PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Ik ook, ik heb de bronze crown al 5x gewonnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:39 schreef Toefjes het volgende:
Ook van een pace team gewonnen DS, nu jij weer.
Bronzes, fucking simpel is dat. Zoals Tim86 al meerdere malen heeft aangegeven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb de bronze crown al 5x gewonnen.
je bent zelf fucking simpel kut ventquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bronzes, fucking simpel is dat. Zoals Tim86 al meerdere malen heeft aangegeven.
Je hoeft niet meteen te gaan schelden hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
je bent zelf fucking simpel kut vent
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:21 schreef Toefjes het volgende:
En 3 op rij gewonnen. Hij stond 2-0 voor. Ik maakte 2-1, toen wilde hij het laatste kwartier de bal rondspelen. En dat moeten bronzen spelers niet doen, want die zijn meestal slechtSnel de 2-2 gemaakt en met pingels afgemaakt. Makkie.
Dan moet je maar eens normaal doen. Ik had gehoopt dat je was veranderd maar helaasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te gaan schelden hoor.
Komt door het weer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat was er zo abnormaal aan mijn post? En ik ben nog steeds de verpersoonlijking van het kwaad als je dat bedoeld.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens normaal doen. Ik had gehoopt dat je was veranderd maar helaas
Post sowieso maar nooit meer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben dat gehaat van jullie zo zat. Ik post gewoon nooit meer als ik een wedstrijd heb verloren
Is geen gehaat hoor, maar volgens mij ben jij de enige die het voor elkaar krijgt om van 70-75 chem teams te verliezenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben dat gehaat van jullie zo zat. Ik post gewoon nooit meer als ik een wedstrijd heb verloren
Bedoeltquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat was er zo abnormaal aan mijn post? En ik ben nog steeds de verpersoonlijking van het kwaad als je dat bedoeld.
Wat is er niet abnormaal aan? Ik weet best dat het niveau niet al te hoog is maar je moet nog steeds wel goed zijn om zoveel wedstrijden achter elkaar te winnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat was er zo abnormaal aan mijn post? En ik ben nog steeds de verpersoonlijking van het kwaad als je dat bedoeld.
Dan wordt het hier saai. Als jij hier nooit meer zou posten zou ik dat niet erg vinden.quote:
Ik kreeg een rode kaart voor een perfecte tackle en ook nog een penalty tegen, vervolgens zat ik in de goede hoek maar nog ging hij erin. Dan weet je gewoon dat EA iets tegen je heeft.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is geen gehaat hoor, maar volgens mij ben jij de enige die het voor elkaar krijgt om van 70-75 chem teams te verliezen
Probeer je er gewoon wat minder van aan te trekken, het is maar een internetforum.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, mensen moeten zich maar aan mij aanpassen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Probeer je er gewoon wat minder van aan te trekken, het is maar een internetforum.Juist doordat je er altijd zo op hapt, gaat men ermee door.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, mensen moeten zich maar aan mij aanpassen.
Nee hoor, hier ook. Als ik tegen dat soort teams moet dan zijn die spitsen ineens 100% rebound-accuraatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is geen gehaat hoor, maar volgens mij ben jij de enige die het voor elkaar krijgt om van 70-75 chem teams te verliezen
quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, want mijn post was niet serieus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als jij gaat schelden mag ik dat toch ook wel?
?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, mensen moeten zich maar aan mij aanpassen.
Die van mij ook niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want mijn post was niet serieus.
Mooi, zijn we ook weer van dat gejank af.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:31 schreef Toefjes het volgende:
Het bronzen tournament gaat het laatste uur in!
Ik vind het niet leuk dat jij post, stop er dan ook mee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ze weten dat ik dat soort dingen niet leuk vind moeten ze er gewoon mee stoppen.
Kom maar door met dat nieuwe toernooiquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:31 schreef Toefjes het volgende:
Het bronzen tournament gaat het laatste uur in!
Dan heb je het verkeerde forum uitgezocht, vrees ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ze weten dat ik dat soort dingen niet leuk vind moeten ze er gewoon mee stoppen.
Misschien het My Little Pony forum proberen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerde forum uitgezocht, vrees ik.
Of JJ2.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien het My Little Pony forum proberen.
Als je het niet leuk vindt waarom reageer je dan op bijna elke post?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat jij post, stop er dan ook mee.
Om aan te geven dat ik het niet leuk vind.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vindt waarom reageer je dan op bijna elke post?
zo werkt het niet helaasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts ook niet leuk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Om aan te geven dat ik het niet leuk vind.
Ik posten ook 3 weken ofzo niet om jou tevreden te houden, nu is het jouw beurt. We beginnen nu oke?quote:
wnnr ga je weer sexplaatjes postenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik posten ook 3 weken ofzo niet om jou tevreden te houden, nu is het jouw beurt. We beginnen nu oke?
Misschien is het een beter idee om je niet meer met mij te bemoeien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik posten ook 3 weken ofzo niet om jou tevreden te houden, nu is het jouw beurt. We beginnen nu oke?
Mag je dat toernooi niet mee doen als je het al gewonnen hebt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat toernooi is nu afgelopen. Dat betekent geen bronzes meer voor mij aangezien ik die gewone niet kan doen. Er is nu een nieuw silver toernooi met als bonus 2k + een premium silver pack, dan ga ik die maar proberen.
Waarom kun je de gewone niet doen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat toernooi is nu afgelopen. Dat betekent geen bronzes meer voor mij aangezien ik die gewone niet kan doen. Er is nu een nieuw silver toernooi met als bonus 2k + een premium silver pack, dan ga ik die maar proberen.
Potje toef? Dagen geen FUT gespeeld.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mag je dat toernooi niet mee doen als je het al gewonnen hebt?
jepquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:10 schreef poker4lifee het volgende:
Kunnen jullie wel inloggen op de webapp?
Geen reqs voor dat zilver toernooi?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
pff k raarquote:
Alleen dat iedereen silver moet zijn. Ik heb vandaag duidelijk mijn dag nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen reqs voor dat zilver toernooi?
Alle spelers moeten goud zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:23 schreef FCsuarez het volgende:
zijn er nog eisen aan dat silver toernooi ?
he wijsneus, ik leef nog in de gedachte wereld dat EA soms creatief kan zijn.quote:
hahaha het was een grap inderdaadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he wijsneus, ik leef nog in de gedachte wereld dat EA soms creatief kan zijn.
laat mij lekker in die waan.
hahaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:25 schreef poker4lifee het volgende:
ps3 aan..start fifa op.. geen fut team dus maar seasons.. divisie 1 dus weet al dat er een aardige kans is dat het frustratie gaat worden.. ps3 maar weer uit
#moeilijketijden
En iedereen mij maar uitlachen.. het eerste potje met silvers ging heel slecht maar inmiddels heb ik er toch weer 2 gewonnen. Nu nog 1 potje voordat de slimste mens begint en hopelijk daarna de finale.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lagt als de teringEn rood
Ds2, we zijn soulmates.
#morgengaathijtochuithuilenbijverbeekquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:51 schreef Toefjes het volgende:
Nick Viergever verlengt zijn contract met nog een jaartjeVerstandige jongen
Gewoon 4-2 gewonnen. Potje duurde 40 minuten ofzo door al die lagquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En iedereen mij maar uitlachen.. het eerste potje met silvers ging heel slecht maar inmiddels heb ik er toch weer 2 gewonnen. Nu nog 1 potje voordat de slimste mens begint en hopelijk daarna de finale.
Naarlingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#morgengaathijtochuithuilenbijverbeek
Ik zou zo'n schaal wel willen hebben. Gewoon op m'n verjaardag dat ding uit de kast halen en hapjes ermee serveren.quote:
Wel zorgen dat Theo Maassen niet op jouw feesju aanwezig is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou zo'n schaal wel willen hebben. Gewoon op m'n verjaardag dat ding uit de kast halen en hapjes ermee serveren.
Prachtig was dat ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Wel zorgen dat Theo Maassen niet op jouw feesju aanwezig is.
Met handbal?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:40 schreef Hoogstaande het volgende:
NLU19 staat voor tegen Spanje
Revenge.
Ajax staat wel wat te laag ja, maar met een compleet Ajax vs AZ zonder Altidore en Maher snap ik het ook wel. Zou niet snel op AZ inzetten, al mogen ze die paupercup van mij best winnen..hecht er weinig waarde aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op? Normaal zou ik op Ajax zetten, als pleister op de wonden bij een nederlaag. Maar 1.38 vind ik echt wel te laag. AZ @ 1.71 handicap 2-0 misschien wel een leuke optie. Wat vindt Tim hiervan?
Voetbal uiteraard. Op Eurosport te zienquote:
AZ - Ajax voor 2e speelronde staat bij Bwin al op de site @2.2. Die is wel lekker.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ajax staat wel wat te laag ja, maar met een compleet Ajax vs AZ zonder Altidore en Maher snap ik het ook wel. Zou niet snel op AZ inzetten, al mogen ze die paupercup van mij best winnen..hecht er weinig waarde aan.
Overigens TOTS Bale verkocht en de TIF gehaald
quote:
Ik kijk een film. Over een ontvoerd kind.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voetbal uiteraard. Op Eurosport te zien
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk een film. Over een ontvoerd kind.
Lekker een jaartje linksbackquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:51 schreef Toefjes het volgende:
Nick Viergever verlengt zijn contract met nog een jaartjeVerstandige jongen
Wel wat te hoog jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
AZ - Ajax voor 2e speelronde staat bij Bwin al op de site @2.2. Die is wel lekker.
Vind dit soort teams altijd wel leuk, met zo'n linksback die je in principe voor 400c kan oppikkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
BAM! #Pace86
Waarom mensen hun TIF Bale met een attr kaartje verkopen is me overigens een raadsel. Nu mag ik 1 wedstrijd genieten van deze stats
[ afbeelding ]
1.3 miljoen betaald..andere in mijn watchlist ging voor 1.456.000
En die linksback is nog een eindbaas ook, bevalt echt heel goed. 1.83m, med/med workrates en gewoon degelijke stats. Hij heeft zelfs al een keer gescoord met zijn Afrikaanse schot.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vind dit soort teams altijd wel leuk, met zo'n linksback die je in principe voor 400c kan oppikken
IE moet je sowieso niet gebruikenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:53 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer als ik een andere pagina open op Fok! krijg ik dit bericht, weet iemand hoe ik dit kan voorkomen/uitschakelen?![]()
Heb hier pas sinds een paar dagen last van
Eén van mijn eerste handeltjes deze FUT.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En die linksback is nog een eindbaas ook, bevalt echt heel goed. 1.83m, med/med workrates en gewoon degelijke stats:
[ afbeelding ]
Voor hoeveel verkocht je hem dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eén van mijn eerste handeltjes deze FUT.
Waarom niet?quote:
Omdat Firefox en Chrome beter en fijner zijn. IE is zo'n aidsbrower. Klinkt ook als EA en daar gaat het al fout.quote:
Helemaal in het begin kocht ik dan gewoon alle fatsoenlijke (lees: pace) RB/LBs voor max 400c en die gingen allemaal voor 600c-1k weer weg. Dit was echt in de eerste (non-tamper) week van FUT13.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat Firefox en Chrome beter en fijner zijn. IE is zo'n aidsbrower. Klinkt ook als EA en daar gaat het al fout.
Wacht maar, als hij het goed doet is hij de nieuwe linksback van het Nederlands elftal. Reiziger is toen ook op RB gegaan omdat niemand wilde, de andere jongens wilden in de spits. Reiziger eindigde als multi-miljonair, de rest eindigde bij pauper clubs.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker een jaartje linksback
[..]
Wel wat te hoog ja
Ik vind chrome véél fijner.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Duidelijk. Je hebt me overtuigd
Wat is beter; Firefox of Chrome?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat Firefox en Chrome beter en fijner zijn. IE is zo'n aidsbrower. Klinkt ook als EA en daar gaat het al fout.
Misschien is het ook wel beter voor hem omdat hij in de lucht toch wat minder is, maar ja..ik zie hem ook niet echt lekker opkomen langs de zijlijn. Hoewel ze dat Marcellis natuurlijk wel hebben kunnen leren en dat is nu net Messi als hij aan de bal is. Wel grappig dat jullie met 4 CB's gaan spelen (qua "natuurlijke" posities).quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wacht maar, als hij het goed doet is hij de nieuwe linksback van het Nederlands elftal. Reiziger is toen ook op RB gegaan omdat niemand wilde, de andere jongens wilden in de spits. Reiziger eindigde als multi-miljonair, de rest eindigde bij pauper clubs.
QFT. Voor developers nog veel erger overigens, al is dat in de laatste versies wel een stuk beter geworden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En waarom dan, wat is het verschil tussen die 2?quote:
quote:
Minimalistische interface en sneller.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En waarom dan, wat is het verschil tussen die 2?
Ik heb nooit wat anders dan IE gehad
Naja, ik riep ook maar watquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel beter voor hem omdat hij in de lucht toch wat minder is, maar ja..ik zie hem ook niet echt lekker opkomen langs de zijlijn. Hoewel ze dat Marcellis natuurlijk wel hebben kunnen leren en dat is nu net Messi als hij aan de bal is. Wel grappig dat jullie met 4 CB's gaan spelen (qua "natuurlijke" posities).
Reiziger was een gemankeerde rechtsbuiten, die zijn ook wel makkelijk om te scholen tot aanvallende back vaak
Zat toevallig vandaag te kloten met jsons en Android, maar had geen geduld.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yo Reemster, wanneer komt de WeFut json api beschikbaar?
Het is niet eens zo lastig. Al moet ik zeggen dat ik een deel van de code gewoon van internet heb, omdat ik daar de logica niet echt in kon ontdekkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zat toevallig vandaag te kloten met jsons en Android, maar had geen geduld.
Als je me dm't met wat je nodig hebt, kan ik er wel eens naar kijken.
Okequote:
Ik ga met FUT 14 nooit meer met gouden spelers spelenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:04 schreef Revontulet het volgende:
Lukaku![]()
heb nu een beesten silver team, win alles
3-5-2
Lukaku - benteke
Adryan
Gilvan - kanu - richarlyson - maikon leite
Kouyate - donk - kanu
Padt
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga met FUT 14 nooit meer met gouden spelers spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gouden handel was dat toen jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Helemaal in het begin kocht ik dan gewoon alle fatsoenlijke (lees: pace) RB/LBs voor max 400c en die gingen allemaal voor 600c-1k weer weg. Dit was echt in de eerste (non-tamper) week van FUT13.
jij had het verteld jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had ik dat toen aan jou verteld? Of was dat iemand anders en heb jij het zelf bedacht
Probeer dit team is, je wint allesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga met FUT 14 nooit meer met gouden spelers spelen
Rooney is kokoslechtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:16 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Probeer dit team is, je wint allesben wel weer bezig met een gouden team, zijn een paar spelers die ik nog is wil proberen zoals Rooney, Fellaini en Vertonghen.
Gewoon mixen met silvers.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:16 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Probeer dit team is, je wint allesben wel weer bezig met een gouden team, zijn een paar spelers die ik nog is wil proberen zoals Rooney, Fellaini en Vertonghen.
Ik ga morgen eens een team bouwen voor dat zilveren toernooiquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:16 schreef Revontulet het volgende:
[..]
cookies en cache fixenquote:
Als jij met Android bezig bent, zit je dan ook de helft van de tijd op StackOverflow?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zat toevallig vandaag te kloten met jsons en Android, maar had geen geduld.
Als je me dm't met wat je nodig hebt, kan ik er wel eens naar kijken.
Hier niet. Alle 3 de browsersquote:
Volgens de chat is hij een scammerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Hier niet. Alle 3 de browsers![]()
http://nl.twitch.tv/jroddey3hd
Gaat een Eredivisie TOTS bouwen volgens mij..
lolquote:
Er zijn echt een paar teams in de voorbereiding die er écht niks van bakkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Twente nu weer achter tegen Aberdeen
Volgend jaar de juup in
edit: en 2-0 zelfs
Aberdeen met Magennis (die nu RB is) en McGinn?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Twente nu weer achter tegen Aberdeen
Volgend jaar de juup in
edit: en 2-0 zelfs
McGinn scoorde zelfsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Aberdeen met Magennis (die nu RB is) en McGinn?
twitter:AberdeenFC twitterde op vrijdag 26-07-2013 om 19:34:45Team for tonights match v FC Twente: Langfield, Shaughnessy, Robertson, Trialist, Reynolds, Jack, Masson, Low, McGinn, Hayes, Magennis, reageer retweet
Nee ik kijk niet meer. Dit soort kneusjes stoor ik me mateloos aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is spelers aan het kopen. Wek jij me als hij klaar is?
Constant ja haha, erg handig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als jij met Android bezig bent, zit je dan ook de helft van de tijd op StackOverflow?Daar staat meer nuttige info dan in de documentatie.
Die liggen allemaal al op bed. Morgen 6:00 weer op de trekker.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik mis hier Twente supporters om keihard uit te lachen en te vernederen
5 wedstrijden tegen profclubs, in 1 wedstrijd gescoordquote:
iedereen zit op de zwarte cross campingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die liggen allemaal al op bed. Morgen 6:00 weer op de trekker.
Lay tegen RKC, of is dat weer een zot plan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
5 wedstrijden tegen profclubs, in 1 wedstrijd gescoord
En ook allemaal nog eens veel mindere clubs ook
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die liggen allemaal al op bed. Morgen 6:00 weer op de trekker.
Twente krijgt een seizoen als AZ afgelopen seizoen had, denk ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
5 wedstrijden tegen profclubs, in 1 wedstrijd gescoord
En ook allemaal nog eens veel mindere clubs ook
Ik vond RKC ook wel echt ontzettend slecht in de voorbereiding eigenlijk. Aanvallend wel wat sterker op papier (maar dat komt er nog niet uit) en verdedigend flink verzwakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lay tegen RKC, of is dat weer een zot plan?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:26 schreef Shygirl18 het volgende:
[ afbeelding ]
kk asian fanboys. Alleen omdat het een neger is
spijt dat ik gekeken hebquote:
Ik deed dan ook mijn bestquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen om dat grapje
Niet veel keus op rechts in de BPL i guess.quote:
mja zit wel wat inquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:12 schreef laucas het volgende:
[..]
Niet veel keus op rechts in de BPL i guess.
Barfa is voor skillers en fijnproevers. Rest is middelmatig.
Wat een kuttig plaatje is dat danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:40 schreef Revontulet het volgende:
Net Hansel en Gretel gekeken. Niet echt een super film, maar dit maakte een hoop goed
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Zit mobielquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een kuttig plaatje is dat dan
Maar dan moet je Prince of Persia enThe Disappearance of Alice Creed ook maar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The Purge al gekeken? Ik ben m nu aan het kijken, wel bruut tot nu toe.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:14 schreef Tim86 het volgende:
Best lelijk dat Fox international..hebben ze aardig wat rechten, gaan ze maar op 2 kanalen uitzenden...
Eredivisie 3 kanalen.
Ja, vond hem ook wel tof. Al hadden ze wel meer met dat Purge idee kunnen doen. Nu is het een beetje een typische home invasion film geworden, maar wel een toffequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
The Purge al gekeken? Ik ben m nu aan het kijken, wel bruut tot nu toe.
welk team?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
De hele avond probeerde ik hem te winnen maar ik heb die nieuwe cup dan toch gewonnen.. in een best wel makkelijke finale won ik 6-1. Mijn TOTS Ince is trouwens verkocht voor 115k en ik vind Albrighton op RM nog beter dan Zaha
Mijn 3-5-2 Engelse/Champ team.. ik moet nog een keer versterkingen voor dat team halen.quote:
lekker pacenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]b
Mijn 3-5-2 Engelse/Champ team.. ik moet nog een keer versterkingen voor dat team halen.
Hennessey
Caulker Johnson Davies
Gardner Livermore
Townsend Davies Albrighton/Zaha
Sigurdarson Kazim-Richards
Waarom speel je met Townsend op RM en Albrighton/Zaha op LM?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn 3-5-2 Engelse/Champ team.. ik moet nog een keer versterkingen voor dat team halen.
Hennessey
Caulker Johnson Davies
Gardner Livermore
De snelste speler heeft 87.. verder 1 84, 1 83 en 1 85 en de rest zit onder de 80 pace.quote:
Zoals ik het typ is zoals het in het spel ook is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom speel je met Townsend op RM en Albrighton/Zaha op LM?
Pace abuserquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De snelste speler heeft 87.. verder 1 84, 1 83 en 1 85 en de rest zit onder de 80 pace.
[..]
Zoals ik het typ is zoals het in het spel ook is.
agbonlahor en mayuka spitsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hennessey
Caulker Johnson Davies
Gardner Livermore
durpquote:
Ik zit je maar te stangenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij ja met dat ene silver team DAT je laatst postte.
gr gr
Wel een beetje jammer dat zequote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, vond hem ook wel tof. Al hadden ze wel meer met dat Purge idee kunnen doen. Nu is het een beetje een typische home invasion film geworden, maar wel een toffe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was die post bedoeld op een of ander gay forumquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wow fucking ziek gast
Wat is het?
Wist je trouwens dat die neger de broer is van Aldis Hodge? (De neger van Leverage)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, vond hem ook wel tof. Al hadden ze wel meer met dat Purge idee kunnen doen. Nu is het een beetje een typische home invasion film geworden, maar wel een toffe
Zoutvlaktes bij salt lake city. Echt ziek groot.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wow fucking ziek gast
Wat is het?
oh de Bonneville Salt Flatsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zoutvlaktes bij salt lake city. Echt ziek groot.
Nee. Al ben ik bij Leverage jaren gelden ook al afgehaakt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat die neger de broer is van Aldis Hodge? (De neger van Leverage)
quote:
Nijs.quote:
twee hurts.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:27 schreef Tim86 het volgende:
hahaha HOOOOOOOO KUTTTT
Oh nee, dit is nijs. Dit is echt nijs. Ik zweer het je
slappe lachquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Moest ook hardop lachen om zijn "dat wil ik helemaal niet" tussen 3:50 en 3:55
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:45 schreef laucas het volgende:
Maakt de koala geen kommenteries meer?
Oh, hij heet nu TheKoala SkillerHD
Kom jij ook tegen die kutteams met Mayuka etc waar Bassong en Mariappa opeens beesten worden. De spelers die bij mij falen zijn tegen mij altijd goedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:28 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe silver cup meteen binnen
7-1 in de finale
Nijs Consumable pack![]()
[ afbeelding ]
Die formatiekaart is een 352 overigens.
Andere pack ook not bonucciad met 352 en 4231:
[ afbeelding ]
Die foto is op dat punt gemaakt ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh de Bonneville Salt Flatszo'n beetje alle land speed records komen daar vandaan
Heb jij die gemaakt?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die foto is op dat punt gemaakt ja.
1 potje had ik het best lastig..was een 352 silver BPL en die gast speelde ultra def..dan is het echt puzzelen en pressen en toch steeds oppassen voor die ene lange bal..andere potjes waren erg simpel. 2x BPL, 2x Bundesliga. Maar ik kom de 352 Pro League teams vanzelf nog wel tegen vrees ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kom jij ook tegen die kutteams met Mayuka etc waar Bassong en Mariappa opeens beesten worden. De spelers die bij mij falen zijn tegen mij altijd goed
Welkom terugquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:46 schreef DuTank het volgende:
Ik heb maar 30 topics gemist? wazmetjullie?
Ik was op vakantie trouwens.
Ja paar uur geleden.quote:
waar ben je nu dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die foto is op dat punt gemaakt ja.
Naar Italië. Aan het meer van Trasimeno om precies te zijn. Was heerlijk genietenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 potje had ik het best lastig..was een 352 silver BPL en die gast speelde ultra def..dan is het echt puzzelen en pressen en toch steeds oppassen voor die ene lange bal..andere potjes waren erg simpel. 2x BPL, 2x Bundesliga. Maar ik kom de 352 Pro League teams vanzelf nog wel tegen vrees ik.
[..]
Welkom terug
Waar ben je geweest?
Nog geneukt?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Naar Italië. Aan het meer van Trasimeno om precies te zijn. Was heerlijk genietenSamen met mijn vriendin.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog geneukt?Minstens 1x per dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Slaap jij überhaupt ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:21 schreef Zhano het volgende:
Eindelijk verloren. Eaids was weer aan, schiet in de 118e minuut 2x in 1 actie binnenkant paal en eruit. Hij crosst 1 lompe bal en keeper duikt er finaal over heen. Mjah t zal wel, nog maar een poging tot slapen...
Salt lake city. Veel mooie wijven hier ik ga maar eens paar pilsjes drinken daarquote:
Hier is het begonnen, hondenweerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde nog even naar de winkels. Maar dat komt vanmiddag wel
Goejen keeper.. verder is die RW alleen pace.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 06:17 schreef Anonymous61 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Agbonlahor is slecht man. Campbell was wel goed, ik zat te denken aan Henderson op CAM of op CDM.. Jenas was niet geweldig op CDM. McClean moet ik ook maar weer eens terugkopen voor op LM.quote:Op zaterd[quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2000982/9/25#129390916]zaterdag 27 juli 2013 00:29 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
agbonlahor en mayuka spits
Heb uiteindelijk maar zowel Grabban als Bradshaw gekochtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goejen keeper.. verder is die RW alleen pace.
[..]
Agbonlahor is slecht man. Campbell was wel goed, ik zat te denken aan Henderson op CAM of op CDM.. Jenas was niet geweldig op CDM. McClean moet ik ook maar weer eens terugkopen voor op LM.
Ik vind Grabban echt geniaal (vorig jaar nog beter) ondanks zijn wat lage ball control.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Heb uiteindelijk maar zowel Grabban als Bradshaw gekochtBradshaw krijgt ook gewoon 9(oke 8 want kan geen 41212 kaart betalen
) chem. Voor Slew toch sowieso voorlopig geen coins.
Maak gewoon mijn team na.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:50 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Iemand een website waar ik complete teams kan bekijken? Wil eigenlijk op meerdere dingen kunnen filteren: prijs, brons/zilver/goud, formatie etc. Het enige dat ik kan vinden is filter op formatie en ik ben te lui om zelf een 3e elftal samen te stellen
red je welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:53 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
En jouw team is? Ik heb niet zo veel te besteden trouwens30k ofzo.
cookies en cache legen. Er is een dag onderhoud geweest en sindsdien is het veel ellende met de web appquote:
bleh, dat had ik voor mijn vakantie al eens gedaan en ben nog overal dingen kwijt daardoor (sites waar ik ingelogd blijf, etc etc)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
cookies en cache legen. Er is een dag onderhoud geweest en sindsdien is het veel ellende met de web app
nicequote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind Grabban echt geniaal (vorig jaar nog beter) ondanks zijn wat lage ball control.
Ik zie dat er consumable packs zijn.. in het 1e pack zat een 3-5-2 die ik net nodig had en in het 2e pack squad fitness, 5-2-2-1, 3-4-1-2, 4-3-1-2 en 3-5-2
Ik had Lee Bum Young 1 wedstrijd en die maakte meteen fouten, daarna had ik Yoo Hyun en die was ook niet geweldig. Die non-shiny schijnt ook goed te zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice
Weet jij nog een betere koreaanse keeper? http://wefut.nl/squad/2991
Had eerst een shiny maar die was te duur in 41212Toen kwam ik deze tegen die bijna gratis was en ook goede stats had
oke, thxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |