Deeltje 3 alweer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:40 schreef Individual het volgende:
[..]
PVV- en nazipropaganda vertonen paralellen
Hoewel ik het niet eens ben met de PVV-methode zeg ik dat het falen van de gevestigde politiek de ruimte heeft gegeven voor het populisme van de PVV.
Ik zal nooit op ze stemmen, maar een populistisch geluid schudt de slapende gevestigde orde een beetje wakker.
Zoals veel partijen hebben ze ook goede punten, maar het moet allemaal zo schreeuwerig en extremistisch, waardoor vaak de boodschap verloren gaat.
De immigratie en integratie zijn een potje en moet goed behandeld worden, maar we moeten niet doorschieten door bv de koran te verbieden of hoofddoektaks te heffen..
Zo is datquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Extremisme is een gevaar voor de samenleving.
Idd!quote:
Volgens wie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:16 schreef arjan1212 het volgende:
dus iedereen moet cda stemmen .. alle andere partijen zijn immers extreem
Nee hoor, die plegen op dit moment geen aanslagen in West-Europa.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja joden ook, Christenen ook. Hindoes ook..
Dat is de enige manier om een gevaar voor de samenleving te zijn?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee hoor, die plegen op dit moment geen aanslagen in West-Europa.
Is dat jouw conclusie?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:16 schreef arjan1212 het volgende:
dus iedereen moet cda stemmen .. alle andere partijen zijn immers extreem
Nee? IRA, ETA en nog wat anderen vergeten? Of mag ik die niet noemen, want dat zijn geen "recente aanslagen"? Ik weet echter ook niet van en recente aanslag door moslimterroristen hier..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee hoor, die plegen op dit moment geen aanslagen in West-Europa.
CDA is een christelijke partij die al een tijdje rechts van het midden bivakkeert.quote:
Afgeslacht zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef arjan1212 het volgende:
in londen en parijs waren er een paar neergestoken
Echt zo'n Telegraafwoord vind ik dat.quote:
Nee, links en rechts bestaan nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:20 schreef arjan1212 het volgende:
ja en de pvda links van het midden.. dus als die samen gaan, dan heb je midden-midden
In Duitsland zijn er ook een stel vermoord. Dönermoorden.. De slachtoffers waren echter islamitischquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:19 schreef arjan1212 het volgende:
in londen en parijs waren er een paar neergestoken
In Duitsland ook he? Dönermoordenquote:
Wat een kul weer..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:20 schreef arjan1212 het volgende:
ja en de pvda links van het midden.. dus als die samen gaan, dan heb je midden-midden
allemaal?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In Duitsland zijn er ook een stel vermoord. Dönermoorden.. De slachtoffers waren echter islamitisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |