PVV- en nazipropaganda vertonen paralellenquote:De manier waarop de PVV moslims omschrijft, lijkt op de propaganda van de nazi's over joden. Dat constateert de Leidse historicus Bart van der Boom maandag in het NTR-radioprogramma Dichtbij Nederland, meldt de omroep vrijdag.
PVV bashen is makkelijk scoren natuurlijk. Niet heel moeilijk, maar oh zo goedkoop.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:41 schreef Schurkenstaat het volgende:
Dit is pas populisme.
En dat uit naam van de wetenschap.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:43 schreef DonJames het volgende:
Probeer je nou te zeggen dat de Nazipartij eigenlijk best wel OK was omdat ze de gevestigde orde wakker hebben geschud?
Precies. Het is alleen maar een symptoon van een veel breder probleem.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:43 schreef Individual het volgende:
[..]
PVV bashen is makkelijk scoren natuurlijk. Niet heel moeilijk, maar oh zo goedkoop.
Kom met oplossingen en niet met problemen van problemen..
Inderdaad. Er moet meer geld naar scholing en voorlichting van PVV stemmers.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:48 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Precies. Het is alleen maar een symptoon van een veel breder probleem.
Dat is de preek; dan ontbreekt nog de stok.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Inderdaad. Er moet meer geld naar scholing en voorlichting van PVV stemmers.
Kunnen we beter geven aan de veroorzakers van het probleem.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Inderdaad. Er moet meer geld naar scholing en voorlichting van PVV stemmers.
Ach, is weer eens wat anders dan de honderdduizendmiljoenmiljard moslimbash topics.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pvv bash topic 46235679246
Slotje.
De ouders van PVV stemmers ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:55 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Kunnen we beter geven aan de veroorzakers van het probleem.
de ouders?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:55 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
De VVD?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:55 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hoge bomen..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pvv bash topic 46235679246
Slotje.
Vooral dat fascistische voorwoord is het bestuderen meer dan waard.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:57 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, mischien moet je eens een verkiezingsprogramma lezen, dom lullen over iets om je zelf beter te voelen is natuurlijk erg makkelijk.
quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, jouw stukjes zijn wel tekenen van een hoog academisch niveau.
Jij bent toch dat enge ventje dat letterlijk opriep tot geweld tegen moslims op de FP?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, jouw stukjes zijn wel tekenen van een hoog academisch niveau.
Nee, dat zie je verkeerd. En dat heb ik al 1000 keer uitgelegd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent toch dat enge ventje dat letterlijk opriep tot geweld tegen moslims op de FP?
Met 'populistisch wetenschap' kan je ook best parallellen vinden tussen Das Kapitaal en het verkiezingsprogramma van de VVD of Groenlinks en Mein Kampf.quote:
Dat zie ik helemaal niet verkeerd, als ik het me goed herinner kwam het erop neer dat de moslimgemeenschap in Londen moest boeten voor de dood van die soldaat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. En dat heb ik al 1000 keer uitgelegd.
Nee, check mijn uitleg maar in die reeks.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zie ik helemaal niet verkeerd, als ik het me goed herinner kwam het erop neer dat de moslimgemeenschap in Londen moest boeten voor de dood van die soldaat.
Ja, ik ga even 10 delen ofzo doorlezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, check mijn uitleg maar in die reeksen.
Nou er waren genoeg mensen die het snapte en mijn reacties ook 'plusde' op de FP.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ik ga even 10 delen ofzo doorlezen.Ik kan me geen fatsoelijke uitleg herinneren in ieder geval, alleen maar goedkope smoesjes om te proberen je walgelijke extremisme te verbloemen. Sowieso kan ik me niet voorstellen dat er een uitleg is die dat soort uitspraken goed praat, maar goed.
Goede zaak. Hoe meer mensen op de PVV gaan stemmen hoe sneller de PVV ten onder gaat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:36 schreef arjan1212 het volgende:
Hoe meer van dit soort onderzoeken en dergelijke , hoe meer mensen expres op de pvv gaan stemmen
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 20:42:45Saludos amigos! http://t.co/E8Iq3n0XZl reageer retweet
Op twitter valt-ie in de categorie comedy.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:39 schreef arjan1212 het volgende:
Geert is op vakantie in Cuba ?[ afbeelding ]twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 20:42:45Saludos amigos! http://t.co/E8Iq3n0XZl reageer retweet
Ik denk dat men blij mag zijn met een PVV variant. Stel nou dat de PVV ten onder gaat en er staat een ietwat slimmere meneer/mevrouw op. Iemand die wat gematigder is maar toch de grotendeels de lijn van de PVV voortzet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goede zaak. Hoe meer mensen op de PVV gaan stemmen hoe sneller de PVV ten onder gaat.
Daar rijden veel auto's met Uruguay op het nummerbord?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:39 schreef arjan1212 het volgende:
Geert is op vakantie in Cuba ?[ afbeelding ]twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 20:42:45Saludos amigos! http://t.co/E8Iq3n0XZl reageer retweet
Uhm, dat is de SP.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat men blij mag zijn met een PVV variant. Stel nou dat de PVV ten onder gaat en er staat een ietwat slimmere meneer/mevrouw op. Iemand die wat gematigder is maar toch de grotendeels de lijn van de PVV voortzet.
Ik denk dat je de VVD dan kan opdoeken
Hoeveel beveiligers gaan mee op dit snoepreisje op kosten van de hardwerkende Nederlander die gedwongen door de crisis vakantie in de achtertuin vieren ? Lekker solidair, die Wilders.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:39 schreef arjan1212 het volgende:
En waar komt dit heldere inzicht vandaan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat men blij mag zijn met een PVV variant. Stel nou dat de PVV ten onder gaat en er staat een ietwat slimmere meneer/mevrouw op. Iemand die wat gematigder is maar toch de grotendeels de lijn van de PVV voortzet.
Ik denk niet dat de gemiddelde SP stemmer nou zo snel op de PVV gaat stemmen. Ze lijken inderdaad veel op elkaar maar er zijn te grote verschillen, zeker op het gebied van immigratie m.i.quote:
Het grote verschil is dat de SP geen onderscheid maakt tussen westerse en niet-westerse immigranten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde SP stemmer nou zo snel op de PVV gaat stemmen. Ze lijken inderdaad veel op elkaar maar er zijn te grote verschillen, zeker op het gebied van immigratie m.i.
Het is allemaal knudde maar diegene die het hardste (de grootste) onzin roept krijgt de stemmen. Ik vond het al zo raar, zoveel VVD stemmers. Bloemendaal heeft blijkbaar meer inwoners dan ik dacht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat de SP geen onderscheid maakt tussen westerse en niet-westerse immigranten.
En dat Greet niks van z'n linkse hobbyprogramma meent, het is allemaal voor de stemmen.
Nee, de pvv krijgt nou juist door die extreme koers de stemmen, 1NL van Pastors haalde 0 zetelsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Emile Ratelband was niet bijster succesvol, nochtans.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is allemaal knudde maar diegene die het hardste (de grootste) onzin roept krijgt de stemmen.
Dat is dan ook echt een totaal nietszeggend figuur. Je moet wel roepen wat mensen willen horen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:41 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Nee, de pvv krijgt nou juist door die extreme koers de stemmen, 1NL van Pastors haalde 0 zetels
Die man kan zijn eigen veters nog niet strikken. Tevens denk ik dat die zijn krediet wel een beetje verspeeld heeft bij het Nederlandse volkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Emile Ratelband was niet bijster succesvol, nochtans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |