maar kunnen jullie dan geen gezamenlijk huisdier nemen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt uit onderzoek is gebleken dat een huisdier kan helpen bij depressieve mensen. Dat merk ik wel gedeeltelijk bij Sjefke. Maar ik heb ook weer moeite als ik daar ben. Maar dat komt misschien doordat ik dan uit mijn vertrouwde omgeving weg ben. Mijn ouderlijk huis voelt allang niet meer als thuis.
Maar goed voorlopig woon ik nog begeleid, ik zie me nog echt niet helemaal zelftstandig wonen, ook niet met ambulante begeleiding.
cute STquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou hè? Toen ze hier binnenkwamen waren ze rond de 300 gram en nog maar 5 weken en bang en hulpeloos en moederloos![]()
En nu zijn ze eh...675, 743 en 806 gram en nog steeds moederloos, maar ook lief, zindelijk, zelfstandig (man, wat smeerden ze met het eerste vaste voedsel) en enorm knuffelig
Don't drink and drivequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eerst nog even 10 minuutjes op de hometrainer![]()
nu aan de bier
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eerst nog even 10 minuutjes op de hometrainer![]()
nu aan de bier
ja, maar dat is wel echt anders...quote:
Dank jequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:52 schreef Bos81 het volgende:
D. Deze
http://www.bol.com/nl/p/h(...)nd/1000004013638492/
gezamenlijk nee. We hebben allemaal een aparte voordeurquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:52 schreef crv het volgende:
[..]
maar kunnen jullie dan geen gezamenlijk huisdier nemen?
En je moet natuurlijk sowieso een makkelijk ras nemen
Ze zijn echt heel leukquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou hè? Toen ze hier binnenkwamen waren ze rond de 300 gram en nog maar 5 weken en bang en hulpeloos en moederloos![]()
En nu zijn ze eh...675, 743 en 806 gram en nog steeds moederloos, maar ook lief, zindelijk, zelfstandig (man, wat smeerden ze met het eerste vaste voedsel) en enorm knuffelig
Jaquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik denk zelfs dat ik er nog het minst moeite mee heb van iedereen hier thuis![]()
Afgezien van onze eigen kat, trouwens. Die wil ze gewoon NU weg hebben. Prinses
Fok in de nachtdienst lijkt me wel watquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:59 schreef MeneerRicardo het volgende:
Goedenavond FOK!sters, FOK!kers en alles wat twijfelt
We zijn weer klaar voor een nieuwe nachtdienst!
Neuh, denk dat Numi 't wel tof zou vinden, die is blijkbaar gek op kleintjesquote:
Het gaat wel steeds beter hoor!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe de dames er hier op zouden reageren
Ik vroeg nog naar je gisterenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:59 schreef MeneerRicardo het volgende:
Eh. Hoi!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:59 schreef MeneerRicardo het volgende:
Niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuh, denk dat Numi 't wel tof zou vinden, die is blijkbaar gek op kleintjesMaar ik wil 't zelf niet en Wok ook niet geloof ik
Oh.quote:
Nee, hebben al zo'n klein monster rondlopenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik wil wel, maar mag niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |