The Dying Light (ned: Het Stervende Licht) is ook een aanrader, lekker gelaagd verhaal en je herkent al wat personages die later in iets gewijzigde vorm in z'n Ice&Fireboeken terugkomen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:51 schreef Pagan het volgende:
Om de tijd te doden, een oudje uit 2001, net uitgegeven in het Nederlands.
http://www.bruna.nl/boeken/de-fevre-dream-9789024562022
[ afbeelding ]
Vraag maar raakquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:13 schreef RenRen- het volgende:
Is er iemand die me iets kan vertellen over boek 3-2? Ik ben daar pas en heb wat vragen, maar ik wil niet het hele topic lezen omdat ik nog niet alles heb gelezen
Ga je gang.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:13 schreef RenRen- het volgende:
Is er iemand die me iets kan vertellen over boek 3-2? Ik ben daar pas en heb wat vragen, maar ik wil niet het hele topic lezen omdat ik nog niet alles heb gelezen
Stel dan gewoon meteen de vragenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:13 schreef RenRen- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:47 schreef RenRen- het volgende:
Ja? Iedereen heeft alles gelezen? Voor de zekerheid in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Dan zijn Bran en co al volwassenquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:29 schreef Young_David het volgende:
Ik zie dat hier nog een casting-nieuwtje niet genoemd is, een belangrijk persoon uit boek 5 is gecast
http://winteriscoming.net/2013/10/three-eyed-raven-cast/
Waarschijnlijk betekent dat dat desbetreffende verhaallijn naar voren wordt geschoven. Wat ergens ook wel logisch is, anders schiet het niet echt op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan zijn Bran en co al volwassen![]()
Geweldig! Ik vraag me af hoe ze dat gaan maken, want het is wel het grootste fantasy element uit alle boeken tot nu toe. OpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MyrcellaWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BrrHelemaal super.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:31 schreef Kyubey het volgende:
Zijn jullie al bekend met deze theorie?(boeklezers: lees hem pas na deel 5)
ver gezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BrrBeneath the gold, the bitter steel
Dit. Leuk verzonnen maar ik zie het niet gebeuren. En Jojen voelde zich toch ook weer wat beter of niet?quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:31 schreef Kyubey het volgende:
Zijn jullie al bekend met deze theorie?(boeklezers: lees hem pas na deel 5)
Zou best kunnen kloppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brr
Nou, dat valt wel mee hoor, de serie bestaat toch al vijftien jaar of langer als ik me niet vergis, er is echt heel veel "oudere" fanart, o.a. van Michael Kormarck als een van mijn favorieten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:57 schreef Young_David het volgende:
Beetje googelen op Game of Thrones art levert toch vooral fanart gebaseerd op de TV serie op. Toch wel jammer dat een film of serie beperkend werkt voor fantasie.
Dat heeft GRRM zelf ook een keer gezegd over die tekening van de troon. Dat dat meer is wat hij voor ogen had dan de serie versie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef Young_David het volgende:
Dit soort afbeeldingen doet me denken aan Lord of The Rings vóór de films (al bestaan de afbeeldingen natuurlijk nog steeds). Prachtige fantasierijke afbeeldingen die tot de verbeelding spreken. Vooral de Iron Throne en Catalyn vind ik hier mooier dan in de serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |