PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Ik ook, ik heb de bronze crown al 5x gewonnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:39 schreef Toefjes het volgende:
Ook van een pace team gewonnen DS, nu jij weer.
Bronzes, fucking simpel is dat. Zoals Tim86 al meerdere malen heeft aangegeven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb de bronze crown al 5x gewonnen.
je bent zelf fucking simpel kut ventquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bronzes, fucking simpel is dat. Zoals Tim86 al meerdere malen heeft aangegeven.
Je hoeft niet meteen te gaan schelden hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
je bent zelf fucking simpel kut vent
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:21 schreef Toefjes het volgende:
En 3 op rij gewonnen. Hij stond 2-0 voor. Ik maakte 2-1, toen wilde hij het laatste kwartier de bal rondspelen. En dat moeten bronzen spelers niet doen, want die zijn meestal slechtSnel de 2-2 gemaakt en met pingels afgemaakt. Makkie.
Dan moet je maar eens normaal doen. Ik had gehoopt dat je was veranderd maar helaasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te gaan schelden hoor.
Komt door het weer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te gaan schelden hoor.
Wat was er zo abnormaal aan mijn post? En ik ben nog steeds de verpersoonlijking van het kwaad als je dat bedoeld.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens normaal doen. Ik had gehoopt dat je was veranderd maar helaas
Post sowieso maar nooit meer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben dat gehaat van jullie zo zat. Ik post gewoon nooit meer als ik een wedstrijd heb verloren
Is geen gehaat hoor, maar volgens mij ben jij de enige die het voor elkaar krijgt om van 70-75 chem teams te verliezenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben dat gehaat van jullie zo zat. Ik post gewoon nooit meer als ik een wedstrijd heb verloren
Bedoeltquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat was er zo abnormaal aan mijn post? En ik ben nog steeds de verpersoonlijking van het kwaad als je dat bedoeld.
Wat is er niet abnormaal aan? Ik weet best dat het niveau niet al te hoog is maar je moet nog steeds wel goed zijn om zoveel wedstrijden achter elkaar te winnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat was er zo abnormaal aan mijn post? En ik ben nog steeds de verpersoonlijking van het kwaad als je dat bedoeld.
Dan wordt het hier saai. Als jij hier nooit meer zou posten zou ik dat niet erg vinden.quote:
Ik kreeg een rode kaart voor een perfecte tackle en ook nog een penalty tegen, vervolgens zat ik in de goede hoek maar nog ging hij erin. Dan weet je gewoon dat EA iets tegen je heeft.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is geen gehaat hoor, maar volgens mij ben jij de enige die het voor elkaar krijgt om van 70-75 chem teams te verliezen
Probeer je er gewoon wat minder van aan te trekken, het is maar een internetforum.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, mensen moeten zich maar aan mij aanpassen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Probeer je er gewoon wat minder van aan te trekken, het is maar een internetforum.Juist doordat je er altijd zo op hapt, gaat men ermee door.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, mensen moeten zich maar aan mij aanpassen.
Nee hoor, hier ook. Als ik tegen dat soort teams moet dan zijn die spitsen ineens 100% rebound-accuraatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is geen gehaat hoor, maar volgens mij ben jij de enige die het voor elkaar krijgt om van 70-75 chem teams te verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |