xcachet deed niet eens echt mee, en ze was het met mij eens, dus we hadden een alliantie!quote:

Je denkt toch niet serieus dat ik ga afspreken met een meisje wat ik helemaal niet ken? Ik ga toch niet mn relatie op t spel zetten voor iemand die misschien wel een dikke werkloze man is die zich voordoet is lekkerwijfquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Van jouw kant misschien niet nee.
Ik dacht ook dat iemand iets niet serieus bedoelde. 3x raden wie er op de stoep stond

niksquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:33 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Feels good to be back. Wat heb ik gemist?

jij loop?quote:

Ik ben fotomodelquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik ga afspreken met een meisje wat ik helemaal niet ken? Ik ga toch niet mn relatie op t spel zetten voor iemand die misschien wel een dikke werkloze man is die zich voordoet is lekkerwijf

Recordhouderquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:32 schreef Spatieloos het volgende:
Precies 50 JNG SC topics niet gepost, goedzo SGY

Ahh...in dat geval dump ik mijn liefquote:

*dinnetjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ahh...in dat geval dump ik mijn lief

Oohjaquote:

Deze gaat in mijn sig als ik thuis benquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
OohjaDan ben jij dus mijn nieuwe dinnetje

Hahahahaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze gaat in mijn sig als ik thuis ben

Nou ja ik heb nog nooit geharst ofzo maar ik ken mensen.. gvdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, kutdingendat spul blijft overal aan plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |