Dearestquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Hoe doe je die fap emoticon?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:27 schreef Dearest het volgende:
oh ik vreesde al voor een ''dearest in latexpakjes'' TT
milf?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:28 schreef Amoeba het volgende:
Nee, ik ga met mijn ex-docent en een vriend naar de buitenfilm in Eindhoven.
zullen we dubbeldaten?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb a.s. zondag een date. Hamerhaai heeft pics gezien. Die niet gedeeld gaan worden. Toch?
Waarom zou je dat opbrengenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb a.s. zondag een date. Hamerhaai heeft pics gezien. Die niet gedeeld gaan worden. Toch?
zondagochtend vertrekken wequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
muuuh wanneer? morgen al? of zaterdagnacht ofso ;s
je ging toch vliegen ;squote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zondagochtend__!
maarja wel lekker rustig op de weg dan
nope. mijn moeder is net teruggevlogen zodat we met de auto daarheen konden ik wou graag vliegen omdat dat maar uurtje of 2 is ipv 12quote:
gaat je geen kut aan, kusjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk allemaal dingen van jullie. What's going on?
ligt het aan mij of is die al weken geleden afgelopenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:34 schreef xcachet het volgende:
Maar is er iets op TT Assen ofzo? Allemaal mensen met fototoestellen langs de snelweg
Omg ik ook zoietsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weeg met 1.80 56 kilogram of iets dergelijks.
jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik luister Equilibrium
reden om te haten trollie ?
vind t wel een leuk woord eigenlijk, doet me denken aan winx. als ik ooit per ongeluk zwanger word ga ik mn kind zo noemenquote:
Neequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
ligt het aan mij of is die al weken geleden afgelopen
bedoel je niet zwarte cross?
Opbrengenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat opbrengen![]()
maar nee ik ga ze niet delen
oh daar zou ik ook heengaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee
Ee Is een vrachtwagen gebeuren schijnbaar haha.
in het engels klopt het wel, 'why would you bring that up'quote:
Boeiend?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
in het engels klopt het wel, 'why would you bring that up'
ik denk dat ie bedoelt waarom je daarover begon
ja je vroeg zelf toch wrm hij dat zei legt iemand het uit is het ineens niet boeiend :s gekke amoebiquote:
Stuur nou maar gewoon pics van je degelijke achterwerk in mooie jeans.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja je vroeg zelf toch wrm hij dat zei legt iemand het uit is het ineens niet boeiend :s gekke amoebi
Dat is overal.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:46 schreef Dearest het volgende:
is dat trouwens alleen hier of ook in andere delen van NLdat soms zo'n evenement is dat mongooltjes of gehandicapte kinderen zegmaar een dagje mee mogen rijden met truckers en dan hoor je de hele dag die vrachtwagens toeteren
heb wel een foto zonder jeans, dan moet je ff bij hamer zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stuur nou maar gewoon pics van je degelijke achterwerk in mooie jeans.
Achterwerk in jeans![]()
hier heb je dat ook welleens gehad jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:46 schreef Dearest het volgende:
is dat trouwens alleen hier of ook in andere delen van NLdat soms zo'n evenement is dat mongooltjes of gehandicapte kinderen zegmaar een dagje mee mogen rijden met truckers en dan hoor je de hele dag die vrachtwagens toeteren
leuk, maar te algemeenquote:
jij bent n belgenknuffelaar :squote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
je bent af en toe een trieste hipster twollie
en dat meen ik
niks, het is gewoon hele algemene muziekquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat is mis met jou man
Velvet Underground wel goed?
heb je nogsteeds die halve snor, serieuuus...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:48 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ik zag vandaag allemaal (knappe) meiden naar mij kijken/staren in Renesse, maar ik weet niet of ze me knap vonden of gewoon mijn snor raar :/
Man ik vind die alternatieve shit ook prachtig, maar er is niks met de wat algemenere muziek. Ik bedoel, het is nu niet dat Lou Reed mainstream is manquote:
met algemeen bedoel ik de muziek zelf en niet de bekendheid, het is gewoon een drie akkoorden blues en daar heb ik niks meequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Man ik vind die alternatieve shit ook prachtig, maar er is niks met de wat algemenere muziek. Ik bedoel, het is nu niet dat Lou Reed mainstream is man
Dat is 'n moeilijk stukje ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:49 schreef Trollscience het volgende:
ey amoeba heb je trout mask replica nou geluisterd
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
heb je nogsteeds die halve snor, serieuuus...
je hebt echt een steekje los zitten
D-A-G ofzo inderdaadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
met algemeen bedoel ik de muziek zelf en niet de bekendheid, het is gewoon een drie akkoorden blues en daar heb ik niks mee
Je snapt dat deze muziek heel erg moeilijk is?quote:
nilequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
Technical deathmetal? wat moet ik me daar bij voorstellen
Renesse omgquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:48 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ik zag vandaag allemaal (knappe) meiden naar mij kijken/staren in Renesse, maar ik weet niet of ze me knap vonden of gewoon mijn snor raar :/
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
had je dat eerder geweten dan was je hem wel even wezen "schaduwen"
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
had je dat eerder geweten dan was je hem wel even wezen "schaduwen"
Oh dat jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
truckstar festival is dat cachet
mn vader wou daar zondag met mij naar toe maar dan ga ik op vakantie
pink floyd underground xdxdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:53 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
ben echt een hipster hoor
was gewoon een referentie naar die discussie met rezania uit twol zn sig, niet serieusquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet haten op Pink Floyd. Twollie en ik slopen je levend.
The Dillinger Escape Plan is wel kut. Groetjes.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen nou eenmaal niet tegen een grapje
en dan heel leuk erachteraan; ik doe vwoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen nou eenmaal niet tegen een grapje
Maar goed ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
was gewoon een referentie naar die discussie met rezania uit twol zn sig, niet serieus
het is niet kut, je kunt het niet waarderen omdat je smaak nog niet zo ver reiktquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
The Dillinger Escape Plan is wel kut. Groetjes.
pink floydquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar goed ook.
Twollie, The Doors of Pink Floyd?
Wanneer gaan we chillen man. September als ik m'n OV heb een keer in 't weekend?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het is niet kut, je kunt het niet waarderen omdat je smaak nog niet zo ver reikt
ook echt gelijk een van de kutste albums pakkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik luister the black album
#hipster #oldschool #metallica #metal #blackalbum #negers
is gucciquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wanneer gaan we chillen man. September als ik m'n OV heb een keer in 't weekend?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ook echt gelijk een van de kutste albums pakken![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het is niet kut, je kunt het niet waarderen omdat je smaak nog niet zo ver reikt
kill em all ligt in de autoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ook echt gelijk een van de kutste albums pakken![]()
Je doet me aan iemand denkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, ik ga wel douchen en fantaseren over jou
Hahah ik ook manquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
loser
toen ik 12 was was ik vet metallica fanboy
[..]
kill em all
jajaja get the hint droplulquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
echt mij favo iron sabbath nummer !!!!
Pak je mobiel en luister via dat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:59 schreef Dearest het volgende:
KAN NU NIKS LUISTEREN WANT ZIT GEEN GELUID OP DEZE GRAFCOMPUTER GVD
Onthouden:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:59 schreef Dearest het volgende:
KAN NU NIKS LUISTEREN WANT ZIT GEEN GELUID OP DEZE GRAFCOMPUTER GVD
Doet 't ook niet atmquote:
neequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is wat algemener ja.
Ken je Foals? Ik ga in november naar hun concert te Utrecht.
zal jou eens zwanger makenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:02 schreef Dearest het volgende:
Zo'n irritant kutwijf van mijn school die zwanger werd op d'r 17e heeft d'r zoon Floyd genoemd
Vind d'r nu iets minder kut
Mooiquote:
http://www.allmusic.com/album/holy-fire-mw0002450780quote:
Ken je King Crimson niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://www.allmusic.com/album/holy-fire-mw0002450780
Luister eens wat. Die King Crimson zooi bevalt me trouwens. Net als Bon Iver - For Emma, Forever Ago
jaquote:
Neen, nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ken je King Crimson niet?De voorlopers van menig symphonic rock band, waaronder Pink Floyd
Maar serieus, luister even wat van Foals. Milk & Black Spiders is sowieso wel tof.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ken je King Crimson niet?De voorlopers van menig symphonic rock band, waaronder Pink Floyd
okequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar serieus, luister even wat van Foals. Milk & Black Spiders is sowieso wel tof.
Wat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
3 seconden halverwege het nummer ingesprongen.
Beter dan niks.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kenker op man, daar komt aidskwaliteit uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
nee ben bang voor stalkers :squote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef Amoeba het volgende:
Maar batties, ik ben er vandoor. Maatje ophalen en dan naar d'n film. Groetjes x
P.s. Dearest dm me je nummer even, hamerhaai gaat op vakantie xx.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
Biw.niet alleen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
Hoooiquote:
Thanks voor de infoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:21 schreef Spatieloos het volgende:
Nee echt serieus, dit is niet goed, volgens mij is mijn konthaar net zo lang als mijn schaamhaar o.O
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi ik ben Dearest nice to meetcha, ippa?
Hoi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Ik,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ben,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Ryan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Nice,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,to,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,meetcha!quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Ik,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ben,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Ryan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Nice,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,to,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,meetcha!
Ik ging mee naar die sportwinkel in stad met m'n broertje voetbalschoenen kopen, die jongen hele tijd tegen mij praten ipv mijn broertje :s vond het ongemakkelijk, flirten is helemaal niet leukquote:
Meid toch, wil je een autipas?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:28 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik ging mee naar die sportwinkel in stad met m'n broertje voetbalschoenen kopen, die jongen hele tijd tegen mij praten ipv mijn broertje :s vond het ongemakkelijk, flirten is helemaal niet leuk
#diary #auti #stories
Snel, pak haar, nu ze geil is!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
No offense, maar je bent sletterig bezig!!
Hou jij eens even heel snel je bek dichtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
No offense, maar je bent sletterig bezig!!
Voor een ippa doe ik alles!!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hou jij eens even heel snel je bek dicht
Ja jij hebt hem wel open héquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hou jij eens even heel snel je bek dicht
Picsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb vandaag een voetbal en slippers gekocht
met die snorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ben te moe om dat te doen! :/
48,5 km gefietst vandaag ja!! Hoi !
Waarheen dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ben te moe om dat te doen! :/
48,5 km gefietst vandaag ja!! Hoi !
Zijn dat slippersquote:
Jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zijn dat slippers?
Wel een goed idee, waarom kocht ik een bal, een watermeloen is goedkoper!!
Pretty surequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
Geen DrNick gespot :/
Maar misschien had hij mij wel gespot
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat alleen zoiets slippers waren: [ afbeelding ]
Weer wat geleerd dus
nu ga je te ver IK PAK JE :squote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:35 schreef Toto69 het volgende:
A scrub is a guy that can't get no blowjob from Dearest.
1 van de meer 'bekende' badplaatsen van Nederland zoals Zandvoort, Scheveningen etcquote:
Is nog al een bekende toeristen plek, maar als je uit Gelderland, groningen of Overijssel komt hoef je dat niet te kennen hoor!quote:
Je wil me dood hebben?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
met een honkbalknuppel in je sterretje :s
Bovengenoemde ken ik wel. En Noordwijk, Bakkem, IJmuiden, Katwijk en Egmond aan Zeequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
1 van de meer 'bekende' badplaatsen van Nederland zoals Zandvoort, Scheveningen etc
Al is het wel vet klein volgensmij
friesland en drenthe dan weer welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is nog al een bekende toeristen plek, maar als je uit Gelderland, groningen of Overijssel komt hoef je dat niet te kennen hoor!
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bovengenoemde ken ik wel. En Noordwijk, Bakkem, IJmuiden, Katwijk en Egmond aan Zee
niet van noordwijk gehoord hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
IJmuiden komt me wel bekend voor
Ik
idd, geen idee wat friesland isquote:
Friesland is een autistenprovinciequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:39 schreef Dearest het volgende:
[..]
niet van noordwijk gehoord hebben
[..]
idd, geen idee wat friesland is
halloquote:
Truequote:
Ken je mij nog?quote:
Lisboa ftwquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
True
Overijssel is alleen bazig omdat wij er wonen maar zodra wij weg zijn is dit ook dikke bagger
Meen je die...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:42 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet dit echt eens uit mijn hoofd gaan leren
jaquote:
Belgiequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom heet Noord-Brabant eigenlijk noord, waar is zuid dan
Belgiëquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
In België, net zoals er in België ook een provincie is die Limburg heetquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
quote:
Kut Belgen, beetje ons land inpikken. en niet eens de naam veranderenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
In België, net zoals er in België ook een provincie is die Limburg heet
Zinnen eindigen we met een punt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij weet niet eens dat België een trema op de e heeft
Coowlquote:
Nee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zie emoticons altijd als een punt
I got no time fo' that.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij weet niet eens dat België een trema op de e heeft
quote:
Surequote:
Ik hoef dat niet te doen, ik ben grammaticaal gezien perfect dus ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo komt er geen punt achter alleen 'Ja'
giggityquote:
Leuk dat je t vraagtquote:
Oh dus eigenlijk moet het wel?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te doen, ik ben grammaticaal gezien perfect dus ja.
Liefste FOK!ker van 2012quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
EMOGIG MIJ NIET ZO VAAK
Waarom vinden mensen jou lief
Ja maar ik niet.quote:
Is ze getraptquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Leuk dat je t vraagt
Gaat goed hoor!!Met mijn vriendinnetje niet, ze is een beetje verkouden
Hoe gaat het met jou?
Verkouden?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Leuk dat je t vraagt
Gaat goed hoor!!Met mijn vriendinnetje niet, ze is een beetje verkouden
Hoe gaat het met jou?
Ze is verkoudenquote:
Jaquote:
Word jij niet verkouden van trappen dan?quote:
tsssquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja sorry er zit plas in mijn oogbal.
Ik zal jou eens trappenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij wordt wel eens getrapt met een hont en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |