Screenie?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Willekeurig team gekozen. Hopelijk brengt blind kiezen geluk want veel aanpassen zal niet lukken in het begin van de competitie.
Bedankt voor deze hint.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als ik even snel kijk hoeft 'ie alleen de centrale verdediger en de keeper aan te passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Lukoki maakt geen deel uit van de selectie, voor zover ons bekend.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als een speler nog bij de club zit, hoor je hem te kunnen kiezen. Waarom staat Toivonen anders er nog tussen?
Hij komt niet in de plannen van De Boer voor.quote:
klopt, want het is van te voren niet helemaal te voorspellen wie gaan spelen en wie niet. Zo zullen gedurende het seizoen weer verschillende spelers nog toegevoegd gaan worden die wel in actie zijn gekomen of nog gaan komenquote:Er staan tientallen spelers in de spelerslijst die nooit aan spelen gaan toekomen.
Komt door de clubs waar ze bij spelen, betere club is een grotere kans op veel punten.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:54 schreef INViCTuS het volgende:
Ik doe uiteraard ook weer mee!
Prijzen zijn soms wel een beetje apart, voorbeeld is davy klaassen die 1.6m kost en een martens maar 1.2
Martina gaat naar Twente, dus hou rekening met zijn waardequote:Op zondag 28 juli 2013 12:33 schreef Momo... het volgende:
Ik ga dit jaar ook eens proberen![]()
Gouriye-Demouge-Mokhtar
Wijnaldum-Gutierrez-Braber
Beugelsdijk-Breuer-Martina-Laan
Nordfieldt
Bedankt maar hij staat al onder FC twente voor relatief laag bedragquote:Op zondag 28 juli 2013 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Martina gaat naar Twente, dus hou rekening met zijn waarde
waarde verandert niet meer als een speler binnen Nederland van club verkast. Zou namelijk oneerlijkheid binnen het spel kunnen brengen, omdat je door slim handelen plots meer budget kunt krijgen en dat willen we niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Martina gaat naar Twente, dus hou rekening met zijn waarde
Oh, ik dacht dat ik dat ergens had gelezenquote:Op zondag 28 juli 2013 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarde verandert niet meer als een speler binnen Nederland van club verkast. Zou namelijk oneerlijkheid binnen het spel kunnen brengen, omdat je door slim handelen plots meer budget kunt krijgen en dat willen we niet.
Ik ga ook voor 3-4-3, vanwege dezelfde reden als jij.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:42 schreef Keano het volgende:
Wat doen jullie trouwens met de speelstijl?
Ik heb vorig seizoen het hele seizoen 3-4-3 gespeeld en de nadruk vooral op het middenveld en de aanval gelegd. Verdedigers die de nul houden leveren veel op, maar in de schiettent van de Eredivisie worden er links en rechts veel goals geslikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |