quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:56 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
176kg maar hij is al 5 kilo kwijt![]()
Ehm... neequote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op al haar foto's kijkt ze raar uit haar ogen.
nog maar 73% BF, super ripped.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:56 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
176kg maar hij is al 5 kilo kwijt![]()
Hij zou een topic moeten openen waar we zijn tocht naar gezond gewicht kunnen volgen met live updates enzoquote:
Daar gaat het toch niet over?quote:
Ken je Capuchon_jongen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef JennaSometimes het volgende:
Amai, wat een haat tegenover de ts. Zo slecht ziet hij er geneens uit, maar het is alsnog onnodig om die mensen zomaar in het licht te brengen. Beetje respectloos dit.
Die van net was mooier.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:08 schreef stefanhaan het volgende:
Kijk die lkkr boiiiii. XOXOXOOXOXOXOX
[ afbeelding ]
Hij is ook Belgisch dus ik denk dat jullie taalkundig en mentaal en qua inlevingsvermogen best goed bij elkaar passen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:08 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Wie en waarom moet ik hem kennen?
Je kent TS zeker niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:07 schreef JennaSometimes het volgende:
Amai, wat een haat tegenover de ts. Zo slecht ziet hij er geneens uit, maar het is alsnog onnodig om die mensen zomaar in het licht te brengen. Beetje respectloos dit.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef Elan het volgende:
Zijn er meer foto's van die Braddie? Ik ga mijn hond vals maken.
Nog voor het einde van de avond, wedden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie, wanneer komt je wekelijkse 'ik-verlaat-fok-topic'?
Ik heb hem wel zien posten, maar het valt mij niet echt op ofzo. Ik zie hem ook nooit typische Vlaamse woorden gebruiken. Maar ik ben geen echte Vlaming, hoor. Ik ben er alleen naartoe verhuist.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is ook Belgisch dus ik denk dat jullie taalkundig en mentaal en qua inlevingsvermogen best goed bij elkaar passen.
Nee, maar dan nog. Cyberpesten is niet cool ofzoquote:
Ik kwam voor deze comment, wasn't disappointed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Je zou er zelf prima tussen passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |