abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136553469
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik denk er nog even over na, heb net seizoen3 uit en wil toch de boeken ook lezen.. Had eigenlijk andersom gemoeten, maar ik hobbel achter de hype aan :P

Zeg, doe eens spoileren; Gaat Jaime ook dood?
Haha dat is een goede vraag. Jaime krijgt nog een aantal hele leuke hoofdstukken. Ik heb de boeken nu al een tijdje uit, ga ze wel weer opnieuw lezen als het volgende boek eens uitkomt weer.

Jaime is als het goed is nog niet dood aan het einde van het laatste boek wordt hij meegenomen door Brianne of Tarth die weer opdracht heeft om hem te doden. Het is alleen onduidelijk of ze dit ook doet.
pi_136553629
Is toch niet leuk jonge, spoileren. Kan er nooit bij als mensen er zelf om vragen :P
Conscience do cost.
pi_136553715
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:45 schreef ems. het volgende:
Is toch niet leuk jonge, spoileren. Kan er nooit bij als mensen er zelf om vragen :P
Nieuwsgierigheid, kan het ergens wel begrijpen. :P

Gezien wat er in de rest van de boeken gebeurd is het wel een hele oninteressant karakter om naar te vragen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136556257
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:45 schreef ems. het volgende:
Ja echt wel, mag graag weten wat er gaat gebeuren :P
Bij boeken lees ik ook altijd eerst de laatste bladzijde :')

quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef Targaryen het volgende:

[..]

Nieuwsgierigheid, kan het ergens wel begrijpen. :P

Gezien wat er in de rest van de boeken gebeurd is het wel een hele oninteressant karakter om naar te vragen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaime O+ Prrr lief.
Wat gaat er met haar gebeuren dan? Vertel! :D
pi_136556345
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:37 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja echt wel, mag graag weten wat er gaat gebeuren :P
Bij boeken lees ik ook altijd eerst de laatste bladzijde :')

[..]

Jaime O+ Prrr lief.
Wat gaat er met haar gebeuren dan? Vertel! :D
Heel veel, ze verliest in ieder geval langzaam alles.

Van haar macht, tot de liefde van haar broer en zelfs haar waardigheid.

Edit: nog net niet mad queen, of eigenlijk wel. :)
pi_136557656
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:40 schreef Targaryen het volgende:

[..]

Heel veel, ze verliest in ieder geval langzaam alles.

Van haar macht, tot de liefde van haar broer en zelfs haar waardigheid.

Edit: nog net niet mad queen, of eigenlijk wel. :)
Ik ben benieuwd! Ik slaap nog een nachtje over de boeken, ¤50,- is toch een fiks bedrag :@

Welke boeken beslaan seizoen 1/2/3 van de serie?
  maandag 10 februari 2014 @ 18:17:07 #232
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_136557746
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd! Ik slaap nog een nachtje over de boeken, ¤50,- is toch een fiks bedrag :@

1, 2 en de eerste helft van 3.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_136557914
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:17 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

1, 2 en de eerste helft van 3.
Een seizoen per boek zeg maar.
Zijn er ook plannen om álle boeken te verfilmen? Zeg maar 7 seizoenen?
pi_136558092
quote:

[..]

Te lui om terug te lezen: Amazon, paar tientjes.
pi_136558254
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:22 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Een seizoen per boek zeg maar.
Zijn er ook plannen om álle boeken te verfilmen? Zeg maar 7 seizoenen?
Dat is wel de bedoeling ja. Dit gaat waarschijnlijk alleen wel meer dan 7 seizoenen duren. Wie zal het zeggen.
pi_136558293
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:32 schreef Targaryen het volgende:

[..]

Dat is wel de bedoeling ja. Dit gaat waarschijnlijk alleen wel meer dan 7 seizoenen duren. Wie zal het zeggen.
Fijn! O+

Wie gaan er dood in seizoen 4 / boek 3/4 ?
pi_136558388
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:33 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Fijn! O+

Wie gaan er dood in seizoen 4 / boek 3/4 ?
Joffrey al redelijk snel, op zn bruiloft :') de ironie. Daarnaast teveel om op te noemen eigenlijk... Tyrion haalt ook nog een leuk stuntje met zn 'vader' uit. Maar of dat nu echt zijn vader is...
pi_136558403
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:36 schreef Targaryen het volgende:

[..]

Joffrey al redelijk snel, op zn bruiloft :') de ironie. Daarnaast teveel om op te noemen eigenlijk... Tyrion haalt ook nog een leuk stuntje met zn 'vader' uit. Maar of dat nu echt zijn vader is...
Doe niet zo geheimzinnig joh, ik wil alles weten :D
  maandag 10 februari 2014 @ 18:36:45 #239
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_136558409
quote:

[..]

ik kreeg 90 voor de mijne op MP :D
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_136558422
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:36 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik kreeg 90 voor de mijne op MP :D
Ja die uit de jaren 90 zeker ;) Klassiekers!
pi_136559194
Als je nog een zieke spoiler wil google maar Lady Stoneheart. Dat is echt een moment in het boek waar ik echt WTF zei
pi_136560838
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:54 schreef BasvB het volgende:
Als je nog een zieke spoiler wil google maar Lady Stoneheart. Dat is echt een moment in het boek waar ik echt WTF zei
Ha, gaaf! :D En in s4 al, ik kan niet wachten tot april O+
Tegen die tijd heb ik de eerste 3 boeken wel uit denk ik.

-Edit- denk het niet :') Per boek zo'n 1000/1200 bladzijdes :D

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2014 19:47:06 ]
pi_136563043
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ha, gaaf! :D En in s4 al, ik kan niet wachten tot april O+
Tegen die tijd heb ik de eerste 3 boeken wel uit denk ik.

-Edit- denk het niet :') Per boek zo'n 1000/1200 bladzijdes :D
Meh, dat red je wel, je gaat er sneller doorheen als je denkt. Vooral als je voorbij de gedeeltes bent waarin je al weet wat er gaat gebeuren.

En ja geheimzinnig, er gebeurd gewoon heel veel haha.

Bijvoorbeeld met Cersei, ze blaast the tower of the hand uiteindelijk op. Lord Tywin wordt vermoord door Tyrion met een kruisboog. Tyrion moet vluchten, want hij is op dat moment al ontsnapt uit de kerkers. Hij vlucht richting mijn geëerde koniningin. :) Er zijn heel veel theorieën dat hij bijvoorbeeld ook Targaryen zou zijn. 3 draken, dus 3 mensen moeten die draken gaan berijden. Jon Snow wordt van gedacht dat hij tevens een Targaryen is, dit is twijfelachtig, hij heeft zn arm namelijk al eens verbrand, en kan dus blijkbaar niet tegen vuur.

Aegon blijkt nog te leven en ga je dus ook leren kennen. Zie hier, nu heb ik nog bijna niks over Cersei gezegd. Cersei maakt een stomme beslissing en geeft de kerk meer macht in het rijk. Hierdoor kunnen ze hun leger weer opzetten, deze krijgt zeer veel macht en uiteindelijk wordt Cersei er toe gedwongen naakt door de straten te lopen. (Heel ingewikkeld allemaal)

Als laatste noodkreet roept ze om haar broer. Die ontvangt haar bericht, maar negeert deze volkomen.

Gebeurd heel veel in het boek verder. Vraag maar van welke character je iets wilt weten :)
pi_136563285
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:16 schreef Targaryen het volgende:

[..]

Meh, dat red je wel, je gaat er sneller doorheen als je denkt. Vooral als je voorbij de gedeeltes bent waarin je al weet wat er gaat gebeuren.

En ja geheimzinnig, er gebeurd gewoon heel veel haha.

Bijvoorbeeld met Cersei, ze blaast the tower of the hand uiteindelijk op. Lord Tywin wordt vermoord door Tyrion met een kruisboog. Tyrion moet vluchten, want hij is op dat moment al ontsnapt uit de kerkers. Hij vlucht richting mijn geëerde koniningin. :) Er zijn heel veel theorieën dat hij bijvoorbeeld ook Targaryen zou zijn. 3 draken, dus 3 mensen moeten die draken gaan berijden. Jon Snow wordt van gedacht dat hij tevens een Targaryen is, dit is twijfelachtig, hij heeft zn arm namelijk al eens verbrand, en kan dus blijkbaar niet tegen vuur.

Aegon blijkt nog te leven en ga je dus ook leren kennen. Zie hier, nu heb ik nog bijna niks over Cersei gezegd. Cersei maakt een stomme beslissing en geeft de kerk meer macht in het rijk. Hierdoor kunnen ze hun leger weer opzetten, deze krijgt zeer veel macht en uiteindelijk wordt Cersei er toe gedwongen naakt door de straten te lopen. (Heel ingewikkeld allemaal)

Als laatste noodkreet roept ze om haar broer. Die ontvangt haar bericht, maar negeert deze volkomen.

Gebeurd heel veel in het boek verder. Vraag maar van welke character je iets wilt weten :)
Oh mooi man O+
Ik ga toch de 30,- boxset kopen, als ik er morgen nog zo over denk. Dan maar 5 dikke boeken, moet wel te handlen zijn.

Ik ben ook fan van Daenarys O+ En Jaime. Zolang die 2 blijven leven vind ik het eerst wel prima.

Oh wat gebeurd er met dat kreng waarmee Joffrey gaat trouwen? En wie vermoord Joffrey?
  maandag 10 februari 2014 @ 20:22:06 #245
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_136563342
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:37 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja die uit de jaren 90 zeker ;) Klassiekers!
jup. Toen mensen nog nieuwsgierig waren naar welke boeken het waren.

Latere delen waren beduidend recenter overigens :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_136563405
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:22 schreef stinkie het volgende:

[..]

jup. Toen mensen nog nieuwsgierig waren naar welke boeken het waren.

Latere delen waren beduidend recenter overigens :')
Ik heb geen idee wanneer wat ik geschreven trouwens.
pi_136563682
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:21 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh mooi man O+
Ik ga toch de 30,- boxset kopen, als ik er morgen nog zo over denk. Dan maar 5 dikke boeken, moet wel te handlen zijn.

Ik ben ook fan van Daenarys O+ En Jaime. Zolang die 2 blijven leven vind ik het eerst wel prima.

Oh wat gebeurd er met dat kreng waarmee Joffrey gaat trouwen? En wie vermoord Joffrey?
Jaime is dus heel onzeker of die nu nog leeft. Nog niet dood bevestigd in ieder geval :).

Dat 'kreng' waar Joffrey mee zou trouwen is een troon belooft. Dus die gaat volgens mij trouwen met Tommen, die nu dus koning zou worden.

De oma van haar heeft als het goed is Joffrey vermoord, met onwetend meehelpen van Sansa. Sansa vlucht vervolgens Kingslanding uit. Omdat Sansa Kingslanding uitvlucht en ze getrouwd was met Tyrion, wordt Tyrion beschuldigd van de moord of Joffrey. Komt dus in de kerkers terecht.
pi_136563746
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:28 schreef Targaryen het volgende:

[..]

Jaime is dus heel onzeker of die nu nog leeft. Nog niet dood bevestigd in ieder geval :).

Dat 'kreng' waar Joffrey mee zou trouwen is een troon belooft. Dus die gaat volgens mij trouwen met Tommen, die nu dus koning zou worden.

De oma van haar heeft als het goed is Joffrey vermoord, met onwetend meehelpen van Sansa. Sansa vlucht vervolgens Kingslanding uit. Omdat Sansa Kingslanding uitvlucht en ze getrouwd was met Tyrion, wordt Tyrion beschuldigd van de moord of Joffrey. Komt dus in de kerkers terecht.
Interessant! Leeft Sansa nog wel?
pi_136563857
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:28 schreef Targaryen het volgende:

[..]

Niet helemaal. Tijdens de bruiloft komt Tyrion er achter dat Joffrey degene was die helemaal aan het begin die huurmoordenaar op Bran afstuurde, die die Lannister dolk had, waardoor Tyrion uiteindelijk door Catelyn gevangen werd genomen (weet je nog, seizoen 1? :P ). Needless to say flipt Tyrion hem een beetje. Als Joffrey kort daarna dood neervalt is het wel logisch dat de meeste mensen dan ook Tyrion verdenken.

Joffrey wordt gedood door Littlefinger (die op Sansa geilt en lekker chaos wil maken) en de oma van Margaery. Sansa is onbedoeld medeplichtig, die smokkelt het gif naar binnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2014 20:33:07 ]
pi_136563959
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef MAHL het volgende:

[..]

Niet helemaal. Tijdens de bruiloft komt Tyrion er achter dat Joffrey degene was die helemaal aan het begin die huurmoordenaar op Bran afstuurde, die die Lannister dolk had, waardoor Tyrion uiteindelijk door Catelyn gevangen werd genomen (weet je nog, seizoen 1? :P ). Needless to say flipt Tyrion hem een beetje. Als Joffrey kort daarna dood neervalt is het wel logisch dat de meeste mensen dan ook Tyrion verdenken.

Joffrey wordt gedood door Littlefinger (die op Sansa geilt en lekker chaos wil maken) en de oma van Margaery. Sansa is onbedoeld medeplichtig, die smokkelt het gif naar binnen.
:D
Ik kom er vanzelf wel achter. Littlefinger is ook zo'n vies menneke, die wordt door ''Lady Stoneheart'' vermoord toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')