abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129426586
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

En. Hoe gaat het in dat soort landen en hoe gaat het bij ons?

I rest my case
Het gaat er om dat iemand met vrouwenacceptatie begon te dwepen, en dat lijkt me totaal niet van toepassing....
pi_129472874
Als jij het niet kan maken in deze wereld dan is overduidelijk de schuld van iemand die jouw verre voorvader iets heeft aangedaan in het verre verleden...flikker op man.
  maandag 29 juli 2013 @ 17:12:36 #128
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_129474681
Beter brengen wij dan ook nog even het bootticket van betovergrootopa in rekening. Net als de medische keuring voor verscheping, hotelkosten op de plantage en weet ik het wat. Gekkies. :')
pi_129474899
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:13 schreef Wespensteek het volgende:
Hoezo ik ben ook al aan het bekijken of ik ergens wat geld kan claimen omdat een voorouder slaaf was. Het schijnt dat mijn over over ....over grootmoeder als slaaf is gehouden door een over over ... over grootvader van Koning Alexander die haar had gewonnen bij het dobbelen in de germaanse tijd.
Dat is idd claim waardig. 10 miljoen miljard lijkt me wel redelijke claim
pi_129536879
quote:
9s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:12 schreef Nobu het volgende:
Beter brengen wij dan ook nog even het bootticket van betovergrootopa in rekening. Net als de medische keuring voor verscheping, hotelkosten op de plantage en weet ik het wat. Gekkies. :')
Dat komt ongeveer op 200 miljard, dus bij deze is de transactie opgelost.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_129540577
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zeg dan: Nog geen 70 jaar geleden lag Duitsland volledig in puin, was door 4 andere landen bezet, had een groot deel van zijn beroepsbevolking op het slagveld en in de industrie verloren, werden grote stukken land afgenomen van waaruit miljoenen vluchtelingen in het restant van Duitsland een heenkomen zochten, had een getraumatiseerde jeugd en al haar industrie werd met goederentreinen naar de Soviet-Unie en Groot-Brittaniė verscheept.

En nu is Duitsland het rijkste, meest stabiele en machtigste industrieland van Europa. Alweer.

Waarom? Omdat zij destijds niet zijn gaan janken en klagen, maar omdat de overlevenden de handen uit de mouwen gestoken hebben, doorgezet hebben, hard gewerkt hebben, niet corrupt waren, hun gezinnen intakt lieten. Kortom: omdat het Duitsers zijn. Vanuit het niets weer naar de nr 1 positie. Beter nemen ze op de Cariben daar een voorbeeld aan, ipv om geld te zeuren dat binnen 10 jaar toch opgemaakt is zonder verder effect.
Het Duitse volk heeft ongetwijfeld keihard gewerkt aan de wederopbouw, dat is een feit, maar ik zou toch de Marshallhulp niet vergeten hoor.
En nee, ik wil het Marshallplan helemaal niet vergelijken met deze schaamteloze bedelarij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')