Seven dus.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:44 schreef Sands het volgende:
Als ik David Fincher zeg moet het wel lukken.
quote:
Nahquote:
Al een tijdje niet meer gezienquote:Op zondag 28 juli 2013 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
of weer es een ouverwetste Limitless?
Ik heb Iron Man 3 nog niet gezien.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nah
[..]
Al een tijdje niet meer gezien![]()
Maar dat is het ook niet. Het is een nietszeggende cap van een film die iedereen wel heeft gezien dit jaar.
Schaam je!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:13 schreef wyccie het volgende:
Ik ben dit jaar nog niet naar de bios geweest.![]()
Meestal zo in september of oktober pas.
En jij ook!quote:
Jawel pipo, die zit ik nu te kijkenquote:
ze verzetten de release datum van de blu-ray steeds, daaromquote:Op zondag 28 juli 2013 23:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb em ook nog niet gezien en ik wacht ook op eentje met 5.1 geluid dit keerGaat allemaal wat traagjes bij IM3 zeg...
Ik neem genoegen met een 4,6 rip inclusief oliedom Nederlandse vertaling in verwerktquote:Op zondag 28 juli 2013 23:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Nog geen goede HD rip en slechts stereo geluid
Maar dan kan je hem net zo goed niet kijken, vind ik danquote:Op zondag 28 juli 2013 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met een 4,6 rip inclusief oliedom Nederlandse vertaling in verwerkt
Nee helaasquote:Op zondag 28 juli 2013 23:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Omdat ik weet dat het toch niet goed is, maar ik het wel toepasselijk vind:
Speed racer
1/2quote:Op zondag 28 juli 2013 23:32 schreef Silfen het volgende:
Volgens mij zat Keep on loving you in Crank 2
Die kan ik meezingenquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:03 schreef drakin het volgende:
Klinkt steeds meer als een te zoetsappige romantische film.
Love letter?
quote:
Maar die ik zoek is veel bekenderquote:Op maandag 29 juli 2013 00:12 schreef drakin het volgende:
Die is van eind jaren 80 en met genoeg kinderen
Neequote:Op maandag 29 juli 2013 00:31 schreef drakin het volgende:
10 tings I hate about you zit ook genoeg muziek in
Not helping.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:30 schreef Sands het volgende:
De film in de bioscoop is een sequel, in het origineel zit ook een liedje van REO Speedwagon
Had je dat niet eerder kunnen zeggenquote:Op maandag 29 juli 2013 00:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Die met de kinders gaat over een piratenschatzo dan?
quote:
Ik had het al makkelijk gemaaktquote:Op maandag 29 juli 2013 00:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen
Dat vermoeden had ik al, alleen wilde ik niet meer antwoorden omdat het al ver voorbij mijn bedtijd is.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:50 schreef Sands het volgende:
Ik had het al makkelijk gemaaktje had ook gewoon Grown Ups of Grown Ups 2 kunnen noemen.
quote:An aspiring author during the civil rights movement of the 1960s decides to write a book detailing the African-American maids' point of view on the white families for which they work, and the hardships they go through on a daily basis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |