Dat altijd.quote:
Waarom? Ze woont al samen met haar vriend.quote:
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd.
Geef mijn tafel eens terug dan.
[..]
Waarom? Ze woont al samen met haar vriend.
Verdorie!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd.
Geef mijn tafel eens terug dan.
[..]
Waarom? Ze woont al samen met haar vriend.
Nee, is een toffe gast.quote:
Helaas. Moest je 3 jaar eerder wezen. Ofzo.quote:
Ik ben al 15 jaar overtijdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is een toffe gast.
[..]
Helaas. Moest je 3 jaar eerder wezen. Ofzo.
Okee...en nu?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo en het is noodzaak m'n saldo is namelijk al -20 en die huur van 435 van volgende maand gaat er niet bij helpen.
Nouja ook nog een sollicitatie openstaan, zou ik vandaag meer van horen maar ok kun je al raden wat dus.
Bel ze maandag wel, ben er nl inmiddels achter dat iemand die bij mij in de band speelt een soort van maatje met die gast is.
Toeval, kwam er helaas te laat achter anders had ik het met het eerste belletje al even laten vallen
En geen te hoge BMI heeftquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een lieve meid die niet compleet achterlijk is
Owja dat ook. Beetje vlees vind ik niet erg, maar we hoeven niet te overdrijvenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goeie TT!
[..]
Okee...en nu?
[..]
En geen te hoge BMI heeft
Tegen bbw zeg ik geen neequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja dat ook. Beetje vlees vind ik niet erg, maar we hoeven niet te overdrijven
No-offence, maar volgens mij zeg jij nergens nee tegen.quote:
Neequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
No-offence, maar volgens mij zeg jij nergens nee tegen.
big beauty womenquote:
Lolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee
Zie je wel ik zeg ergens nee tegen.
[..]
big beauty women
Ach, euroshopper bier is niet zo erg duur hoor, en zitten veel calorieen inquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:27 schreef kree het volgende:
lol die TT het is wel waarheid trouwens, maar ok zonder centjes gaat het ook niet echt
Er zit een beetje een contradictie inquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Okee, weer een term erbij geleerd
Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Okee, weer een term erbij geleerd
Deze maand iig niet meer, dat sowiesoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:29 schreef Royco1 het volgende:
Hou er rekening mee dat er nog een aantal weken voorbij kunnen gaan voor je geld krijgt Kree.
Dat, ja. Ze zijn zo snel als dikke strong door een trechter.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:29 schreef Royco1 het volgende:
Hou er rekening mee dat er nog een aantal weken voorbij kunnen gaan voor je geld krijgt Kree.
Breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat, ja. Ze zijn zo snel als dikke strong door een trechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |