Dat altijd.quote:
Waarom? Ze woont al samen met haar vriend.quote:
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd.
Geef mijn tafel eens terug dan.
[..]
Waarom? Ze woont al samen met haar vriend.
Verdorie!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd.
Geef mijn tafel eens terug dan.
[..]
Waarom? Ze woont al samen met haar vriend.
Nee, is een toffe gast.quote:
Helaas. Moest je 3 jaar eerder wezen. Ofzo.quote:
Ik ben al 15 jaar overtijdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is een toffe gast.
[..]
Helaas. Moest je 3 jaar eerder wezen. Ofzo.
Okee...en nu?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo en het is noodzaak m'n saldo is namelijk al -20 en die huur van 435 van volgende maand gaat er niet bij helpen.
Nouja ook nog een sollicitatie openstaan, zou ik vandaag meer van horen maar ok kun je al raden wat dus.
Bel ze maandag wel, ben er nl inmiddels achter dat iemand die bij mij in de band speelt een soort van maatje met die gast is.
Toeval, kwam er helaas te laat achter anders had ik het met het eerste belletje al even laten vallen
En geen te hoge BMI heeftquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een lieve meid die niet compleet achterlijk is
Owja dat ook. Beetje vlees vind ik niet erg, maar we hoeven niet te overdrijvenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goeie TT!
[..]
Okee...en nu?
[..]
En geen te hoge BMI heeft
Tegen bbw zeg ik geen neequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja dat ook. Beetje vlees vind ik niet erg, maar we hoeven niet te overdrijven
No-offence, maar volgens mij zeg jij nergens nee tegen.quote:
Neequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
No-offence, maar volgens mij zeg jij nergens nee tegen.
big beauty womenquote:
Lolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee
Zie je wel ik zeg ergens nee tegen.
[..]
big beauty women
Ach, euroshopper bier is niet zo erg duur hoor, en zitten veel calorieen inquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:27 schreef kree het volgende:
lol die TT het is wel waarheid trouwens, maar ok zonder centjes gaat het ook niet echt
Er zit een beetje een contradictie inquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Okee, weer een term erbij geleerd
Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Okee, weer een term erbij geleerd
Deze maand iig niet meer, dat sowiesoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:29 schreef Royco1 het volgende:
Hou er rekening mee dat er nog een aantal weken voorbij kunnen gaan voor je geld krijgt Kree.
Dat, ja. Ze zijn zo snel als dikke strong door een trechter.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:29 schreef Royco1 het volgende:
Hou er rekening mee dat er nog een aantal weken voorbij kunnen gaan voor je geld krijgt Kree.
Breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat, ja. Ze zijn zo snel als dikke strong door een trechter.
nou dat is waar ik van de week al een paar slapeloze avonden over heb gehad.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
No-offence, maar volgens mij zeg jij nergens nee tegen.
Je had het veel eerder aan moeten vragen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is waar ik van de week al een paar slapeloze avonden over heb gehad.
Het enige wat kan is verder solliciteren en bidden dat de gemeente nu alles goed keurt gelijk zodat ik volgende maand huur ook nog kan betalen
yep kan je alleen maar gelijk geven, maar ben niet zo van het bedelen, maar ok nu moet ik welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je had het veel eerder aan moeten vragen.
Maar je hebt eerst toch ww gehad?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
yep kan je alleen maar gelijk geven, maar ben niet zo van het bedelen, maar ok nu moet ik wel
Ja maar nu heb je een probleemquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
yep kan je alleen maar gelijk geven, maar ben niet zo van het bedelen, maar ok nu moet ik wel
Gadverdammequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik ruik een poepje wat net uit de kont van mijn hond komt
Een paar slapeloze nachten en daar maak je je druk om?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is waar ik van de week al een paar slapeloze avonden over heb gehad.
Het enige wat kan is verder solliciteren en bidden dat de gemeente nu alles goed keurt gelijk zodat ik volgende maand huur ook nog kan betalen
I'm out.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
nouja nu nog niet, over een maand wel als ik niks heb, btrrrrrrrrrrrrrr wil dr niet eens aan denkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar nu heb je een probleem
En ach bedelen, het is niet anders. Straks ben je verplicht om werk te zoeken, en dat is een grote motivatie. Want als je iets weigert is het meestal dag uitkering, of wordt je gekort
Hondenstront liefde?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Het duurt meestal 6 weken voor je je eerste storting krijgt, dus je hebt echt wel een probleem nuquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
nouja nu nog niet, over een maand wel als ik niks heb, btrrrrrrrrrrrrrr wil dr niet eens aan denken
Moet je hem/haar eens wassen hequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gadver
Nee mijn hond ligt voor me, maar de laatste tijd stinkt dat beest joh
Let him suffer, misschien dat hij het dan eindelijk wel gaat snappen (zoals een andere niet-nader te benoemen bekende fokker).quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het duurt meestal 6 weken voor je je eerste storting krijgt, dus je hebt echt wel een probleem nu_!
Dat je een aparte kerel bent.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat probeer je hiermee duidelijk te maken
Wat heeft wassen met poepjes te makenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:40 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Moet je hem/haar eens wassen he![]()
Of het poepje goed proper maken
Hij kent het verschil nog nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat heeft wassen met poepjes te maken
Hij is niet echt slim neequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Let him suffer, misschien dat hij het dan eindelijk wel gaat snappen (zoals een andere niet-nader te benoemen bekende fokker).
Echt, kree is gewoon gemaakt om te lijden!godsamme
Laatste tijd van voer gewisseld?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blijkbaarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij kent het verschil nog niet
Nopequote:
Even de hogedrukspuit erin, dan ben je voorlopig van de poepjes verlostquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil trouwens nog een Lichtenstein hebben voor mijn nieuwe crib. Weet jij waar ze die verkopen?quote:
Ik leer het op de harde manier ok man van de gemeente had het over binnen een weekquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Let him suffer, misschien dat hij het dan eindelijk wel gaat snappen (zoals een andere niet-nader te benoemen bekende fokker).
Echt, kree is gewoon gemaakt om te lijden!godsamme
Dat je hond dan minder uit zijn kont stinkt ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even de hogedrukspuit erin, dan ben je voorlopig van de poepjes verlost
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:42 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Dat je hond dan minder uit zijn kont stinkt ?
huh wat, ooit van komma's gehoord???quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik leer het op de harde manier ok man van de gemeente had het over binnen een week
De gemeente gelovenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik leer het op de harde manier ok man van de gemeente had het over binnen een week
Mmm ja geen idee wat het zou kunnen zijn.quote:
Ga er maar niet van uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
Sowieso gelovenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als verkiezingsbeloften geloven.
Ik zal het even navragen, mijn zus heeft er een, even vragen waar ze die vandaan heeftquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil trouwens nog een Lichtenstein hebben voor mijn nieuwe crib. Weet jij waar ze die verkopen?
Sowieso gelovenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als verkiezingsbeloften geloven.
quote:
quote:
Deze mensenquote:
Chill. Lichtensteinquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zal het even navragen, mijn zus heeft er een, even vragen waar ze die vandaan heeft
Dat ook jaquote:
Proostquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:47 schreef Faxie het volgende:
Ik geloof dat ik nog een Liefmannetje neem
Geloven
En altijd is Faxie diegene die weer anti moet zijn he?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:47 schreef Faxie het volgende:
Ik geloof dat ik nog een Liefmannetje neem
Geloven
Sop zequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat ik maar richting bed ga
Nog even 2 hoofdstukken van vijftig tinten donkerder lezen en dan slapen.
Morgen weer werken
Slaap ze CA!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen weer werken
Als wij jou binnenkort missen dan weet ik hoe het komtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen weer werken
Ik mis haar nu alquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als wij jou binnenkort missen dan weet ik hoe het komt![]()
Weltrusten
Vergeet de kurk nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen weer werken
Sorry ik kan niet soppen van die boeken hoorquote:
Mijn hond blijft benedenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Slaap ze CA!
En vergeet de wasknijper niet op je neus te zetten!
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een klok gevonden die ik wil
http://www.marktplaats.nl(...)l92-YAfg3Mjz9CWvM_OE
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry ik kan niet soppen van die boeken hoor
[..]
Mijn hond blijft beneden
Jij bent een man, dit is voor vrouwen geschrevenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Ik heb een hoofdstuk gelezen en ik snap de hype niet zo.
Holy shit het begin!quote:
Ik snap vrouwen inderdaad ook nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent een man, dit is voor vrouwen geschreven
Dat is ook onmogelijk iets te begrijpen wat zichzelf niet eens begrijpt.quote:
Jij begrijpt!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook onmogelijk iets te begrijpen wat zichzelf niet eens begrijpt.
Hoe was het toetje?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:01 schreef twi het volgende:
Neem de wijze raad van magnetronkoffie tot je, kree.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:01 schreef twi het volgende:
twi!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:01 schreef twi het volgende:
Nomnomnomquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:04 schreef twi het volgende:
[..]
LekkerNog even en het wordt elke dag zo voor me gemaakt
Twi!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:01 schreef twi het volgende:
Nomnomnomquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Nog niet, maar over een jaar of twee wel. Cateringbedrijf Mimes.
Ja waarom nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon te flirten met mijn vriendin?
Is dat een ja?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon te flirten met mijn vriendin?
Doe mij maar een kapsalonquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slagroomtaart, slagroomijs, quiche, pasta, ovengerechten, soepen en sauzen.
Wat een ambtenaren-instelling.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:15 schreef kree het volgende:
typisch die reacties weer, ik had geloof ik al eens een keer gezegd dat het me dus geen reet uit maakt wat jullie denken.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slagroomtaart, slagroomijs, quiche, pasta, ovengerechten, soepen en sauzen.
Barbaar, walgelijk voedsel. Schande van goede producten. Dat mensen die troep eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maakt het ons niet uit wat jij denkt, logisch gevolg toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:15 schreef kree het volgende:
typisch die reacties weer, ik had geloof ik al eens een keer gezegd dat het me dus geen reet uit maakt wat jullie denken.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Barbaar, walgelijk voedsel. Schande van goede producten. Dat mensen die troep eten.Dan doe maar tagliatelle el pescatoriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sucks, ik kon gewoon niet slapenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook, maar dat had een reden
Werk
Moet alleen nog beetje afwassen en strijken en daarna lekker naar Bredaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al aan het aftellen
Nog 4,5 uur
Mur!quote:
bredaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet alleen nog beetje afwassen en strijken en daarna lekker naar Breda
Ik kan het je zeker aanraden, kom er al een kleine 10 jaar met plezier.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bredaDaar ga ik binnenkort eens stappen denk ik
Hey Maltamanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:27 schreef Barbusse het volgende:
Hey -Engel-![]()
![]()
Morgen kans op 41°! StrandCocktails
BBQ vanavondquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hey Maltaman![]()
ennuh
Ik ga straks ff boodschappen doen, maar het is hier al frieking warm....
41 graden ja Wow
Jumjum .....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
BBQ vanavond![]()
En meer lekkers
La vie est belle.
Hoest met u?
Heerlijk die warmte, kun je schaars gekleed gaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jumjum .....
C'est tres jolie![]()
Met mij prima wel..... warm
Zo veel ijsblokjes heb ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:25 schreef -Engel- het volgende:
Zijn we zomaar een topic verder
Hoi allemaal![]()
Ik wil een bad met ijsblokjes.... of iets anders wat het lekker koel maaktTop en bedankt enzo
Ik heb een jurkje aan ... best wel kort ookquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk die warmte, kun je schaars gekleed gaan
Picsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb een jurkje aan ... best wel kort ook
Dacht dat ik die op mijn pc had, maar helaas... misschien later... maar volgens mij ken je dat jurkje alquote:
ja zeg dat welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja had je dat iets eerder moeten zeggen.
Oeh, diequote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dacht dat ik die op mijn pc had, maar helaas... misschien later... maar volgens mij ken je dat jurkje al
Ik had het namelijk ook mee naar Malta toen
Maar ik ken het nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dacht dat ik die op mijn pc had, maar helaas... misschien later... maar volgens mij ken je dat jurkje al
Ik had het namelijk ook mee naar Malta toen
Nee volgens mij nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je ooit een jurkje bij mij gezien die wat kort was?
Dat weet ik eigenlijk niet meerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ook niet toen ik bij jou in het café was?
Hoi Engel!quote:
Jawel hoor.quote:
Hi koffiequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Engel!![]()
![]()
Ik zou zoiets niet snel vergeten
Maar het was in een kroeg he? Dus misschien was er drank in het spel
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Maar drank enzo en ik ben een man dus kleding onthou ik toch al niet zo.
Vond het wel gezellig dat je toen nog gekomen bent.
Moeten we snel weer eens doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vond t ook leuk om nog gezellig langs te gaan... was een leuke meet
Zelfs ademen moet niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm dat is dan ook weer niet helemaal waar
smart assquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs ademen moet niet.
Dat het consequenties heeft als je het niet doet is weer een ander verhaal.
Proostquote:
En vanaf wanneer krijg je dan ook daadwerkelijk je uitkering.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:24 schreef kree het volgende:
haha dood ofzo??
Ok wie zei ook alweer van "de gemeente geloven"
Ongelijk dus, had vandaag een brief terug met bevestiging en alles geregeld.
Goh woon ik blijkbaar in een gemeente die wel dingen kan regelen.
sinds gisterquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En vanaf wanneer krijg je dan ook daadwerkelijk je uitkering.
Heb je dan ook al geld gekregen?quote:
jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je dan ook al geld gekregen?
Samen alleen zijn?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef xBubbles het volgende:
Ik heb geen liefdesleven meer, ben zo alleeeeeeeen
Probleem opgelostquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Sure. Maar als we samen alleen zijn, zijn we niet meer alleen
Ja inderdaad, hoe gaat het met jou?quote:
Ja wel goed. Met jou?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoe gaat het met jou?
Gaat welquote:
Ja... ik doe net of ik een leven hebquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
Het is overal dood op fok. Hier ook dus
En bevalt dat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik doe net of ik een leven heb
ow ik ook hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik doe net of ik een leven heb
Ja zat in een ander topic, maar bluhquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zag je ook in de KSC, dus dat dacht ik al
Ik ga zo maar slapen dan denk ik
gewoon negeren heb ik geleerdquote:
Ik weet het, ik weet hetquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon negeren heb ik geleerd
Geen aandacht meer aan besteden. En dat is zo fokking moeilijk op een forum![]()
Af en toequote:
Ik zag tquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik ook hoor
Maar verveelde me net
Ja dat snap ik ... zaterdag en zondag vrij zijn is super relaxed....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
Hier is alles goed, erg druk.
Stilletjes Op zoek naar een andere baan
Ik mis mijn vrije zaterdagen. En we komt een flinke verbouwing aan in de tuin.
We krijgen een jacuzzi
ja gewoon op het gemak zoeken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ... zaterdag en zondag vrij zijn is super relaxed....
Gewoon voor jezelf kiezen.... in ieder geval heb je werk... dus t zoeken wordt iets relaxer....
Jacuzzi.... ik voel een poolmeet aankomen met cocktails
Dat is topquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja gewoon op het gemak zoeken.
Ze willen me niet kwijt op mijn werk, dus ik hoef me geen zorgen te maken.
quote:En die jacuzzi meet komt er hoor
Ik wil graag de slagroomquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb op vakantie een lekkere op
Baileys, bananenlikeur en slagroom
ja referentie komt goed. Mijn bedrijfsleidster, die zelf ook om zich heen kijktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is topWel een referentie regelen he
[..]... ik heb al een badpak... maar misschien dat ik dan een bikini heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooh jumquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb op vakantie een lekkere op
Baileys, bananenlikeur en slagroom
Verstandigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wacht nog ff tot vrijdag dan wel zaterdag
Meet bij C_Aquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
Hier is alles goed, erg druk.
Stilletjes Op zoek naar een andere baan
Ik mis mijn vrije zaterdagen. En we komt een flinke verbouwing aan in de tuin.
We krijgen een jacuzzi
Dacht ik alquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
ja referentie komt goed. Mijn bedrijfsleidster, die zelf ook om zich heen kijkt
quote:Had ik al gezegd dat we er naakt in moeten?*springt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blegh.... ik hou niet zo van baileys of banaan ...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die zit er doorheen gemixt. En dan nog een laag er bovenop
Caloriebom dat wel
dan verzinnen we voor jou wat andersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
blegh.... ik hou niet zo van baileys of banaan ...
en dat zeker
Vast gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vier zaterdag mijn verjaardag. Mijn voornemen is om niet te gaan drinken
Vanaf volgende week maandag weer keihard trainen
aardbeien, wodka en slagroom???quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan verzinnen we voor jou wat anders
Hmmm aardbeienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
aardbeien, wodka en slagroom???
offuh amarretto met jus of met cola
ja maar zondag Feijenoord, en dan gaat er ook wat drank inquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vast gefeliciteerd![]()
![]()
en neem nou gewoon die borrel
En top ... ik heb een proef abo op de sportschoolafgelopen week 3x geweest en deze week al 2x, maar ik heb vandaag niet veel gedaan....
dat eerste klinktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
aardbeien, wodka en slagroom???
offuh amarretto met jus of met cola
Iddquote:
Nu ff wel ja....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar zondag Feijenoord, en dan gaat er ook wat drank in
Wow fanatiekeling
Ik ben 2 keer van de trap gevallen en 1 keer uitgegleden in de badkamer.
Ik sla deze week even over
Dat is ook jumjum... soms krijg je er ook nog ijs bijquote:
ZULLEN WE ALLEMAAL IN CAPSLOCK GAAN TYPEN DAN?quote:
VOOR PEU Z'N KATER? VAST WEL!quote:
quote:
quote:
Doe eens rustigquote:
thnx.. kom je er een brengen dan?quote:
Hier smaakt'ie anders veul beter hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:13 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx.. kom je er een brengen dan?Denk niet dat ik genoeg tijd heb om even daarheen te vliegen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier smaakt'ie anders veul beter hoor.
Lekkerquote:
*zucht* Wat nu weer?quote:
Geen strand en bier en zee en cocktails en zon voor Evie. Oh, the humanityquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen strand en bier en zee en cocktails en zon voor Evie. Oh, the humanity
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |