Lekker degelijk vanaf een smartphone, terwijl je naast elkaar op de bank zit toch wel hé?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik post wel met m'n man in een zelfde topic![]()
Ja, dus? Veel plezier samenquote:
Hier wel, best interessant.quote:En het gaat bijna nooit over fok.
Wij posten in dezelfde SC, shit happens.quote:En we zitten echt nooit met elkaar op fok.
Ach, gewoon niet klef doen. Zelfde als IRL als er mensen bij zijn.quote:Niks zo irritant als jut en jullekes
Ja, terwijl we met een bord op schoot GoT kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lekker degelijk vanaf een smartphone, terwijl je naast elkaar op de bank zit toch wel hé?
Zo mag ik het horen. Jammer dat je zo ver weg woont, ik zou gaarne op de thee komen terwijl wij converseren via FOK!. Lijkt me echt enig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, terwijl we met een bord op schoot GoT kijken.
Wat lees ik nu blijf hier en hou mijn bol garen vast.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen. Jammer dat je zo ver weg woont, ik zou gaarne op de thee komen terwijl wij converseren via FOK!. Lijkt me echt enig.
www.ryanair.comquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen. Jammer dat je zo ver weg woont, ik zou gaarne op de thee komen terwijl wij converseren via FOK!. Lijkt me echt enig.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]
Zware stortuien op komst, aldus de uienradar.
Dat is hem wel degelijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:28 schreef Ironisch het volgende:
volgens is Braddie niet diegene op die foto's, maar een gewoon een willekeurig iemand die trollt met iemand anders zijn foto
Nee, Braddie is echt, alhoewel hij soms wel wil laten geloven dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:28 schreef Ironisch het volgende:
volgens is Braddie niet diegene op die foto's, maar een gewoon een willekeurig iemand die trollt met iemand anders zijn foto
beetje treurig , soms roep je het ook over jezelf af danquote:
Nogal ironisch. Hahah! snapje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:30 schreef Ironisch het volgende:
[..]
beetje treurig , soms roep je het ook over jezelf af dan
Jamaar dat bedoel ik. Zegmaar, dan loop je te bitchen tegen meneer. Krijg je madame in je dmquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dus? Veel plezier samen.
[..]
Hier wel, best interessant.
[..]
Wij posten in dezelfde SC, shit happens.
[..]
Ach, gewoon niet klef doen. Zelfde als IRL als er mensen bij zijn.
Watquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar dat bedoel ik. Zegmaar, dan loop je te bitchen tegen meneer. Krijg je madame in je dm
Tik hem aan.quote:
Braddie. Ben hetero.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:32 schreef Elan het volgende:
Wie is lekkerder Arachide of Motorbloempje.
Of Braddie.
Braddie :$quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:32 schreef Elan het volgende:
Wie is lekkerder Arachide of Motorbloempje.
Of Braddie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |