jaime gaat aan het begin van boek 4 dood.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na, heb net seizoen3 uit en wil toch de boeken ook lezen.. Had eigenlijk andersom gemoeten, maar ik hobbel achter de hype aan
Zeg, doe eens spoileren; Gaat Jaime ook dood?
Te laatquote:Op maandag 10 februari 2014 22:53 schreef superniger het volgende:
[..]
jaime gaat aan het begin van boek 4 dood.
Haha f youquote:Op maandag 10 februari 2014 22:53 schreef superniger het volgende:
[..]
oh? dan mis ik een paar bladzijdenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Heel veel plezier en succes ermee!quote:
Ah welnee, de herkenbaarheid is leuk! En het mooie is dat ik de gezichten/namen/achtergronden van de personages al kenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:36 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Heel veel plezier en succes ermee!De eerste 2 en halve boeken kunnen saai zijn, omdat je het meeste al weet, maar daar kom je wel doorheen, daarna is het voornamelijk genieten
Achtergronden kan je je nog in vergissen, daar kom je veeeel meer van te weten!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ah welnee, de herkenbaarheid is leuk! En het mooie is dat ik de gezichten/namen/achtergronden van de personages al ken
Oooh vast, dat kunnen ze ook nooit kwijt in de serie natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:37 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Achtergronden kan je je nog in vergissen, daar kom je veeeel meer van te weten!
Geen probleemquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oooh vast, dat kunnen ze ook nooit kwijt in de serie natuurlijk.
Oh mèèèn, k heb dr zin in![]()
Bedankt voor al je spoilers en informatie
Zo ver ben ik nog láng nog nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:42 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Geen probleemyour more than welcome
ben benieuwd wat jij denkt dat er gaat gebeuren aan eind 5de boek.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:42 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Geen probleemyour more than welcome
ben benieuwd wat jij denkt dat er gaat gebeuren aan eind 5de boek.
Excuus you'requote:
Haha, meer over wat er gaat gebeuren in de komende boekenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog láng nog niet
Dus, vertel, ik ben benieuwd!
Dat zal wel een cliffhanger zijn lijkt mij? G.Martin gaan Snow toch niet vermoorden?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:14 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Excuus you're
[..]
Haha, meer over wat er gaat gebeuren in de komende boeken
Maar aan het einde van het laatste boek tot zover, lijkt het erop dat Jon Snow wordt vermoord.
Daar zijn de meningen erg over verdeeld. :p Persoonlijk denk ik van wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat zal wel een cliffhanger zijn lijkt mij? G.Martin gaan Snow toch niet vermoorden?
Dat klinkt aardig logisch, gokken we daar opquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:35 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen erg over verdeeld. :p Persoonlijk denk ik van wel.Het enige wat er kan zijn is dat Melisandre zijn geest tijdelijk heeft overgezet of dergelijke. Ik ben er even niet zeker van of zijn wolf op dat moment met hem mee is. Denk het niet, dus hij zou daar in kunnen zitten.
Dan wordt het natuurlijk de vraag wie er op de draken gaan vliegenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt aardig logisch, gokken we daar op
Deze manquote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef BasvB het volgende:
Dunk and Egg zijn awesome man + geven geschiedenis over de Blackfyre Rebellion waar Aegon nu misschien nog mee te maken heeft
Vanmiddag pas?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:10 schreef Poesopstokje het volgende:
Boeken (lees; boekjes) zijn binnen.
Ik krijg er een beetje een bijbel-idee van, kleine boekjes met heule dunne bladzijdjes en kleine lettertjesAch het leest wel wat makkelijker.
Vanmiddag maar beginnen
Ik had liever zelf ook grotere boeken gehad. In het begin had ik nog wel eens mijn duim in het midden van de bladzijde om er dan achter te komen dat er ineens een zwarte veeg zitquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:10 schreef Poesopstokje het volgende:
Boeken (lees; boekjes) zijn binnen.
Ik krijg er een beetje een bijbel-idee van, kleine boekjes met heule dunne bladzijdjes en kleine lettertjesAch het leest wel wat makkelijker.
Vanmiddag maar beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |