is ontwikkeld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
oh?
neem, voor de grap, isreal, die doen het prima in de medical research
Volgens mij is er niemand die zegt dat het in Arabische landen beter gesteld zou zijn met de mensenrechten. Het enige dat we, of ik in ieder geval, zeggen is dat een land als de VS enorm hypocriet is om een grote bek te hebben over mensenrechten elders in de wereld. Sowieso zijn er genoeg "normale" Arabische landen.quote:
waarom zij wel de rest niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja maar Israël (_O_) is ontwikkeld.
Ik zit niet op politiek gemotiveerde facebooks.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:42 schreef deadprez het volgende:
https://www.facebook.com/(...)49265&type=1&theater
Sta jij hier ook ergens tussen de reacties, Sonny?
En alle landen waar overwegend moslims wonen zijn onderontwikkelde zandbakken?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja maar Israël (_O_) is ontwikkeld.
Meestal wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
En alle landen waar overwegend moslims wonen zijn onderontwikkelde zandbakken?
post evenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:42 schreef deadprez het volgende:
Heb jij FBquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:42 schreef deadprez het volgende:
was dat serieus?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:46 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Minste aantal moslims? Beter onderwijs? Meer Joden?
Geen idee.
Ik kan dat niet posten, ik heb geen facebook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
post even
'gelukkig zit hij achterin'
Omdat geloof.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:47 schreef capricia het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat het in die die Arabische/Moslim-landen zo slecht gesteld is met de mensenrechten? Weinig democratie enzo.
Ik vraag me dat serieus af. Ik begrijp dat niet.
Nee?quote:
sonny post het eensquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan dat niet posten, ik heb geen facebook.
het komt door geloof of het komt er niet door, eerst kiezen, dan pas je bias mee laten draaien, niet andersomquote:
Er zijn toch wel meer landen waar mensen geloven. Waarom juist in "moslim-landen"?quote:
*Kuch* Mensenrechten en Israel??quote:
Omdat het geloof in die landen nog veel meer leeft onder de bevolking. Geloof is sowieso ook niet de enige reden dat het er niet zo goed gaat, de westerse wereld heeft daar ook een groot aandeel in.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer landen waar mensen geloven. Waarom juist in "moslim-landen"?
Wat ga je zo posten?quote:
Ach welnee, denk: India, denk China, denk tig andere landenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat het geloof in die landen nog veel meer leeft onder de bevolking. Geloof is sowieso ook niet de enige reden dat het er niet zo goed gaat, de westerse wereld heeft daar ook een groot aandeel in.
Mooie definitie van "normaal" heb je dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die zegt dat het in Arabische landen beter gesteld zou zijn met de mensenrechten. Het enige dat we, of ik in ieder geval, zeggen is dat een land als de VS enorm hypocriet is om een grote bek te hebben over mensenrechten elders in de wereld. Sowieso zijn er genoeg "normale" Arabische landen.
Valt op geen enkele manier te vergelijken met hier inderdaad, maar in vergelijking met omliggende landen is het een pareltje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*Kuch* Mensenrechten en Israel??![]()
![]()
![]()
Owh, ff voor de weet: ik heb familie daar en ik ben er dus ook geweest
Ja nederland was ook een religieus land, waar we homo vermoorden, slaven hadden vrouwen mishandelden etc etc, nu nog mag je discrimineren als je een geloof hebt, mag je aan belastingonderduiking doen als je een geloof hebt..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer landen waar mensen geloven. Waarom juist in "moslim-landen"?
Ja, dat is ook waar inderdaad. Ik zou verder ook niet zo goed weten hoe het nou komt dat het niet zo heel geweldig gaat allemaal daar. Het lijkt mij in ieder geval dat de westerse wereld er een heel groot aandeel in heeft. En vooral de VS en Israël.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach welnee, denk: India, denk China, denk tig andere landen
is India geen democratie ? ik weet niets van indiaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oke.quote:
Nou nee hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:51 schreef havanagila het volgende:
[..]
Mooie definitie van "normaal" heb je dan.
[..]
Valt op geen enkele manier te vergelijken met hier inderdaad, maar in vergelijking met omliggende landen is het een pareltje.
india heeft oa veel religies maar vooral een klassesysteemquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, maar je kunt het niveau van mensenrechten in NL toch niet op hetzelfde level zetten als een willekeurig Moslim-land.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja nederland was ook een religieus land, waar we homo vermoorden, slaven hadden vrouwen mishandelden etc etc, nu nog mag je discrimineren als je een geloof hebt, mag je aan belastingonderduiking doen als je een geloof hebt..
de vs is ook een religieus land waar bij geboorte een stukje piemol af wordt gesneden omdat de goden dat willen, en god bepaald wie er in de politiek zit en alles is uit naam en dank van god, ook jij
bedenk nog maar een land waar het goed fout ging en hoe religie daar invloed op had..
Ik vind het vooral grappig dat ik nu weet dat Sonny Spek zijn naam is en dat ik nu zo goed als al zijn gegevens weet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik kan mij voorstellen dat dergelijke simpele obvervatie hun hele bash om zeep kan helpen
als dat al grappig is..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat ik nu weet dat Sonny Spek zijn naam is en dat ik nu zo goed als al zijn gegevens weet.
Dit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
lekker boeiend ook verder
alsof men ooit zou verwachten hoe ik eruit zie
dat was nodig?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:59 schreef deadprez het volgende:
Ach, het bewijst mooi dat hij een menneke van hoogstens 18 is die zichzelf een grote bek aanmeet op internet.
Ik ben het dan wel hartgrondig met je eens mbt dit onderwerp, maar zo oud en wijs ben je zelf nou ook weer nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:59 schreef deadprez het volgende:
Ach, het bewijst mooi dat hij een menneke van hoogstens 18 is die zichzelf een grote bek aanmeet op internet.
wel waarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben het dan wel hartgrondig met je eens mbt dit onderwerp, maar zo oud en wijs ben je zelf nou ook weer niet
Neuh.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:02 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Haha, ja geweldige foto.Maar nodig voor het topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |